• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

ny ghaneser

Started by Kristin, April 17, 2005, 10:34:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4026&brann=57f16da41bf1e88264b396e4896c9643
Den 19-årige kapteinen på Ghanas U21-landslag kommer til Bergen for prøvespill mandag. Michael Helegbe er en offensiv spiller som kan dekke alle posisjoner på midtbanen og helt fremme på banen.

-Helegbe kommer til Bergen mandag og skal trene med oss til fredag, forteller Branns sportslige leder, Per-Ove Ludvigsen.

-I følge rapportene skal han være like god med begge beina og kan spille i alle offensive posisjoner, sier han.
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

sekto

Spennende.. Er jo alltid artig med afrikanere. Enten slår de til, ellers blir de som regel fiasko. Selvfølgelig har vi den tredje muligheten, de lyver om alderen og rømmer Bergen i all hast.

Skulle gjerne sett han på en trening neste uke. Liker faktisk å se spillerne som er på prøvespill. Er altfor mange som bare forsvinner uten at vi får noen rapporter om hva som gjorde de ikke var aktuelle.

Ben Dover

(Kjære gud, du som er i Himmelen, la det være en ny Olofinjana, eller helst; Bedre )
lsker Brann

Nixon

Quote from: "sekto"Spennende.. Er jo alltid artig med afrikanere. Enten slår de til, ellers blir de som regel fiasko. Selvfølgelig har vi den tredje muligheten, de lyver om alderen og rømmer Bergen i all hast.

Skulle gjerne sett han på en trening neste uke. Liker faktisk å se spillerne som er på prøvespill. Er altfor mange som bare forsvinner uten at vi får noen rapporter om hva som gjorde de ikke var aktuelle.

Jobber du ikke der oppe da?:) Hold oss orientert!

Ellers virker det jo som en spennende fyr. Olofinjana beviste jo at afrikanere kan slå til i Norge hvis de klarer å kombinere den afrikanske elegansen med vår litt mer fysiske spillestil.
Rød makt på Hansa!

sekto

Ut i fra det lille jeg har klart å finne om han på ti minutter, så kan jeg si: Ja, han kan spille kant! :0P  Er i hvert fall flere kamper der det ser ut til at han har gjort det.  Ser også ut til at han har fått dreisen på det å ta frispark. En dødballekspert hadde ikke vært å forakte.

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"Spennende.. Er jo alltid artig med afrikanere. Enten slår de til, ellers blir de som regel fiasko. Selvfølgelig har vi den tredje muligheten, de lyver om alderen og rømmer Bergen i all hast.

Jobber du ikke der oppe da?:) Hold oss orientert!

Ellers virker det jo som en spennende fyr. Olofinjana beviste jo at afrikanere kan slå til i Norge hvis de klarer å kombinere den afrikanske elegansen med vår litt mer fysiske spillestil.

Nei, kan vel si at jeg kun jobber deltid der nå.. ;0)  men skal se hva jeg klarer å finne ut..

Kristin

kanskje en ny 34-åring dette :P

nei da , vet det står han spiller på u21
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

SeTrE

Brukbar på både FM og cm ;)

La oss håpe han er en sikkelig god høyrekant...

Det lukter gull det her alså.......:p

Nixon

Rent praktisk spørsmål her: Hvis han viser seg å være en gudbenådet kjernekar av en fotballspiller som går rett inn på laget. Må vi vente til sommeren (1. juli er det vel) for å kunne se han i rød drakt?
Rød makt på Hansa!

Xminator

Med mindre han har gått klubbløs, så må vi nok vente.

jinxter

med mindre han er uten kontrakt, så må vi vente til overgangsviduet åpnet igjen, ja

Go Up