• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hansa vs. Store stå

Started by erikdale, April 13, 2005, 17:48:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

Jeg har fått med meg i diverse forumer at Hansa begynner å bli litt høy på pæra og blandt annet har enkelte uttalt at "Hansa overdøvet SS så til de grader"..

Vil bare komme med en oppmodning til oss alle før en slik diskusjon ruller igang: Vi har ET lag, en bane og en by (Og et øl!). Det er ikke SS og Hansa for seg sjøl, vi e en enhet..

Så eg vil heller si "Hansa va så til de grader med på notene, og til tider var det også de som skrev dem!"
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

KennethS

tå på Brann

Corran

SS og Hansa bør synge til/mot hverandre Det funket utrolig bra mot vif når vi sang skbrann bergens stolthet Så dette bør vi få te på staddaen også
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

enavgutta

Diverse forumer? Jeg mener alle Brann supportere burde holde seg til dette forumet jeg.

mr-bolstad

Quote from: "Corran"SS og Hansa bør synge til/mot hverandre Det funket utrolig bra mot vif når vi sang skbrann bergens stolthet Så dette bør vi få te på staddaen også

dette er noe vi prøver å få til hvis du ser på tråden som heter "vi e brann bergens stolthet - sk brann.. mellom hansa og store stå"
så vet du det!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up