• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kampdato for Viking - Brann er forandret

Started by Kallingen, April 22, 2005, 10:42:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kallingen

Arg!

Eg som hadde gledet meg til å få MASSE folk sørover, nå blir det vel ikke halvparten av hva det kunne vært. Grådig irriterende!

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article378399.ece

Mvh; Kalle i Oljeby-eksil

Kan forresten nevne at det er enorm Brann-interesse i denne byen. Den lokale foppall-pøbben (Sportscaféen) er full av Brannsupportere når vi har TV-kamp.

Ã?ge

Vi klarte no å stille bra med folk i fjor selv om det var mandagskamp.

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Geir

Det er interessen for kampene som gjør at canal+ vil sende disse kampene, men jævla surt for oss som har lyst å dra dit. Skaper masse ekstra trøbbel.
ndelig SERIEMESTER

pusuren

Tror det kommer mange uansett, men det ikkje tvil om at de hade fått mer på en søndagskamp. mener vi bør klage som faen som vi gjorde med malmø turen!!

Xminator

For meg er det ideelt om samtlige bortekamper kommer på TV... Tidspunkt er uintressant, men mandag er bedre enn ingenting. Så kan noen kalle meg egoist, men tror likevel det er flere som har glede av at kampen går på TV enn de få som ikke får reist på akkurat den borteturen...

Geir

ndelig SERIEMESTER

KennethS

PATETISK! Håper virkelig at Brann ALDRI bygger ny stadion. Da kommer det aldri til og kommer bortesupportere på puben lengre. Da kommer alle kampene på stadion til og gå på tv. VEKK MED ANAL + før det e forseint og redde det lille vi har igjen av interessen her i Bergen. 1 buss til OSLO???? PATETISK! for noen år siden gikk det aldri mindre en 3.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Xminator"For meg er det ideelt om samtlige bortekamper kommer på TV... Tidspunkt er uintressant, men mandag er bedre enn ingenting. Så kan noen kalle meg egoist, men tror likevel det er flere som har glede av at kampen går på TV enn de få som ikke får reist på akkurat den borteturen...

Greit at kampen går på tv, men koffor i helvete må de flytte kampen 1 dag ???? Start - Brann går også på tv, men den går på oppsatt dato søndag 22 mai kl 18. Ka e vitsen med og flytte kampene? vil de at supporterne heller skal se kampen på tv en på stadion? nei dette e begynnelsen på slutten, blir bare verre og verre hvert år. Nå må NFF våkne opp!! ikkje forny kontrakten med anal+!
tå på Brann

Northside

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Xminator"For meg er det ideelt om samtlige bortekamper kommer på TV... Tidspunkt er uintressant, men mandag er bedre enn ingenting. Så kan noen kalle meg egoist, men tror likevel det er flere som har glede av at kampen går på TV enn de få som ikke får reist på akkurat den borteturen...

Greit at kampen går på tv, men koffor i helvete må de flytte kampen 1 dag ???? Start - Brann går også på tv, men den går på oppsatt dato søndag 22 mai kl 18. Ka e vitsen med og flytte kampene? vil de at supporterne heller skal se kampen på tv en på stadion? nei dette e begynnelsen på slutten, blir bare verre og verre hvert år. Nå må NFF våkne opp!! ikkje forny kontrakten med anal+!

eller at de til helvete kan flytte de til Lørdagen???
Det ville jo blitt en STOR fordel, slipper å skulke skole og jobb då, i tillegg så har vi tid til en kveld på puben etter kampen, slipper å tenke på jobb neste dag.

KennethS

Quote from: "NorthsideFCDH"

Det ville jo blitt en STOR fordel, slipper å skulke skole og jobb då, i tillegg så har vi tid til en kveld på puben etter kampen, slipper å tenke på jobb neste dag.

E ikkje mange årene siden det var lørdaskamp i Stavanger. Det ble en stor succsses.
tå på Brann

Hansakongen

Quote from: "NorthsideFCDH"

Enig her flytt den heller til lørdagen... sÃ¥ vi kan sende 2-3 store bÃ¥ter supportere nedover dit, enn om mandagen hvor vi helt sikkert kun kan sende en liten tresnekke nedover dit siden mange ikke kan reise  :evil:  :evil:

brannfrik

kem e det som bestemmer dette?? e det forbundet, brann, tv kanalene eller litt av alt??  eg mener i alle fall at en skarp formullert klage burde sendes til rette vedkommende. dette e en av de store Ã¥rlige perlene for brannsupporterne og det koster antakelig ikkje verken brann eller canal+ en dritt Ã¥ gjøre dette om til en søndagskamp sÃ¥ kan de eventuelt sende lyn-vif pÃ¥ mandagen i stedet... det spiller ingen rolle om den spilles pÃ¥ søndagen eller mandagen, og bare for ordens skyld sÃ¥ e det den kampen canal+ skal sende pÃ¥ søndagen...

