• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Landslagstroppen

Started by Nemesis, April 13, 2005, 09:18:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Som ventet kom Martin Andresen med, det samme gjorde Kvisvik og Sæternes. Men det mest overaskende var vel en eks brann spiller med navn Alex Valencia!?   Kan legges til at ingen utenlandsproffer er med i troppen. (utenom en)

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article373266.ece
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

abe78

Det er to fra utlandet som er med.

Det er mildt sagt en overaskelse at Valencia er tatt ut. Selv om jeg er enig i at han har et bra potensial. Tviler på at vi får se han på banen.
.og husk!

viks

Patetisk at ikke Soma er med, selv om han ikke har vist samme form somi fjor...

Uansett så får vi se det fra den positive siden: Ingen Soma i landslagstroppen, desto vanskeligere og komme seg ut til sommeren...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

En Valencia i godt gammelt slag kunne jeg tenkt meg å se på høyrekanten i Brann. Noen som vet om forholdet til Mjelde er skadet for evig og alltid?
Rød makt på Hansa!

P-K

Trodde Alex slet med å komme seg på laget der nede jeg.

En Alex med selvtillig og vilje til å gå i dueller hadde gjort seg på høyrevingen, men det spørs nok om vi får se det igjen...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Tois

Mjelde har avslørt at han er interessert å hente Alex Valencia fra Start.

Go Up