• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mitt Drømmelag

Started by Kristin, April 09, 2005, 21:43:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

jeg har akkurat laget et lag( langt i fra drømme lag når man ser på hvor lite penger jeg har fått til å kjøpe 15 spillere)i dagbladet.

har noen noen gode spillere som ikke er så altfor dyre å anbefale?noen som alltid har et godt snitt?

og noen som vet om når man kjøper eks. 5 forsvarspiller, har det da noe å si hvor i forsvar dei spiller? tror jeg har kjøpt fire midtstoppere,,,,

og vet noen om noen ligaer eg kan joine?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Sharpy

Uten at jeg kjenner verken priser eller spilleregler, så vil jeg vel anta at det er skitt det samme hvor i forsvaret spillerne spiller.

Når det kommer til gode, billige spillere, minnes jeg at det tidligere var smart å ha spillere fra vinnende lag (logisk nok). Tom Berhus i Start er nok en meget god spiller å ha med. Start vil ganske sikkert berge plassen denne sesongen, og Berhus er førstevalget på den sentrale midtbanen. Kan ikke være særlig dyr.

På topp er vel stort sett alle goalgetterne dyre vil jeg anta. Hannes Sigurdson er sikkert et av de billigste alternativene. Han har goalet på bestilling i vinter, og kan bli årets hit i tippeligaen.

Paul Scharner burde være et opplagt alternativ på midten, og Eddie Gustavsson står i mål på et meget gjerrig lag. Jeg understreker at jeg ikke kjenner reglene fullt ut i år, og aner ikke hva spillerne koster.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kristin

her er mitt lag da... det er tenkt mye på hvem som spiller som oftest godt og dei aller billigste er bare reserver som ble skivst frem av smårusket..
noen som kan hjelpe med råd før serien starter i morgen?

Keeper:
 Ali Al-Habsi, Lyn
Pris: mill. kr. 8,00 Poeng siste runde: 0  

Johan Thorbjørnsen, Brann
Pris: mill. kr. 1,00 Poeng siste runde: 0  

Forsvarspiller:
 Cato Hansen, Bodø/Glimt
Pris: mill. kr. 6,00 Poeng siste runde: 0  

Henri Myntti, Tromsø
Pris: mill. kr. 2,00 Poeng siste runde: 0  

Lars Kristian Eriksen, Lyn
Pris: mill. kr. 5,00 Poeng siste runde: 0  

Ragnvald Soma, Brann
Pris: mill. kr. 12,00 Poeng siste runde: 0  

Sebastian Henriksson, Odd Grenland

Midtbanespiller:
 Arve Walde, Brann
Pris: mill. kr. 1,00 Poeng siste runde: 0  

Espen Haug, Ham-Kam

John Obi Mikel, Lyn
Pris: mill. kr. 7,00 Poeng siste runde: 0  

Patrice Bernier, Tromsø

Paul Scharner, Brann
Pris: mill. kr. 9,00 Poeng siste runde: 0  

Angrepspiller:
 Alexander Mathisen, Vålerenga
Pris: mill. kr. 2,00 Poeng siste runde: 0  

Jon Midttun Lie, Start
Pris: mill. kr. 3,00 Poeng siste runde: 0  

Karim Essediri, Tromsø
Pris: mill. kr. 6,00 Poeng siste runde: 0
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Go Up