• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TIFO på ullevåll

Started by SeTrE, April 16, 2005, 16:48:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SeTrE

Quote from: "DJ_ADG"

JAAAA er helt ening....burde klare og få til noe på bortebane oxo..Synes personig det adde vært kult med nødbusss blandt supporterne på nedre vg sving i mårra.......

Synes Tifo grpppa burde ta seg en tur inn på www.tifo.se og kjøpe inn litt stæsj;)

pusuren

Quote from: "SeTrE"

Håper du fyrer de opp. eg så idag at aafk supporterene blusset på tribunene, det tipper eg ikkje blir noen bot av. men det e vel bedre sjangs for bot når laget heter brann..

Stalin

Kan ikke huske vi brukte kreppruller hjemme eller borte!

Kreppruller er noe vi burde ha! er konge!

Mick

He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

pusuren

Quote from: "Stalin"Kan ikke huske vi brukte kreppruller hjemme eller borte!

Borte mot sogndal 2003

hjemme mot lyn 16mai 2001

SeTrE

Quote from: "pusuren"

Håper du fyrer de opp. eg så idag at aafk supporterene blusset på tribunene, det tipper eg ikkje blir noen bot av. men det e vel bedre sjangs for bot når laget heter brann..

Er bare og gjøære som inter supporterne gjorde...De brukte småunger til og ta inn fyrverkeriet, jeg bruker madamen;) hehe... Men men er jævlig med kamrar og sånn på ullevåll, såå får se om jeg tar sjangsen...
Hadde vært bedre om vi var flere som gjorde det...Tror kanskje det hadde blitt lettere og ikke blitt tatt da...

SeTrE

Hadde kreppruller borte mot enga i 98 når de spilte på ullevåll, Den gangen husker jeg at Tifo gruppa hadde lagt opp til papir fly i rødt og hvit...Noe som blei en sikkelig katastrofe...hehe;)

SeTrE

Hadde kreppruller borte mot enga i 98 når de spilte på ullevåll, Den gangen husker jeg at Tifo gruppa hadde lagt opp til papir fly i rødt og hvit...Noe som blei en sikkelig katastrofe...hehe;)

Mente når de spilte på bislett;)

JhonnyBeGood

Hadde vært gøy å se litt røyk og mange flagg i dag. Håper du gjør alvor av det. Eg har litt bluss og noen happy springs som kommer til å brukes på tromsø kampen. Lykke til i kveld!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up