• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

3-0 og vi ledar!!

Started by andreas27, April 10, 2005, 21:14:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

da gikk vif på sitt første tap på x antall kamper. vinner vi 3-0 eller mer i morgen så topper vi tabellen.

Kristin

uff begynner blir litt redd på en smell no..

bare se hva som hendte før i dag med di andre topplagene (eks. vif og rbk)
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Mr_Soma

Alt e opp til Brann no - her kan de få ett ørlite "forsprang" på det største utfordrerne.

Brann i ett nøtteskall e jo å gå på en smell imorgen.

Men vi e evige optimister!

Brann - Molde 4-0
Sæternes x 2
Winters
Andresen

Xminator

Tror vi skal være fornøyd med å vinne. Det er langtfra sikkert at det blir 3 poeng.

Hansakongen

tipper på 5-0 eller 6-0 i morgen det hadde blitt kanon det spør du meg... så vinner vi 2-0 over vif neste helg så har vi 6 poeng over oslo pakket etter 2 runder =)

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Superjack

Følgende har skjedd: Vif har tapt 3 poeng og RBK 2.
Skal Brann være med å kjempe om gullet er dette bare bra. Men hva som skjer i sesongåpningen er ikke alltid så relevant med hensyn til slutttabellen, men Brann kan med seier i morgen og neste søndag allerede være  poeng forran Vif, og det er viktig, viktig, viktig!
i taper ALDRI!

Stalin

har sett endel kaller RBK for RævBK.. tror det rette navnet må bli RanBK ..

De rana aalesund i dag, sånn som de rana oss 2 ganger i fjor!

Men deilig å se at så fort RBK ikke har dommern i ryggen, misslykkes de!


chris_henrik

Quote from: "Stalin"har sett endel kaller RBK for RævBK.. tror det rette navnet må bli RanBK ..

De rana aalesund i dag, sånn som de rana oss 2 ganger i fjor!


De to første bortekampene i 2004 hvor vi tapte 1-0 mot VIF og RanBK har plaget meg grenseløst i ett år nå. 6 poeng i de to kampene ville gitt oss seriemesterskap i 2004..

Men det er ingen tvil om at det blir tett og jevnt i år, noe som gjør at lag som har problemer med stabilitet (les Brann) kan henge med HELT i toppen.
<BRANN> ..... DKFM

Stalin

Uansett, imårra går vi for teten! og der skal vi ligge til det hele slutter!

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Fjelle

Quote from: "Stalin"Uansett, imårra går vi for teten! og der skal vi ligge til det hele slutter!

KEO

Nu kør vi!

Stalin

hehe tror kampen kommer til å bli noe ala Lyn kampen ifjor, 5-1 i fryktelig regnvær.. Ikke verdens mest underholdene føre, men digg om vi vinner.. synd men Brann har ikke hatt tendensen til å være best på regn. Men blir nok seier idag! Herregud så det kribler, branndrakta er på allerde!

Nixon

Quote from: "Stalin"hehe tror kampen kommer til å bli noe ala Lyn kampen ifjor, 5-1 i fryktelig regnvær...


Håper ikke kampen blir noe som ligner på Stabæk-kampen. Også den i fryktelig regnvær...
Rød makt på Hansa!

Cogito

Alle sammen kulan hva resultatet angår. Dette er en åpningskamp. Slike er alltid vanskelige, forknytt og anspent.
Det blir 1-0, 0-0 eller 1-1.

Other than that:
Quotehar sett endel kaller RBK for RævBK.. tror det rette navnet må bli RanBK ..

De rana aalesund i dag, sånn som de rana oss 2 ganger i fjor!


Litt rettferdighetsans er vel ikke å forakte. RBK vant fortjent 1-0 over oss i åpningen i fjor. Dessuten fortjente de, og vel så det, det ene poenget de fikk mot Aalesund igår. Ellers håper jeg vi vinner fortjent ikveld.
 have a dream!

Nemesis

Håper det blir jevnt, og at Brann kriger inn seieren på slutten.. Da er vi der vi skal være. Hvis vi vinner 4-0 eller oppover, så går vi på tryne i neste kamp. (gammelt bergensk ordtak)  :D
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Cogito

QuoteHvis vi vinner 4-0 eller oppover, så går vi på tryne i neste kamp. (gammelt bergensk ordtak) :D


Riktig.
Jeg kjenner det ordtaket.
La oss vinne med måte.
 have a dream!

Go Up