• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste dråpen i Tom Sanne-begeret...

Started by Per Anders, April 12, 2005, 17:29:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Geir

Helt enig i at alle skal ha en mening, men man trenger ikke demoralisere enkeltspillere på banen. Utenom kamp kan vil heller diskutere så fillene fyker og håret står rett ut.
ndelig SERIEMESTER

sekto

Quote from: "Lurkin"Man buer ikke på en spiller på eget lag, da buer man heller på Mons som sender han innpå. Hva skal Sanne gjøre? NEKTE å spille?

Tåpelig..


Sanne skal gjøre jobben sin.. Når han er satt inn på kanten, så skal han spille kant. Ikke snuble inne på midtbanen i nærheten av Andresen. Det er ikke verre enn det.

janjan

re the-g-

Jeg har jo presisert til det kjedelige at jeg støtter Sanne når han er på banen. Men jeg mener altså at jeg har lov til å kritisere Mjeldes valg av spillere på dette forum. Ikke gjør dette til en pipe eller ikke debatt. De fleste er enige i at det er en uting.

Mitt poeng har hele tiden vært at Brann hadde vært bedre tjent med å benytte andre spillere. Det tror jeg ikke at jeg er alene om å mene. Ikke tror jeg mannen får særlig mange flere sjanser av Mjelde heller.

Geir

Selvfølgelig janjan. Vitsen med et slikt forum er jo at det skal gå en kule varmt i diskusjonene. Men det jeg mener er at det må holdes utenfor banen under kamp, for det e ikke akkurat egnet til å løfte hverken lag eller enkeltspillere.
Piping skal forbeholdes motstanderlaget.
ndelig SERIEMESTER

sekto

Nok en gang. Et spørsmål: Var det noen som faktisk hørte noe piping eller buing mot Sanne på mandag? Stod mit på SS og var ingen innenfor det område jeg befant meg som gjorde noe annet enn å gremmes over Sanne sitt spill.

Geir

Satt på Hansa, og der var der en ganske høylydt gjeng som rautet og skreik og slengte dritt om Sanne.
ndelig SERIEMESTER

the-g-

nettopp det du forteller der Geir er helt skandale, greit å være engasjert og legge ned sjela si for en fotballklubb, men folk skjønner jo ikke hvor grensa går!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

haar

Poenget er at Tom Sanne er bergens dårligste fotballspiller, og burde blitt kastet ut av Brann! Han e ikkje go nok for Brann!!! Kanskje for bryne eller nokke.

sekto

Tror Sanne kunne hatt godt av en tur nd på Brann 2.. Få spille noen kamper mot enklere motstand og få igjen litt selvtillit på denne måten. Ikke bli kastet ut på Stadion midt i en kamp med press på å prestere..

the-g-

Til informasjon sekto, så spiller tom sanne andre divisjionskamper, så lenge han ikke starter i første elveren til første laget!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

sekto

Er klar over dette, mener at han ikke bør tenke på førstelaget i det hele tatt i en periode. Altså ikke sitte på benken, eller spille 10-15 min i kamper. Bedre at han får en match i uken der han kan få tilbake litt av den gode følelsen og ikke tenke på presset fra alle supporterne som piper og buer på han, så han ikke klarer å gjøre jobben sin..

Per Anders

Gøy å se at ATTER et innlegg fra meg blir en suksess. Mange har meninger om dette, og det er godt for klubben at folk bryr seg. Det er som alle vet mange veier til Rom, og det er sikkert mange av dem som er gode å gå. Derfor håper jeg at de voksne her inne setter pris på meningsutvekslinger som denne. Det var en som skrev at "det svakeste ledd må ut", og jeg er faktisk ganske enig i det. Det er slik at vi har en klubb som driver prestasjonsidrett, og er man ikke i stand til å bidra, må man finne seg i realitetene. Tom Sanne er sikkert en grei kar, og han har sikkert fotball i seg et sted, men det er et faktum at han er FERDIG i forhold til stadiontrollet for lengst. Han eier ikke en dråpe selvtillit. Dette kan man se når han løper for å varme opp. Han mistrives så til de grader, og knyter seg. Han kan ikke prestere når han har havnet i unåde hos store deler av publikum. Dette er realiteter, og man må bare erkjenne at han har ikke en sjanse i havet. Det er mange som har gått samme veien før, og jeg nevner f.eks. Morten Pettersen som kom fra Start. Han kostet Brann 1,5 mill. den gangen, og var klubbens dyreste spiller da.
Alle vil klubbens beste, men det er slik at noen tror at det beste for klubben er å la den seile sin egen sjø og stilltiende akseptere alt som skjer, mens andre mener det er riktig å gi uttrykk for det man mener. Dette kan ha med spillerbomkjøp å gjøre, eller tabber knyttet til å bygge stadion med lavere kapasitet enn Lerkendal i Trondhjem. Vi gir ikke uttrykk for dette for å være rævhål, men fordi vi faktisk ønsker å bidra positivt i forhold til det vi mener er rett og galt med Brann. Det er ikke slik at vi "kritiske røster" alltid er negative. Jeg har applaudert klubben i det uendelige siden jeg begynte å traske på stadion på midten av 80-tallet, men jeg tør (i motsetning til mange andre) å gi beskjed når noe er galt.

