• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Frykter VIF, tror Brann taper

Started by gaz, April 16, 2005, 17:47:25 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

brann gal jente

Brann slår de rød og blå!!!  Ikkje mist troen!! Brann skal klare dette her...
ull til Bergen!

Xminator

Har dårlig magefølelse før hver kamp jeg. I år får jeg feil stort sett hver gang, så den er grei ;)

gaz

OK. Kampene mot VIF er alltid vriene oppgaver, og slik blir det også søndag kveld. I fjor vant Vålerengen 1-0, det husker vi alle.

Kruxleiven

Dårlig magefølelse? Det er da vår tur nå? VIF er inne i en dårlig periode og den fortsetter. De kan alltids snu selvfølegelig, men ikke nå. Ingen Iversen, dårlig form på Gashi, Hulsker har ikke lært noe nytt siden sist, Holm er blek og Brocken helt bak mål. Deres beste spillere akkurat nå er Berre og Wæhler. La oss ta vekk Berre og la Wæhler få så få involveringer som mulig så ordner Scharner, Sæternes og Robinho biffen. Mabizela kan overraske om han kommer innpå og vi bør være forberedt. Synd vi ikke har noen skikkelig bra høyrekant. Han kunne gjort VIFs svakeste ledd, Hovi, til statist!

Olsen dømmer kampen og han er Brann vennlig.  :)

gaz

Brann må prøve å styre den vriene kampen mot VIF, og ikke tillate VIF å få trykke hardt på.

Jan G

Jokke


Geir

ndelig SERIEMESTER


Jokke

Hva mener du med for vanskelig? Dersom vi skal følge opp målsetningen med medalje+ denne sesongen så kan vi ikke regne det som "for vanskelig" å ta poeng borte mot VIF.

megleren

For å si det enkelt.. Vålerengen må slåes. Visst vi ikke skal sitte nedi suppen som de gjør nå.. Så reiser Brann inn der i dag og brer enda mer krise til Rekdal og guttene.. Og vent å se.. Han Rekdal blir i dag så panisk etter poeng at han sender en halvskadd Iversen på banen. Håper ikke noen trår på hans vonde ankel.. Flirer..
r og blir et sittesvin på Hansa

eksilbergenser

Enig! Latterlig påstand å si at VIF blir for vanskelige for Brann på bortebane. Hva er det for en innstilling? Jeg tror laget er skikkelig sugne på å slå engen på ullevaal, og vi har GODE muligheter!
lt for Brann!

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1546970.ece

Over et halvt år siden siste seier på bortebane (utenom cupfinalen som nesten må regnes som hjemmekamp...). For en som satt ringside på 3 bortekamper i RL i vinter må jeg bare støtte Mjelde som sier at problemet har vært at spillerne ikke har jobbet sammen som et kollektiv. Men jeg regner med at Mjelde før kampen er krystallklar på dette og bruker sine pedagogikk-vekttall for alt det er verdt.

Når det er sagt: Leder Brann 2-0 til pause kommer jeg til å bli virkelig redd...:)
Rød makt på Hansa!

[bat]

Kampen i dag blir nok ulidelig spennende.. men jeg tror (vet?) at det kommer til å gå veien!
Blir spennende å se hvor mange av oss som stiller på ullevål i dag!
stolt og kry-

gaz

Jeg mener ; dagens kjempeutfordring på Ullevaa er så vanskelig og tøff at ingen kan forvente poeng i Oslo. Det vil da heller ikke være en katastrofe å dra tomhendt hjem til Bergen all den tid laget skal ut i den vanskeligste av alle bortekampene i serien. Helt spesielle ting må til for å kunne knipe ett poeng i dag, og så tilfeldig tror jeg ikke denne søndagen vil bli. I veldig mange år har Brann hatt for vane å slippe inn ca 5-8 lettkjøpte mål pr sesong. Jeg sier ikke det er store tabber, men mål som ville vært unngått med mer resolutt opptreden. I kveldens kamp vil det være så mange situasjoner at med vanlig opptreden i forsvaret vil det bli sluppet inn minst ett mål, trolig 2 eller 3. Det betyr at totalt EN Brannscoring i kveld sannsynligvis vil være for lite til å knipe poeng.

Jeg ser for meg returer i feltet som scores på av Berre eller Gashi, dessuten frykter jeg baklengs på dødball.

Kandahar

Selfølgelig skal vi forvente poeng i Oslo!

Vi e Brann fra Bergen, då forvente du poeng mot skadeskudde bydelslag fra Oslo øst.

Grisebanking på ullevål e målet. Og spiller brann opp mot sitt beste e det ikkje umulig. Men all erfaring sier at det blir jevnt.

men 3 poeng e no mine forventningar!

`Nisse

Men det ble 0 poeng, og det er helt uakseptabelt når brann er det beste laget, men jeg mener å huske at akuratt det samme skjedde i fjor.

Xminator

De som ikke før kampen ikke forstod at VIF ville kjempe på denne måten har ikke fulgt spesielt godt med.

Kristin

hater faktisk hulsker og berre ,,, mer stygge og ufyselig folk skal du lete lenge etter...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

SKB e BEST!!!

Hater hele Enga.. Stygge, pysete spillere og en ekkel klyse som trener..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Skotten

Quote from: "SKB e BEST!!!"Hater hele Enga.. Stygge, pysete spillere og en ekkel klyse som trener..


Litt stein i en boinnredning konstruert av glass å kritisere andre for å være stygge og ekle klyser? Det er jo dette vi bergensere er kjent for å være. Men pysete, det er vi ikke. Ikke faen om jeg hadde vært redd for å kaste en stein rettet mot nesepartiet til Morten Berre (dersom jeg var sikkert på at ingen så meg, og sikker på at han ikke klarte å ta meg igjen mens jeg løp vekk).

Engen fortjener honnør for evnen til å presse fram ørsmå glimt av akseptabel middelmådighet i sine dårligste spillere. Her har Brann en lang vei å gå.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Stalin

Brann har endel igjen i avslutningsfasen, er jo ikke å legge skjul på at de siste åra har vi eid spille i ca alle kamper men har ikke greid å putte

Go Up