• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

nye stadion

Started by Brannmann rob, April 12, 2005, 15:50:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmann rob

kommer storestå til å forsvinne??? :'(   de kan ikke ta vekk storestå!!!

DJ_ADG

ikkje start ny tråd om det, hvor mange sånne tråder har vi??

svaret é; Ja ståre  stå skal rives, men det skal komme ny stå tribunne der.Med stå plasser vil totale kapasiteten blir 23/24000 og i UEFA turneringer vil det bli sittet seter der då blir det ca21000 plasser. Dette ble sagt på årsmøttet til Bataljonen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Lilleheil

då kan jo eg si at håper det blir sitteplasser på nye store stå på nordretribune. vi kan jo stå forde, i tillegg e det digg med ett sete i pausen. i tillegg ser det ut til at vi e flere på tribunen enn vi gjør i dag:)

DJ_ADG

Om dette såkalte "Allemans VIP" Dette tror eg blir dårlig får stmningen, dette é hentet fra Brann.no

Langs veggene i lokalet er det bardisker hvor du kan stå og nyte mat og drikke mens Kvisvik lager ekte hat trick på banen. Mens du spiser kan du se hans fjerde strake på flere storskjermer.  :?  :?  :?  Skal ikkje folk være på plassene sine å synge under kampenns gang. I noen plasser é det sånn at kionskene og servering slutter 5min før kampen starter og åpner igjen litt ut i kampen, dette gjøres for at folk skal være på tribunnenunder kampen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Allemansvippen er på gamle sitte (mot sør) der fiffen på altanen sitter i dag. Storguttene flytter opp under taket på samme sted.

Per Anders

4000 VIP-plasser, drøye 16000 øvrige sitteplasser. Jeg er ingen konge i matte, men dette sier meg at det blir en kapasitet på drøye 20000. Dette sto i BA i helgen. Er dette godt nok? En annen sak er at mange av VIP-plassene skal være innendørs bak en gedigen glassrute. Skal si det kommer til å hjelpe på stemningen... WOW! Kjempegøy! NOT. Det er så forb..... defensivt og lite visjonært at jeg blir kvalm. Er det virkelig noen som mener at vi skal godta å ha en kapasitet som er mindre enn den de har på Lerkendal? Jeg er skuffet over at det finnes bergensere som er så til de grader lite visjonære. Hva har skjedd med den typiske bergenske vinnerkulturen?  

En annen sak: Hadde vi hatt tak over hele stadion i går, ville det vært adskillig flere enn de 14000 som var der. Folk har i dagens samfunn blitt så godt vandt at man ikke kan kle seg etter været og stå i regn lenger.

Brannmann rob

Quote from: "DJ_ADG"ikkje start ny tråd om det, hvor mange sånne tråder har vi??

ingen.

Go Up