Heia Brann!

Corran

Sanne er en dårlig fotballspiller Eg gremmes over at han spiller. så lenge han har vært i Brann så har han blitt tafatt i det han skal gjør noe konstruktivt Han kan ikke avslutte og han har dårlige passninger (også dårlige passningsvalg).
Eg synes at Mjelde bør gi Spurkeland det siste kvarteret i stedenfor Han kan bli god mens Sanne ALDRI kan bli god.
Og hvis eg e en dårlig supporter pga at eg har egne meninger, so be it.
En del av dere som skriver her inne minner meg om han Ham Kam supporteren som var med i programmet om Solbakken. Når en spiller hos dem ble tatt i doping uttalte han (supporteren) at Solbakken hadde sagt at han støttet spilleren så da støtter jeg ham også Han sa også at hvis Solbakken hadde sagt til ham at han skulle studere så hadde han gjort det. Nikkedukker kaller eg det og ute av stand til å gjøre seg opp sijne egne meninger.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

naitsirk

Er det tilfelle at sanne har spelt bra eller har bt lagt sin elsk på mannen.

Han har jo fått 6 i bt-børsen dei to siste kampane te brann 2

Nixon

Quote from: "naitsirk"Er det tilfelle at sanne har spelt bra eller har bt lagt sin elsk på mannen.

Han har jo fått 6 i bt-børsen dei to siste kampane te brann 2
Rød makt på Hansa!

naitsirk

Men da va jo ingen andre som fekk 6, so da betyr at ingen på brann2 e gode nok.

Såg at sanne brillierte så han kom inn mot aafk, kanskje han e på veg te å bli ein god innbyttar

TERD

Quote from: "naitsirk"
Såg at sanne brillierte så han kom inn mot aafk, kanskje han e på veg te å bli ein god innbyttar

Brillierte!?

Da har du sett noe som få andre så.

Nei, enig i det som blir sagt her. Det er lov å gjøre dårlige kjøp, det er lov for spillere å være dårlig og det må være lov til å gi beskjed om det.

Krampaktig håp om evt skulte talenter gagner verken spilleren eller klubben.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Corran

Eg en BRANN supporter Eg e supporter av laget ikke spillerene. Så en må ikke støtte Sanne uansett hvor dårlig han er. Men en skal ikke pipe og slenge dritt direkte til ham når han spiller men på et forum som dette kan en si sin ærlige mening om kor utrolig dårlig han er
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

viks

Quote from: "Corran"Eg en BRANN supporter Eg e supporter av laget ikke spillerene. Så en må ikke støtte Sanne uansett hvor dårlig han er. Men en skal ikke pipe og slenge dritt direkte til ham når han spiller men på et forum som dette kan en si sin ærlige mening om kor utrolig dårlig han er


Då konkluderer eg med at du støtter laget Brann og enkelte spillere.

Noen spillere unnlater du rett og slett og støtte, men du støtter likevel laget.

Vil det da si at enkelte spillere ikke er en del av laget?

Du kan no for guds skyld si din ærlige mening både på forum og på Brann kamp, da vi har ytringsfrihet i Norge, men folk behøver ikke være enig med deg av den grunn...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Geir

Quote from: "Corran"Eg en BRANN supporter Eg e supporter av laget ikke spillerene. Så en må ikke støtte Sanne uansett hvor dårlig han er. Men en skal ikke pipe og slenge dritt direkte til ham når han spiller men på et forum som dette kan en si sin ærlige mening om kor utrolig dårlig han er


Når du støtter laget, så støtter du de spillerne som til enhver tid er på banen. Akkurat da er det de som ER laget. Så lett og så vanskelig er det.
ndelig SERIEMESTER

Go Up