• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Internvakt på store stå, nei bare styret som brifet!

Started by mbs, April 26, 2005, 07:43:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mbs

På store stå i går såg jeg flere personer med bånd rundt halsen og et kort, og tenkte nå har vi fått internvakter. Men neida det var personer i styret i bataljonen som viste frem sine gratis adgangstegn. Det gjelder sikkert ikke hele styret.

All honør som til Brann som gir de bort. Det er helt greit at styret får de, men hvorfor bære de som et smykke?

De trengs sikkert ikke vises frem hele tiden, blir omtrent som helle store stå skal stå med billetten fremme hele tiden.

Dersom de har behov for å vise at de er medlem av bataljonstyret kan de sikkert få en t-skjorte trykt opp med store bokstaver der det står styremedlem bataljonen.

Xminator

Stått opp på feil bein i dag? Det er opptil flere som spankulerer rundt med adgangstegn på gamle sitte. Tviler sterkt på at det er for å skryte på seg noe. De har det vel først og fremst på den måten hvis om og men og for lett synlighet om vakter vil ha tak i ansvarlige tenker jeg.

DeeDee

Straffe!!!

Det er det sureste og bitreste innlegget jeg har sett her inne på lang tid, mbs, og det sier jaggu ikke lite. For ikke å snakke om rasende usakelig.

Regner med at valgkomiteen har ditt navn og telefonnummer for komponering av neste års styre.

Lett-provosert? Jeg, ja!

mbs

Ikke feil bein i dag heller, ev alltid feil bein ;)
Kanskje det er stort i denne byen, det sitter en i tv2 studio som har sagt det før, at det er mange som vil sole seg i glansen av Brann.
Det er det jeg føler styret i Bataljonen prøver på ved hjelp dette nøkkelbåndet og adgangskortet.

Dersom de skulle være enkle å få tak i av vaktene, hvorfor ikke gå med et kort hvor det henviste til bataljonen og ikke et adgangstegn for brann?

Quote from: "Xminator"Stått opp på feil bein i dag? Det er opptil flere som spankulerer rundt med adgangstegn på gamle sitte. Tviler sterkt på at det er for å skryte på seg noe. De har det vel først og fremst på den måten hvis om og men og for lett synlighet om vakter vil ha tak i ansvarlige tenker jeg.

mbs

Usakelig?
Nei dette er en kommentar på en observasjon av enkelt personer i styret i Bataljonen. Jeg kritiserer verken at de får eller bruker de gratise adgangstegnene. Men hvordan de bære de. Kanskje fordi det i Bergen har vært tradisjon for å sole seg i glansen av Brann.

Nå har jeg gjort unna mine år i styret og stell andre plasser enn i bataljonen for en stund. Uten at jeg gikk rundt med adgangstegnene rundt halsen av den grunn, selv om vi fikk det

Quote from: "Straffe!!!"Det er det sureste og bitreste innlegget jeg har sett her inne på lang tid, mbs, og det sier jaggu ikke lite. For ikke å snakke om rasende usakelig.

Regner med at valgkomiteen har ditt navn og telefonnummer for komponering av neste års styre.

Lett-provosert? Jeg, ja!

sekto

Man bærer kortene rundt halsen for det er slik Brann nå deler ut alle adgangstegn. Før skulle man gå med disse klipsene på kortene, problemet da var at disse ikke alltid hang like synlig, og at de lett kunne falle av. Derfor fant vel Brann ut at det var lettere å henge dem på nøkkelbånd. Når du i tillegg kanskje går rundt omkring på Stadion i timene før kampen for å organisere ting, så er det lettere å ha kortet synlig, enn å stappe det under T-skjorten og dra det frem hver gang du skal forbi en vakt eller inn en dør. Er vel ikke noe verre forklaring enn akkurat det.

cyp

Herregud for en usaklig tråd. Slike tråder burde slettes momentant.
elt O e snobbete!!

kop

Quote from: "cyp"Herregud for en usaklig tråd. Slike tråder burde slettes momentant.

Like usaklig som signaturen din?

Enig i første innlegg eller ei, å slette slike tråder er det mest meningsløse man kan gjøre på et diskusjonsforum.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

mbs

Quote from: "sekto"Man bærer kortene rundt halsen for det er slik Brann nå deler ut alle adgangstegn. Før skulle man gå med disse klipsene på kortene, problemet da var at disse ikke alltid hang like synlig, og at de lett kunne falle av. Derfor fant vel Brann ut at det var lettere å henge dem på nøkkelbånd. Når du i tillegg kanskje går rundt omkring på Stadion i timene før kampen for å organisere ting, så er det lettere å ha kortet synlig, enn å stappe det under T-skjorten og dra det frem hver gang du skal forbi en vakt eller inn en dør. Er vel ikke noe verre forklaring enn akkurat det.

Skjønner godt at de går rundt med de, men hadde synest det var bedre med et lite som sa. Styret bataljonen.
men Branns regler er til for å holdes.
Jeg la merke til det i pausen og inne på store stå før kampen.

takk for et bra svar.
Var bare redd for at styret var smittet av sole seg i brann glansen

BL

Quote from: "mbs"På store stå i går såg jeg flere personer med bånd rundt halsen og et kort, og tenkte nå har vi fått internvakter. Men neida det var personer i styret i bataljonen som viste frem sine gratis adgangstegn. Det gjelder sikkert ikke hele styret.

All honør som til Brann som gir de bort. Det er helt greit at styret får de, men hvorfor bære de som et smykke?

De trengs sikkert ikke vises frem hele tiden, blir omtrent som helle store stå skal stå med billetten fremme hele tiden.

Dersom de har behov for å vise at de er medlem av bataljonstyret kan de sikkert få en t-skjorte trykt opp med store bokstaver der det står styremedlem bataljonen.

Eg ser ikkje helt problemet? Ka er galt med at de bærer bevisene sine på den måten?

Då vet vaktene at det kommer gratis inn, trenger ikkje spørre om billett hver gang de går ut og inn, folk vet kem de skal snakke med hvis de har noen spm om bataljonen og det er sikkert ikkje så veldig behagelig å ha et stivt plastkort i lommen (uten at eg vet kor store de er).
Hansa-
Felt Z

Straffe!!!

He-he, herlig med små stormer i bitte små vannglass når solen skinner ute.

Go Up