• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal syk, rekker kanskje ikke kampen!!!

Started by Nixon, April 07, 2005, 16:42:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

He he, står i alle fall det på tekst-TV.
Influensa er ikke å spøke med, men han rekker nok helt sikkert kampen.
Men det hadde vært saker det!:)
Rød makt på Hansa!

mr-bolstad

No har no eg lært å ikke tro alt eg leser, men dette var litt urovekkende.

Er Torbjørnsen god nok for topp nivå hvis dette skulle vise seg å stemme?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Mr_Soma

Quote from: "mr-bolstad"Er Torbjørnsen god nok for topp nivå hvis dette skulle vise seg å stemme?


Nei.

sekto

Herlig.. Akkurat det vi trengte litt god dramatikk rett før seriestart. Opdal er sengeliggende, Andresen klarer ikke løpe skikkelig pga kramper og Winters sliter med formen..

Thorbjørnsen kan gjøre grei nok figur han. Det jeg har sett av han har ikke vært fantastisk, men han har no heller ikke vært elendig. Var dessverre forhindret i å gå på Løv Ham kampen, noen som så han der som vil uttale seg litt?

Kristin

på løv-ham kampen fikk han lite skudd og sjanser på seg så lite og se.
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Candyman

I dag er det torsdag. Siden han ble syk i går, er i dag og fredag værste dagene. Søndag er det nesten borte. På mandag er han bra.

Tenk positivt. Og dessuten, vi vet jo at dersom han blir skadet, så er det Torbjørnsen i mål. Kommer jo ikke som noe sjokk. Hender jo støtt at keepere blir skadet. Ingen vits å få sjokk. Synd, men sånn er det. Kjipt at vi ikke har to rutinerte keepere. De fleste som vinner gull har det!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

sekto

Jeg er ikke klar for å si at Thorbjørnsen er dårlig. Han har aldri spilt en Tippeligakamp, så det kan jo være han løfter seg for anledningen og står en bra kamp om han får spille.

Er jo noe annet å spille på fullsatt Stadion i serieåpningen, enn å spille på Fana Stadion for Brann 2.

Opdal blir helt sikkert klar til kampen, men jeg har litt lyst til å se Thorbjørnsen debutere i den store sammenhengen snart.  Han kan jo ikke være ung og lovende i så mange år til..

_owenz_

Nå er jo det ikke akkurat  "tippeliga" standard på Molde,... Solgt de fleste spillerene som var noe å snakke om, trener som knapt har jobbet der i 2. uker.

Vi snakker vel om et middels 1.Div lag, de hadde vel klart en 3-4-5 plass i 1. Div vil jeg patetisk tippe :)

Blir nok flat overkjøring slik som ifjor, tipper 5-0!

owenz

Nixon

Vi får for guds skyld håpe at Brann har beina litt mer plantet på jorda og er litt mer seriøse. Ellers kan vi få en grov undervurdering. Og alle vet hvordan det kan ende...
Rød makt på Hansa!

Xminator

Noen må sende gutten ett glass med C-vitaminer, tyggetabletter. 2g C-vitaminer pr dag (10 tabletter) og forkjølelsen er ikke fullt så hard lenger. Ihvertfall for meg. OBS! De virker lakserende i store mengder, og 10 tabletter på utrent mage er store mengder :D

andreas27

torbjørnsen vil få sin debut i år uansett både i cupen og sikkert i serien.

Lurkin

Quote from: "Kristin"på løv-ham kampen fikk han lite skudd og sjanser på seg så lite og se.


Nå er jo heldigvis Molde mye dårligere fremover enn Løv-Ham..

..og Ivers er skadet foran kampen mot Brann, glede og glede.
Berømte Brann fra Bergen

arneg

Her er vi ved kjernen av Branns problem.  For dårlig dekning på keeperplassen.  la oss nå Opdal får den utvikling som Mjelde forutsetter, så er det fortsatt slik at reservekeeperen overhodet ikke har noen erfaring og har etter rapportene en vei å gå før han er god nok for eliteserien.  Dette kan bli en langt større katastrofe for Brann enn at Iversen er ute for VIF.

Xminator

Dette går så bra så. Torbjørnsen står sitt livs kamp om det blir aktuelt.

Go Up