• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Se på Martin Andresen

Started by Cogito, May 02, 2005, 20:08:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Cogito

Hvordan han river og sliter, maser og biter. Herlig å se en slik figther. Takler hardt fra alle mulige vinkler.

Godkjent idag, og vel så det. Deilig å spille fotball igjen, og ikke bare løpe under den. Vi er på gang. Har en del å gå på.
 have a dream!

Lurkin

Han har mye slurvepasninger da, ventet for lenge mange ganger i første omgang.

MEN, uten Martin har vi ikke struktur i det hele tatt, vi trenger Martin.
Berømte Brann fra Bergen


Nixon

Lurer på hvor mye som mangler på toppformen? Er han 80%? Tror uansett at han har mye å gå på. Og når vi ser hvor viktig han er nå kan vi bare glede oss til han kommer i skikkelig form!

Og så var det de som ville sette ut Scharner. Jeg må le...:)
Rød makt på Hansa!

Lurkin

Martin vs Runar Berg...haha, fotballmord.
Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Quote from: "Nixon"Lurer på hvor mye som mangler på toppformen? Er han 80%? Tror uansett at han har mye å gå på. Og når vi ser hvor viktig han er nå kan vi bare glede oss til han kommer i skikkelig form!

Og så var det de som ville sette ut Scharner. Jeg må le...:)


hehe ja må le godt av den siste eg også :D

endelig en kamp uten mk :D var som et helt nytt lag
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"endelig en kamp uten mk :D var som et helt nytt lag


Jeg hadde nok med å glede meg over kampen. Men du klarer å finne en ny dimensjon å glede deg over. Jeg er imponert!:)
Rød makt på Hansa!

TERD

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"endelig en kamp uten mk :D var som et helt nytt lag


Jeg hadde nok med å glede meg over kampen. Men du klarer å finne en ny dimensjon å glede deg over. Jeg er imponert!:)


Men det er jo ikke helt usant. Miller var meget bra på kanten, og laget hadde en helt ny dimensjon. Særlig viktig var det siden Kvisvik var usedvanlig dårlig.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

enavgutta

Kvisvik var typisk svak i denne kampen, men det er ikke noe nytt - en liten kikk på fjorsesongen viser at han har vært svært variende mot svakere lag og glitret mot de gode. Statikk eller ikke - sånn har det ihvertfall vært.

Andresen viser at han er en solid duellspiller som kan krige på midten.
OG igjen er Scharner helt legendarisk. Banens beste sammen med Charlie Miller.

Jeg slutter meg til at Charlie Miller gav oss en helt ny dimensjon på høyrekanten. GO CHARLIE ! GO CHARLIE !

Xminator

Og glem nå ikke ett greit gjennomført innhopp av Sanne.

KEO

Banens beste sammen med Charlie Miller.

Jeg slutter meg til at Charlie Miller gav oss en helt ny dimensjon på høyrekanten. GO CHARLIE ! GO CHARLIE ![/quote]

At Miller var banens beste er noe av det største tøvet jeg har hørt i dag, kan ikke si at han var en typisk kant spiller, men kom godt i fra det med sine presise pasninger. Winters gjorde nok jobben lett for miller i dag da han kontinuerlig hadde løp ned langs høyre siden. tror nok at skulle miller ha holdt det tempoet som det kreves av en kant spiller så hadde han nok gått ut i pausen. Men for all del han spilte en bra kamp. Men man kan ikke si at han var banens beste  det blir litt drøyt
Nu kør vi!

Toa

Høyrekanten til brann fortjener en liten pokal for årets mest framgangsrike...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Klart dette var årets beste høyrekant. Man kan si mye om Canal+, men fotball kan de. Og med Miller på høyrekanten ble det større register for Brann å spille på. Det blir spennende å se hvordan denne midtbanen klarer seg mot BG. Deres midtbane er jo Jekyl/Hyde så det holder. På sitt beste jobber og sliter de, på sitt verste er de rundingsbøyer. Er uansett rimelig sikker på at det rommet vi fikk ikke blir like stort på torsdag.

Nå får vi håpe det går opp for motstanderene at de må pakke inn høyrekanten like mye som venstre. For det var stor forskjell. Der det var rom på høyre, var det 5 oransje rundt kvisvik så snart ballen nådde venstre. Der ligger viktigheten av å ha en høyrekant som kan skape noe selv og ikke er avhengig av kollektivet for å spille godt. Det vil på sikt gi Kvisvik store rom å jobbe i.

Go Up