• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sanne på mandag

Started by Malarius, April 08, 2005, 11:36:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Malarius

Hvis Sanne får spille på mandag(starte eller innbytter), så synes eg at de som ikke buer heller skulle synge for Tom Sanne,for å vise han at det finnes ekte supportere som virkelig bryr seg om klubben og spillerne.

Håper folk kan være med på å få slutt på denne mobbingen mot enkeltspillere.
Bergen til eg dør!!

Nixon

Hvordan funker egentlig dette her? Det allerede ligger tre (3) tråder om hetsing av egne spillere på førstesiden her. Men likevel kommer det en som tenker at det ikke er nok. Her skal vi lage skikkelig overkill på tråder om Sanne og hans problemer. Merkelig.

Var fristet til å lage en tråd som het: "Sanne på tirsdag". Der kunne jeg oppfordret folk til å ta en tur opp på treningsfeltet på tirsdag for å gi Sanne litt støtte. For å vise han at det finnes ekte supportere som virkelig bryr seg om klubben og spillerne.
Rød makt på Hansa!

sekto

Har Sanne en sang da? Eller blir det Sanne *klapp, klapp, klapp*?

Folk må gjøre som de vil mener jeg.. Føler folk for å bue, så er det deres sak.. Da får heller de andre supporterne overdøve dem.

Men jeg syntes det er viktig at ikke Sanne blir en slags martyr nå. Han er og blir en dårlig fotballspiller, og må som alle andre gjøre seg fortjent til hyllesten. Er bare teit å juble seg hes for å støtte en Sanne som ikke gjør noe bra..

Superjack

Kan ikke noen lage ett høyrekanten på brann forum?
i taper ALDRI!

Candyman

Ja, steng denne tråden og diskuter videre i en av de andre identiske...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Superjack

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1534090.ece

Miller på høyre på mandag, så kommer nok Knudsen inn etter ca en time, når Miller er tom
i taper ALDRI!

KEO

Miller på høyre på mandag, så kommer nok Knudsen inn etter ca en time, når Miller er tom[/quote]

Tror nok knudsen kommer inn ,men regner ned at Miller skyves inn i midten og Andresen ut
Nu kør vi!

Xminator

sekto

Kvisvik sier han er i den beste formen han har vært og holder 90+, så tror ikke vi skal bekymre oss for mye for han.

Miller også kan klare 90 minutter, blir kanksje litt slapp på slutten, men han var vist i vinter at han kan stå på gjennom en hel kamp.

Felt F forever

Ingen grunn til å tro at ikkje Moldespillerne også blir slitne når vi nærmer oss 90 minutter - er tross alt første serierunde, og her har man bare spilt treningskamper... vi har i alle fall litt Royal League i beina på noen av guttene.

Kvisvik - Scharner - Andresen - Miller = Tidenes Brannmidtbane!

Go Up