• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Soma ute i kulden...

Started by tiff, April 13, 2005, 12:22:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tiff

Soma blei ikkje funnet verdig ein plass i den reduserte troppen mot Estland, sku nesten ikkje trudd at Hareide var på Stadion  på mandag. Det kan godt hende at eg ser med veldig patriotiske øyner på Soma, men føler han er god nok til ein B-tropp uten dei 2 faste stopperene. Men gledelegt at Andresen, Kvisvik og Sæternes er med då, bare håper at  Sæternes sine bein tåler flyturen. Ser også at Valencia er tilbake, morsomt.

Xminator

Soma har nok ett godt stykke igjen til storformen. Håper han finner frem til de taktene denne helgen.

Var ikke spesielt overraskende nei.

sekto

Syntes det er greit at ikke hele laget er med på landslaget. Like greit at vi ikke risikerer halve spillerstallen i en meningsløs treningskamp.

haar

Soma e jo ikkje i da slaget han va i forrige sesong, men han kjem!

Kristin

leste at hareide syntest at soma virket så tung
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Corran

Synes at Soma ble skrytt veldig opp i avis børsene. Eg synes både Bjarnason og Gunn Tveit var mye bedre. Men når det er sagt så synes eg han blir bedre for hver kamp som går Kanskje i toppslag mot vif?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

enavgutta

La nå Soma få spiller litt kamper for oss, uten at landslaget kommer opp hele tiden.

Go Up