• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Det er ikke lenger Winter..

Started by MrNossy, May 01, 2005, 11:34:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MrNossy

....i Bergen. Spisser som ikke scorer må ikke få fast plass på laget bare fordi de puttet mange sesongen før.
Jeg liker Winters, jeg liker spillestilen og jeg liker innsatsen hans, men han er ikke i form. Derfor må Mjelde finne de to spissene som kan putte sammen. Hva med A.Walde og C.Miller på topp.....disse har jeg tro på.
Men når alt kommer til alt......når Bengt og Robbie finner formen.....fysj....da vil ikke jeg være midtstopper i NOEN av klubbene Brann møter.

Sol ute, sol inne....Aaaaaaalonso Solis......hvor ble det av han forresten....knakende god spille....om en en smule malplassert i Norge...
God Søndag.....

Mr_Soma

Jeg mener Sæternes og Winters bør være selvskreven på topp uansett - for de to er ett prakteksempel på "ketchup-effekten".

- Pluttselig så eksploderer det.

Har ikke tro på at Walde skal kunne gjøre livet surt for midtstopperne i Norge, enda ihvertfall.

Alonso Solis min venn spiller for "dragene" Deportivo Saprisso hjemme på Costa Ricas gullkyst.

MrNossy

...har du en hjemmesideadresse hvor jeg kan lese litt om dette min venn?

RC

Quote from: "Mr_Soma"Det har jeg vettu :

http://www.saprissa.co.cr/alonsosolis.htm

Tidligere klubber: Universidad de Chile og Norge? :P

Mr_Soma

Hehe... ikke vet jeg :P

De tror vel Norge er en by i Sverige.

pags

Ser at han har gjort det bra i år. 7 mål og 8 assist.

Trist at han ikke fant seg til rette. Mye ball talent i den kroppen der...

Austevolling

winters blir bedre ska dåke sjå.. han har vert skada so lenge og har ikkje fått med seg treningskampene.. so han er ute av kamp form.. men da kjeme snart ska dåke sjå;)
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Bolsen

De trenger jo å spille for å komme i form..Tror de gjør en bedre jobb enn walde,dylan selv om de ikke er i 100% form

Xminator

Nå har både Winters og Sæternes scoret for Brann denne sesongen. Og 1 mål på 3 kamper er ikke så uvanlig. Stolpe inn kommer nok for oss også skal du se.

enavgutta

Go Up