• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hva med Lundekvam tilbake

Started by BrennEFoRBranN, April 09, 2005, 20:45:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrennEFoRBranN

Kanskje det hadde vært noe å prøve å få fiska lundekvam tilbake til sommeren...... hvis klubben hans rykker ned er det jo sikkert mer stas å spille på stadion.......
En dag skal det skje*

Bombefar

Du kan faen ikke lage sånne overskrifter som det der!! Det kan skade folk

BrennEFoRBranN

En dag skal det skje*

jinxter

herregud, fikk sjokk når jeg så den overskriften. ikke gjør det der

BrennEFoRBranN

litt uheldig med den ja,,, men men
En dag skal det skje*

Austevolling

Claus kjem nok aldri tebake.. Dessverre men sant. Han seie sjøl at han ikkje kjem te å flytta tebake te Norge.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Lurkin

Bruk endre-knappen din og fiks den overskriften, fikk faen med sjokk.
Berømte Brann fra Bergen

abe78

Fjern utropstegnene. Helt unødvendig.

Claus kommer aldri til å spille for Brann igjen. Det har han nærmest garantert for. Barna har nærmest blitt helt Britiske, så det hjem for de er i Southampton ikke i Bergen. Synd for de - synd for oss...
.og husk!

stla

Så i en eller annen avis her om dagen at han faktisk kommer til å flytte tilbake til Bergen etter Southampton, men jeg antar at det blir etter at han har lagt opp... Han har jo kjøpt seg en liten kåk på Måseskjæret.... som står tom om dagen... Tror i alle tilfeller at et nedrykk kunne påvirket ham noe i retning av Brann, men sansynlighvis ikke nok...

KNUDSEN

han har no kjøpt seg leilighet på måseskjæret så du skal ikke se bort fra at han kan avslutte i brann
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Superjack

Man skal aldri si aldri i fotball.
Skulle Southampton rykke ned så får de en helt annen hverdag økonomisk, og da er det ikke usannsynlig at de vil fjerne unødige lønnskostnader.
Og tanken Lundekvam-Soma sentralt i forsvaret er jo ikke noe dårlig tanke. Det ville definitvt blitt det mest spillende stopperparet i Eliten!
i taper ALDRI!

Austevolling

Quote from: "KNUDSEN"han har no kjøpt seg leilighet på måseskjæret så du skal ikke se bort fra at han kan avslutte i brann


Den leiligheten på Måseskjæret har han hatt i fleire år.. so ikkje ha store forhåpninga.. han kjem ikkje te å flytta tebake te norge pga mykje skatt og sånnt tull..
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Go Up