• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-vorspiel i Solheimsviken

Started by Erik, April 28, 2005, 15:21:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

I år blir det et realt vorspiel før Branns hjemmekamp 16. mai. I Solheimsviken blir det mulighet til å leske strupen og fylle magen akkompagnert av supporterbandet 12. mann før felles avmarsj til Stadion

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article363205

:D PARTY

KEO

Nu kør vi!

DJ_ADG

Quote- Kl. 17.00 blir det avmarsj til Stadion anført av 20 trommeslagere

é ikkje det veldig sent dersom man skal ha gode stå plasser?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Erik

KEO du får sitte heme med Brus og kake du da... Tror dette blir fett... 12 mann kommer jo.. Blir nesten som spektrum da.. Bare det ikke kommer så mangen..

KEO

Quote from: "Erik"KEO du får sitte heme med Brus og kake du da... Tror dette blir fett... 12 mann kommer jo.. Blir nesten som spektrum da.. Bare det ikke kommer så mangen..

Kommer nok til å gå jeg også, og det kommer sikkert til å bli bra stemning for all del, men jeg har en liten følelse på at dette er en ting som russen kommer til å delta i store mengder på, og det blir liksom ikke det samme. Fnisete små jenter har er det vell nok av på SS allerede.
Nu kør vi!

Brann-Peter!

Høres veldig bra ut det her! Men solheimsviken, er det noen som vet hvor langt det er fra stadion (personlig aner jeg ikke hvor det ligger).
Fordi som "DJ_ADG" påpeker så er det kanskje litt  sent for de som er opptatt av å finne seg en god plass (les:på storestå)

Men jeg tenker faktisk at marsjen til stadion føles gøyest å være med på,
synd den går litt sent..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Erik

Det blir vell i Arenum, rett ved Danmarksplass... Der som de har messer osv...

mr-bolstad

alle vet at spørsmålet kommer, så eg bare spør ka e aldersgrensen? 18?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

KEO

Quote from: "mr-bolstad"alle vet at spørsmålet kommer, så eg bare spør ka e aldersgrensen? 18?
Nu kør vi!

Go Up