• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

16 Mai

Started by Insten88, April 12, 2005, 10:50:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Insten88

Hey hey....har nettopp meldt meg inn i BBB :D , men lurer på om det fortsatt er ledigt på midten, men du trenger ikkje partourkor sant??? Prøver å få tak i bilett på midten, men finner ikkje... [/img]
nsten

BL

Ta en tur på stadion og kjøp
Hansa-
Felt Z

sekto

BBB feltet og resten av SS er vel det som blir sist utsolgt. De fleste står ikke, om de ikke må.. Og mange gidder ikke det en gang da.. Så er nok billetter igjen til 16. mai fortsatt.

Det som kan bli artig i år, er at det nok blir rimelig få russ å spore på Stadion. Er jo obligatorisk å gå på Stadion den 16. når du er russ, men de som ikke akkurat er interessert i Brann kommer nok til å slite med å få billett i år.

Insten88

Men kan eg bare kjøpe med inngangen til midten då??? også viser eg medlemskapet`????
nsten

`Nisse

Ja det kan du også gjøre!

sekto

Må vise bevis på betalt medlemskap for å kjøpe billett vel? Men trenger ikke å vise for å komme inn. har i hvert fall aldri gjort det jeg..

Brannfrelst

Jeg var inne på Stadion for å kjøpe billett til BBB-feltet mot Molde for ca en uke siden. Da trengte du ikke å vise medlemskap,jeg spurde om jeg ikke skulle vise det. Og da måtte eg plutselig om eg var så nøye.
Vil si at det står en god del pakk på BBB-feltet som ikkje er medlem.
2.10.07-Gullet kom hem!

Stalin

igår så jeg unger nedi sikkert 10 års alderen og jenter som ikke visste hvem spillerne etc var og konsentrerte seg om alt anna enn fotball på bataljonenfeltet så tror det er endel pakk som ikke har betalt, kjipt for oss som har betalt

Dinho

Ser at vi 16.mai neste år må unnvære spillere som er med i en evt landslagstropp. Det kan fort bli en meget amputert tropp det.

Lilleheil

Quote from: "sekto"BBB feltet og resten av SS er vel det som blir sist utsolgt. De fleste står ikke, om de ikke må.. Og mange gidder ikke det en gang da.. Så er nok billetter igjen til 16. mai fortsatt.

Det som kan bli artig i år, er at det nok blir rimelig få russ å spore på Stadion. Er jo obligatorisk å gå på Stadion den 16. når du er russ, men de som ikke akkurat er interessert i Brann kommer nok til å slite med å få billett i år.

Må bare påpeke det at eg tror det blir en del russ på stadion i år også. eg e russ selv og har selvsagt bilett. de fleste eg kjenner rundt om som e russ har også kjøpt...

erik1

er det utsolgt til 16 mai??? ser i følge tikcnet sin hjemme side er utsolgt.... men ikke i følge branns sin side???
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

BL

Quote from: "erik1"er det utsolgt til 16 mai??? ser i følge tikcnet sin hjemme side er utsolgt.... men ikke i følge branns sin side???

Ring/ta en tur til stadion i morgen og spør  :)
Hansa-
Felt Z

Go Up