• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Laget i morgen

Started by andreas27, April 10, 2005, 20:12:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

opdal
guntveit-bjarnason-soma-hanstveit
miller-scharner-andressen-kvisvik
winters-sæternes

Benk:torbjørnsen,sigurdson,kalven,knudsen,sanne,storesund,dylan

Superjack

Og kilden er? Eller er det eget ønske?
i taper ALDRI!

Alexåsane

Meget sansynlig morgendagens lag ja
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Candyman

Alle uten om høyrekanten som er satt opp i dette forslaget har vært klare i første 11'eren lenge. Når Miller i det siste har trent med gul trøye på høyre, så er vel laget andreas27 ikke noe å stusse på. Dette vet vi. Eneste forandring er at Knudsen kommer inn i siste liten.

Men denne 11'eren kan lage kvalme for moldenserne i morgen!!

Har aldri satt en søndagskveld og gledet meg til mandag før!! Hehe!!

Lykke til i morgen folkens!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Jokke

Laget ser fantastisk ut. Gleder meg som faen til i morgen. Får nesten litt halvslapp når jeg tenker på kampen og sesongen og hele herligheten. Blir nok ikke mye søvn i natt! Ses på stadion!!!

Geir

Quote from: "Candyman"Men denne 11'eren kan lage kvalme for moldenserne i morgen!!

Den ellveren kan jo lage kvalme for hvem som helst, inkludert Man U, Liverpool, Chelsea, Real Madrid. You mname it.
ndelig SERIEMESTER

Xminator

Er det ikke ett helsikes vær i bergen i dag? Her litt lenger nord er det ihvertfall ******. Jaja, langt å kjøre om kampen blir avlyst :p

pusuren

Quote from: "Xminator"Er det ikke ett helsikes vær i bergen i dag? Her litt lenger nord er det ihvertfall ******. Jaja, langt å kjøre om kampen blir avlyst :p

Bare vanlig bergensk regn, så tror ikkje det e noen fare for og bruke bensin penger på ingenting idag :D

Kandahar

I Bergens Tidene si antatte lagoppstilling i dag va Knudsen inne på kanten igjen og miller på benken...

Superjack

Man snakker om RBK sine landslagsspillere.
Med miller på høyrekanten så vil Brann stille med 9 utespillere med landslagserfaring.
Men en angrepsrekke med Miller, Andresen, Scharner, Kvisvik, Sæternes og Winters burde være nok til å skremme vannet av de fleste forsvar i norge
i taper ALDRI!

`Nisse

Eg blir forbanna hvis ikke Miller spiller på høyrekanten idag!!

Nemesis

Quote from: "`Nisse"Eg blir forbanna hvis ikke Miller spiller på høyrekanten idag!!

Greit nok at han har trent høyrekant den siste tiden, men han har jo aldri spillt en eneste kamp som høyrekant (så vidt jeg kan huske), Tror Knudsen åpner på høyre, men håper på Miller!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Stalin

Tror nok miller åpner, er litt skeptisk til knudsen idag, han har så god gli..
Og i dette været blir det for god gli! ;)

P-K

Miller har spilt på høyrekanten for Rangers.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

`Nisse

Håper også Miller åpner, men jeg hadde en merkelig drøm i natt om at Brann vant 6-3 over Molde og at Knudsen var en av målscorerne. 8)

Geir

Pleier du Ã¥ være sanndrømt???  :lol:
ndelig SERIEMESTER

Nemesis

Quote from: "`Nisse"Håper også Miller åpner, men jeg hadde en merkelig drøm i natt om at Brann vant 6-3 over Molde og at Knudsen var en av målscorerne. 8)

Jeg drømte jeg gikk pÃ¥ skitur pÃ¥ en eller annen vidde, og over alt hvor jeg gikk kunne jeg høre "Geir Hasund" -kamp rop.....  Til slutt sÃ¥ jeg ned i en dal, der satt det flere tusen troll lignende folk og skrek: Geir Hasund....  som en slags Hasund sekt, eller eget folkeslag...........   Merkelig, hÃ¥per ikke jeg er sanndrømt............ 2-0 ikveld............

Var dette innlegget det du kaller "off-topic"???  eller kanskje definisjonen av off topic... men men, det er ikke lenge til kamp start og det kribler i magen...........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

`Nisse

Quote from: "Geir"Pleier du Ã¥ være sanndrømt???  :lol:

Kan jo håpe da!! Jeg har faktisk tippet det resultatet på kamptippingen og Knudsen som første målscorer! :P

Go Up