• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bra kamp av Brann

Started by gull05, April 11, 2005, 20:46:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gull05

Martin Andressen samt resten av laget var bra!
ød makt.

`Nisse

ja det sier jeg også! Raring altså!

gull05

Rarring?????? Har dere sett innleggene her inne?
ød makt.

Alexåsane

"Andresen er ingen sjef, men konge" det du mente? ble litt for dumt dette temaet;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Endre

Quote from: "Alexåsane""Andresen er ingen sjef, men konge" det du mente? ble litt for dumt dette temaet;)

Ja.. det er jo ikke lov å ta litt av etter en viktig seier i seriepremieren..

Greit at man skal være seriøse, men man må da få vise litt følelser i form av utbrudd og hyllester.

Er enig i at Andresen var konge. Gir Brann en helt ny dimensjon. Kjemper som en helt og går foran med godt eksempel. I tillegg styrer han medspillerene og slår krempasninger. Han vil bli utrolig viktig fremover!

Mr_Soma

Men så så kanskje ikke du hva "topic-tittelen" var i første omgang da før han skiftet den.

"Andressen er ingen sjef"......

Merkelige greier.

Men men.

Endre

Quote from: "Mr_Soma"Men så så kanskje ikke du hva "topic-tittelen" var i første omgang da før han skiftet den.

"Andressen er ingen sjef"......

Merkelige greier.

Men men.

så faktisk tittelen og det originale innlegget. Kanskje ikke optimalt, men hvorfor bry seg med slikt i en slik stund? Brann vant jo for fan, da er det meste lov ;)

Candyman

En ting at Andresen er sjef og kjemper, men ikke glem Scharner.....jobbet som en helt i dag.

Pluss grattis til Torbjørnsen som fikk en verdig debut.

Og til Winters som er i form igjen, og har bevegeligheten og sluheten som skal til....

Dette skal bli gøy!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Kristin

Quote from: "Candyman"En ting at Andresen er sjef og kjemper, men ikke glem Scharner.....jobbet som en helt i dag.

Pluss grattis til Torbjørnsen som fikk en verdig debut.

Og til Winters som er i form igjen, og har bevegeligheten og sluheten som skal til....

Dette skal bli gøy!

det som winters gjør på det målet har vi da sett før! helt identisk nesten
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

gull05

ød makt.

bernu

Ja ja .... du få komme igjen når du har fått "Den store norske ordliste" i konfirmasjonsgave... ;)
HANSA - Z

enavgutta

Bra kamp fra begge lag vil jeg si. Selvom vi vant fortjent synes jeg Molde var gode og viste tydelig at de kommer til å gjøre nedrykksspådommene til såkalte eksperter og norsk presse til skamme.

Go Up