• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start- Brann!!!

Started by ikstart, April 17, 2005, 01:56:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ikstart

Hvor mange bergensere kommer til Kristiansand 22mai ca?
Skal bli sikkelig liv hvertfall  :D Jeg gleder meg.


Se hva Normark sa om oss: "Det er bare to plasser i Norge de har bygget opp et så sjølgodt image. Det i Bergen og her i Kristiansand, sa Normark."


Link: http://www.fedrelandsvennen.no/fotball/start/article213990.ece
K Start - Vi lier det <3

Stalin

Har lyst, få steder man finner så råe folk som i kr.sand..

ikstart

Quote from: "Stalin"Har lyst, få steder man finner så råe folk som i kr.sand..



Bare kom, det skal ta av! Og jeg må si at bergensere er noe helt spesielt og som jeg og mange andre i Kr.sand har respekt for. : )
K Start - Vi lier det <3

LandåsKongen

QuoteSe hva Normark sa om oss: "Det er bare to plasser i Norge de har bygget opp et så sjølgodt image. Det i Bergen og her i Kristiansand, sa Normark."



Fy flate altså! Sa han virkelig det?(sarkastisk undertone)

Geir

Quote from: "LandåsKongen"
QuoteSe hva Normark sa om oss: "Det er bare to plasser i Norge de har bygget opp et så sjølgodt image. Det i Bergen og her i Kristiansand, sa Normark."



Passet jo at det kom fra en med en ganske stor porsjon sjølgodhet selv da. Ikke akkurat verdens mest beskjedne han der.
ndelig SERIEMESTER

haar

Ja, eg ska i vert fall ner

ikstart

Normark er tragisk, enkelt og greit!
Men jeg synes det han sa ikke er så negativt, det stemmer jo og det bare betyr at folk fra Kr.sand og Bergen er sykt gode supportere og tar helt av når det går bra med laget :D
K Start - Vi lier det <3

LandåsKongen

nytt for meg dette her at folk fra kr.sand er så sykt gode supportere.

ikstart

Quote from: "LandåsKongen"nytt for meg dette her at folk fra kr.sand er så sykt gode supportere.


hehe. Da har du tatt feil, det tar av i byen ver gang start vinner :D
Derfor normark sier dette.
K Start - Vi lier det <3

Alexåsane

Quote from: "ikstart"
Quote from: "LandåsKongen"nytt for meg dette her at folk fra kr.sand er så sykt gode supportere.


hehe. Da har du tatt feil, det tar av i byen ver gang start vinner :D
Derfor normark sier dette.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

gamlefar

Sørlendinger har jeg utrolig sansen for og Kristiansand er en veldig fin by.  Du skal ikke se bort ifra at jeg kommer nedover.  Start hører hjemme i tippeligaen og hÃ¥per de klarer seg.

Timbaa

Skal aldri være redd for at det ikke kommer nok "stoltheter" for å lage liv, holder med 1 bergenser, men vi kommer nok flere...hva er tilskuer kapasiteten deres, vi legger vel opp etter den tenker jeg=)
ansa Z

carlitos

Eg skal ned der 18mai og reiser hjem igjen 24
det skal bli konge kult Ã¥ slÃ¥ Start :lol:  :P

Karsten

Ik.Start og den pietistiske byen Kristiansand kan brenne i helvete.
Enkelt og greit:)

(kommer fra en som bor der)

capp

pietiske?? ka ska det bety?? hmm... jaja... uansett er kristiandsand en flott by... gleder meg til den kampen, satser på å kjøre ned...
mm...

Geir

Pietisme er vel en form for ekstremkristendom, men hva gjør det så lenge supporterne er greie og vi vinner kampen? Gleder meg til sørlandstur jeg. Er noen år siden sist nå.
ndelig SERIEMESTER

ikstart

Hvis dere tror at det kr.sand er en kristenby tar dere helt feil.
Sørlandet har en del mer rike og kristne folk enn andre steder men Kr.sand er langt ifra kristent, Til det har det vært for mye tilflytninger og full/slagsmål på quarten : P og menigheden er faktiskt ironisk ment på kr.dom.

Jeje.. dere klarte ikke tabelltopp :wink:  Tar av her nede nÃ¥!!
Og blir jævli gøy når Start ennå leder serien etter å ha slått brann 22mai! : )
K Start - Vi lier det <3

KEO

[
Jeje.. dere klarte ikke tabelltopp :wink:  Tar av her nede nÃ¥!!
Og blir jævli gøy når Start ennå leder serien etter å ha slått brann 22mai! : )[/quote]

Er da ikke vanskelig å se at du har sterk tro til høyere makter.
Nu kør vi!

Go Up