• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mer innsats og innbitt vilje / sinne mot Tromsø etterlyses.

Started by gaz, April 20, 2005, 18:38:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gaz

At det må en innhentet spiller til for å oppildne til fandenivoldsk innsats er kanskje litt betenkelig. Er det ikke det sportslige apparatets oppgave å mane til innsats og litt "galskap" for å kapre poeng da ? Jeg personlig er veldig glad for at Martin Andresen oppildner sine lagkamerater til fandenivoldsk innsats, men flere må ha den innstillingen i kampene. Helst de aller fleste. Nesten alle lag er "slemmere" enn Brann målt i gule og røde kort. Jeg mener bare at litt kynisme hører med. Alle involverte må være preget av en ukuelig vinnervilje og offervilje. Det skal gjøre vondt å ta poeng i tippeligaen, og poeng på bortebane skal koste blod og svette.
Mandagens kamp mot Tromsø er en kamp mot hardtspillende og røffe karer, og det nytter ikke å være snille småpiker da.

megleren

Er enig med deg ang dette. Men dog.. Vi må aldri falle for fristelsen og bli like grisete og grinete som Engen er.. Og se hva pepper de fikk i 4-4-2 på Nrk. Bjarmann som selv var en hardt spillende type bare ristet på hodet og sa at slik Engen spilte hadde  ikke noe med foppball å gjøre. Denne type foppball ønsker ikke jeg meg på stadion. Men at de skal ofre seg for laget og byen? Jada!
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

Så lenge vi får tilsvarende innsats som mot engen så går det bra. Det blir i så fall tredje kampen på rad der det er godkjent innsats. Tror ikke vi har spillertypene til å ha like mye "trykk" i spillet som det VIF har.

jako

Er enig med megleren her, å komme med stygge etterslengere og høye albuer bør vi holde oss for god til.

Men litt ekstra jern i duellene samt en liten dult for å hisse opp stemningen er bare gøy.

Synes Brannspillerne ble litt for snille mot VIF. I hvertfall med tanke på den linjen dommeren la seg på.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

brutus

Quote from: "gaz"Mandagens kamp mot Tromsø er en kamp mot hardtspillende og røffe karer, og det nytter ikke å være snille småpiker da.


Så sant, så sant! Nå nektet jo Brann småpikene Andresen og Sæternes å reise til landskamp i Estland av frykt for at de skal være litt slitne mot Tromsø mandag, så det spørs vel om dere har det som skal til. Våre gutter Ole Martin og Lars Iver er laget av hardere stoff, og stiller selvfølgelig opp når Hareide kaller. Her i Tromsø debatteres det om vi reiser hjem fra Bergen med ett eller tre poeng, det tredje alternativet er unevnelig. Brann vil nok få bruk for all "innsats og innbitt vilje/sinne" som kan mobiliseres - men forhåpentligvis vil dere ikke synke ned på nivået til pitbull-laget fra Oslo øst. God kamp! 8)

Go Up