• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIF - Brann (RL)

Started by chris_henrik, April 26, 2005, 13:40:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

^^Jeg er med på moldenser-buffet.

For å se det på den lyse siden..

...Opdal spilte OK. (Beste jeg fant).
Berømte Brann fra Bergen

lewis

Koffor spilte brann med de gamle draktene i kveld? (de med hvitt)

bernu

egne royal league-drakter
HANSA - Z

Skotten

Quote from: "Lurkin"^^Jeg er med på moldenser-buffet.

For å se det på den lyse siden..

...Opdal spilte OK. (Beste jeg fant).


Det svinger fort i fotball. Opdal er vår beste mann.

Ellers rart å se at Brann er overrepresentert med tykke fotballspillere. Nå er Soma også blitt tykk. Hva er det de har i pastaen der oppe?
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

YadaYada

Den forestillingen der var latterlig. Eneste Soma og Opdal som klarte å vise noe i denne kampen. Sanne sitt ene innlegg med venstre, må jo være årets sleiv. Eneste lyspunktet ikveld var at klanen var gode vinnere på t-banen ned. Ikke et ord :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Enga i mitt hjerte

Quote from: "KennethS"Brann e et dritlag rett og slett, tror vi skal være fornøyd med 7 plass iår. Forventer 4 nye spillere til sommeren.


Som om jeg skulle sagt det selv !
IF OSLO

Geir

Quote from: "Dinho"Eg eter hulsker om vi vinner noe.....


Et albuen først, så han slipper å lemleste flere mennesker enn han alt har gjort.
ndelig SERIEMESTER

Xminator

Innsatsen i denne kampen var langt under det vi kan forvente. Nå må vi for all del ikke glemme hvem vi spilte mot. VIF er blitt eksperter på å drepe fotballkamper for Brann. Som i forrige kamp bidrar en skandaløst dårlig gressbane til kampbildet. Det tar litt lenger tid å få ballen under kontroll, og duell-laget VIF utnytter det. Ingen unnskylding, i forhold til seriekampen var dette 3 steg tilbake innsatsmessig, men det er *laget* VIF som får det til å se ekstra ille ut.

Bra 1. omgang, elendig andre omgang.

krøvel vellevold

Er det i det hele tatt noen vits i å stille opp i RL når man tar det så til de grader useriøst som i går? Her hadde vi sjansen til å nå finalen, mens motstanderen allerede var utslått. Men det så faen meg ikke slik ut i går! Man kan bable i vei om at det er bedre med kamper som betyr noe, enn betydningsløse treningskamper. Men jeg tviler på at intensiteten hadde vært lavere mot LøvHam på Nymark gress. Og om vinteren er det jo minusgrader, elendige baner og snøstorm, så da er vel det sportslige utbyttet også lavere enn treningskamp mot Helsingborg på La Manga. Det er riktignok penger å hente på RL. Men med tanke på at det faktisk stod om store penger i gårsdagens kamp, ser det ikke ut til at det betyr noe særlig... Brann har riktignok spilt bra hjemme i RL, men man kan lure på verdien av en turnering der det ikke er motivasjon nok for spillerne å kunne nå finalen!
Legg ned hele klubben!

KennethS

Ka var det Mjelde sa igår?

RL e kommet for og bli, bare kampene ikkje går når vi har tett program? hehe trodde RL kampene gjorde at de fikk tett program?
tå på Brann

Xminator

Nå er det rimelig tett kampprogram generelt.

Vi kunne fått 12 kamper (vi er nede i 11 nå), RBK 11, VIF 10 og de andre lagene "bare" 9 på 34 dager. 9 kamper på 34 dager er i min bok ett tett kampprogram.

Go Up