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=2054&x=1&a=131673

i denne saken kan vi vel bruke samme agrumentet som ble brukt i forbindelse med malmö kampen tidligere i år. regner i alle fall med at en del folk i tillegg til meg allerede har planlagt reisen nedover i år.. eg e så heldig at eg kan endre på mine bestillinger men eg regner ikkje med at alle e like heldig..

chris_henrik

Det er jo F**n like før vi kan skifte navn til Mandags-Kammeratene. Når det gjelder hjemmekamper har vi ikke søndagskamp før 29.mai.

Når de først skal flytte rundt på kamper grunnet tv-overføring, kan de i det minste sørge for at kampen blir vist på en ordentlig tv-kanal.
<BRANN> ..... DKFM

Dinho

Quote from: "KennethS"PATETISK! Håper virkelig at Brann ALDRI bygger ny stadion. Da kommer det aldri til og kommer bortesupportere på puben lengre. Da kommer alle kampene på stadion til og gå på tv. VEKK MED ANAL + før det e forseint og redde det lille vi har igjen av interessen her i Bergen. 1 buss til OSLO???? PATETISK! for noen år siden gikk det aldri mindre en 3.

Spiller ingen rolle hvor mange busser det er, når det kommer 2000 bergensere på knullevåll.

brannfrik

stemmer det, men eg tror det e rett som kjellmo har påpekt både her på forumet og på årsmøtet at buss e på god vei ut. det e rett og slett ikkje praktisk nok. folk foretrekker å kjøre selv eller å bestille billige tog eller flybilletter god tid i forveien. skulle bare ønske at nsb kunne være litt mer fleksible når det gjelder å gi oss gode tilbud på togturer.

aquascutum

Jeg ble også forbannet når jeg leste at kampen var flyttet til mandag, siden jeg hadde tenkt meg nedover.
men på den annen side så betyr tv kamper penger i kassen til brann, og det er vel strengt tatt viktigere enn at jeg skal få meg en tur til stavanger.

hvem gidder egentlig å ta buss til oslo når man kan ta tog??
asualhilsen fra felt å
ANAL!

Northside

Quote from: "aquascutum"Jeg ble også forbannet når jeg leste at kampen var flyttet til mandag, siden jeg hadde tenkt meg nedover.
men på den annen side så betyr tv kamper penger i kassen til brann, og det er vel strengt tatt viktigere enn at jeg skal få meg en tur til stavanger.

hvem gidder egentlig å ta buss til oslo når man kan ta tog??

Dersom buss er mye billigere enn tog så tar eg buss!

Greit at Brann får penger i kassen når det e TV-kamp, men det må være bedre å ha 70% flere brann fans i ryggen enn de usle små pengene?
Men det beste av alt hadde vært lørdagskamper. TV penger + mange tilskuere!

Alexåsane

"NEI TIL MANDAGS KAMPER" tifo bør arangeres spør du meg!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

andreas27

var vel egentlig ingen bombe dette her???
har i vært fall regnet med dette her hele tiden side jeg så terminlisten.

Romani3

Eg skulle egentlig reise nedover, men d blir d nok ikkje av no som d blir en mandag. For eg ska sannsynligvis ha eksamen 14. juni og då ska vi sikkert ha lesedag 13. juni.. og då kan eg jo ikkje ta fri.
D e så teit!!! Hadde gledet meg siden i fjor! Planlagt og greier.... ='(

Synes at i steden for å flytte an te mandagen, så kunne an heller vært søndagen kl. 20.05 hvis an absolutt ska vises på TV.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

gamlefar

Der røk turen for min del.  Har ingen mulighet til Ã¥ reise ned om mandagen.  

Vi klarte jo Ã¥ flytte tilbake RL kampen mot Malmø som ble flyttet i siste liten.  Hvis nok personer sier fra denne gangen kan det kanskje føre til om ikke denne kampen blir flyttet tilbake, at iallefall det blir færre slike mandagskamper i fremtiden.

De tenker overhodet ikke pÃ¥ bortesupporterne.  Lokaloppgjørene pÃ¥ østlandet kan spilles pÃ¥ mandager, der bortesupporterne har kort vei.

På en annen side tjener jo Brann ganske bra på alle TV-kampene da.

chris_henrik

Quote from: "gamlefar"
På en annen side tjener jo Brann ganske bra på alle TV-kampene da.
<BRANN> ..... DKFM

KEO

[/quote]

Faste sponsorer må nok punge ut med mer penger,dess mer brann blir markedsført på tv. Det er jo Medie tid sponsorene er ute etter, så når brann videre forhandler avtalen neste �r så kommer den til å øke enormt. Det er dette som har blitt gjort i Trondheim i de siste 15 årene ,å det er ikke lite sponsorpenger de trekker inn hvert år.
Nu kør vi!

Go Up