• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noen som fikk med seg "rabalderet" på Hansa?

Started by zyntax, April 12, 2005, 00:35:04 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

SeTrE

Quote from: "DJ_ADG""Guttene" é såp og si bare ute etter å lage bråk. eg leste om at en spurte om de é en gruppe eller bare en venne gjeng, de é en gruppe. Gjøre de noe gale; JA ofte.



Har ikkke lagt merke til disse jeg...Hvor mange er de og var det de som ropte nazi- politi under kampen?

Pascal Simpson

Billetkontolør er de ikke.

GEIR.
Ka e no det for ett bransuporter nevn
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

tiff

Var heilt greit at det var politiet som tok seg av han, istedenfor ein vekter.  Rekner med at politiet  vurderte gjengen med pene klær som litt meir truende enn "vanlege" supportere, og ville ta seg av saken sjøl. Er vell større sjans for at gjengen ville gjør meir ut av seg visst det kom ein vekter, enn politiet. Folk flest har vell meir respekt for politiet.

Henki

Quote from: "Pascal Simpson"Det eg ville si er at det FAEN ikke er politet sin oppgave når de er på stadion.


Så det er ikke politiet sin oppgave å slå ned på lovbrudd? For det er vel et lovbrudd å snike seg inn på Stadion uten billett, er det ikke?
Ballen skal fremover!

king maxe kong

Bråk eller ei.  Fakta er at gjengen på felt Z er så utrolig mye mer rutinert under kampene.  Tenker på valg av sanger, toneleie, og ikke minst at de synger i et normalt, rolig tempo!!

Snottabajasene på store stå burde kikke opp der i ny og ne og lære litt supportervett!!

nummer9

Ikke for å dra dette for langt ut, men å hetse politiet og kalle de nazister fordi de kaster ut en som ikke har billett er vel ikke det jeg vil kalle supportervett.

Når det gjelder synging av supportersanger kan det godt være at noen på Store Stå kunne lært en ting eller to.

Xminator

Det med måten å synge på er vi enige om Nr9. Hansa synger mye senere. Store Stå har det forbannet travelt med å bli ferdig. Har vel mest å gjøre med utformingen av SS mer enn generelt lavere alder tror jeg.

Når det gjelder repertoaret (sjekk skriveleifer :p) så har Hansa fortsatt ett stykke å gå :p

Nixon

Jeg tror det har med alder og erfaring. For utformingen av SS har ingenting å si når den som starter sangen begynner i et for høyt toneleie og for fort. Men jeg synes SS til tider sang veldig bra på mandag. Så all ære til begge tribuner. For det dummeste vi kan gjøre er å lage det om til en konkurranse der vi kårer en vinner og en taper.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Det var vel heller en vinner og en vinner. Gamle sitte var med på Sæternes scoret mål en stund :p

Professoren

Quote from: "Pascal Simpson"

GEIR.
Ka e no det for ett bransuporter nevn


Et langt bedre brannsupporter-navn enn en tidligere vif-spillers er

Go Up