• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Litt forvirra hær... angående kampstart...

Started by BrennEFoRBranN, April 15, 2005, 23:12:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrennEFoRBranN

på billetten står det 19.50 og på brann.no og fotball.no står det 20.05...
Noen som vet litt mer?
En dag skal det skje*

BL

Hansa-
Felt Z

brannfrik

hvis du skal bortover kan du løse hele problemet ved å være der 19.30 og hvis du e her hjemme kan du skru på tven omtrent på samme tid, men eg vet ikkje mer om når kampen begynner.. regner med at det e vif-brann på søndag det e snakk om..

Chet

Vif begynte i fjor å opplyse om det man kaller "arrangementstart" på billetten. Dette er 15 minutter før kampstart. Regner med at det er slik i år også, derfor de forskjellige klokkeslettene.

Realisten

Quote from: "BrennEFoRBranN"på billetten står det 19.50 og på brann.no og fotball.no står det 20.05...
Noen som vet litt mer?



Det er som Chet sier over her; Vålerenga opererer med arrangementstart på sine billetter. Dette som et forsøk på å få folk til å komme litt tidligere på stadion, og ikke fem minutter før som ofte er tilfelle. For hva skjer dersom flere hundre personer kommer rett før kampstart? Jo, det blir kø og folk mister starten på kampen. Hvem får skylda? Vålerenga selvsagt.

I VG Nedre er det bare én inngang så vidt jeg vet, og blir det mange Brann-supportere som kommer rett før start, kan man gå glipp av kampstarten...

brannfrik

Vålerenga - Brann
Ullevaal Stadion
Søndag 17 april 2005, kl 20.05

tatt fra min billettbestilling på ticnet hvis nåkken skulle bli nåkke klokere av det...

Go Up