• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sanger til Martin A. og Cato....

Started by kris2ffer, April 06, 2005, 21:46:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kris2ffer

Vet ikke om dere husker den gode gamle Hasund-sangen, en slager som ikke burde bli liggende i en skuff, etter min mening! Hva med å tildele sangen til vår nye midtbanedirigent, Martin Andresen?

(Melodi: You are my sunshine)

Vi har Andresen, Martin Andresen.
Han finter alle, på vei mot målet.
Vi vinner alltid, når Martin putter(/spiller).
Så kom og syng for Martin igjen (/vår landslagskaptein)
La-la-la-la-la OH, la-la-la-la-la OH,
la-la-la-la-la, la-la-la-la-la,
la-la-la-la-la, la-la-la-la-la.
Så kom og syng for Martin igjen!

Og sangen som Roger Helland fikk mot slutten av tiden hans i Brann...

Du skal få min gamle Brann-drakt når jeg dør.
Cato elsker slit og smerte, dør for klubben i sitt hjerte.
Du skal få min gamle Brann-drakt når jeg dør (KLAPP-KLAPP)

DJ_ADG

brae sanger, men vi må få noen mer opfinsome enn kopier av gammle. Men kan starte med de som en idé å skifte ut deler av teksten.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Quote from: "DJ_ADG"brae sanger, men vi må få noen mer opfinsome enn kopier av gammle. Men kan starte med de som en idé å skifte ut deler av teksten.

Bytte ut deler av teksten på Helland-sangen? Verste jeg har hørt! Man må nesten være under 20 for å kunne få seg til å skrive noe slikt. Er ingenting hellig lenger?

Dette er en sang som kan overleveres til en ny spiller som fortjener det. Gjerne Cato. Men å kødde med teksten? Tror ikke det!
Rød makt på Hansa!

howieh57

Synes godt at vi kan "resirkulere" gamle sanger, sånn som Geir Hasund sangen. Den er for god til ikke å brukes. Vi må ikke ta oss så høytidelig at vi ikke kan gjøre dette, Man U fansen gjorde det med Oh-Ah Cantona, som faktisk er en resirkulering av den sangen til den mindre kjente spilleren Paul McGrath. Oh-Ah Paul McGrath er den orginale, men alle sier Cantona.

Det er ingen naturlov at oppfølgeren blir dårligere enn orginalen. Likte både Andresen og Guntveit sangen og håper de blir forsøkt innført i vårt sangvokabular, som vi strengt tatt trenger og utvide drastisk. Spillere som Erlend Hanstveit, Robbie Winters, Helge Haugen og Martin Knudsen burde få ordentlige sanger.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Aam

Quote from: "Nixon"
Quote from: "DJ_ADG"brae sanger, men vi må få noen mer opfinsome enn kopier av gammle. Men kan starte med de som en idé å skifte ut deler av teksten.

Dette er en sang som kan overleveres til en ny spiller som fortjener det. Gjerne Cato. Men å kødde med teksten? Tror ikke det!

Definitivt! Teksten er og skal bli slik den er, basta bom!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Brann-Peter!

Quote from: "kris2ffer"Vet ikke om dere husker den gode gamle Hasund-sangen, en slager som ikke burde bli liggende i en skuff, etter min mening! Hva med å tildele sangen til vår nye midtbanedirigent, Martin Andresen?

Har en "oppgave" til deg hvis det ikke blir til for mye bry: print ut sangene på små lapper og del ut på storestå..:P
(fungerer best hvis du står på storestå)
som sagt, bare hvis det ikke blir til for mye bry!..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Aam

Tviler på dette trengs, for dette er sanger som gud og hvermann kan.. EN liten gruppe starter, så forstår andre det, helt klikende klart.. Slik som med "Sæternes Scorer Mål"
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

bernu

Quote from: "kris2ffer"Vet ikke om dere husker den gode gamle Hasund-sangen, en slager som ikke burde bli liggende i en skuff, etter min mening! Hva med å tildele sangen til vår nye midtbanedirigent, Martin Andresen?

Hvorfor i all verden skal vi plutselig begynne å bruke denne på Martin Andresen ?? Den har jo blitt sunget til Charlie siden i høst.... Voldsomt så mye styr med sang til Andresen.
Jeg syns han bør bevise at han fortjener en sang før vi lager det. Det er et par spillere i køen før han. Hanstveit, Cato osv...
HANSA - Z

pusuren

Quote from: "bernu"

Hvorfor i all verden skal vi plutselig begynne å bruke denne på Martin Andresen ?? Den har jo blitt sunget til Charlie siden i høst.... Voldsomt så mye styr med sang til Andresen.
Jeg syns han bør bevise at han fortjener en sang før vi lager det. Det er et par spillere i køen før han. Hanstveit, Cato osv...

Har aldri hørt den sangen blitt sunget til charlie..

rødesk

eg bare lurer på en ting..! kas sang e' den faste til charlie miller? eller kas e' det vi pleier å synge... det e' jo så mangen virkar det som.. e' ikkje det den joline som e' mest brukt?
oen må gå...!

bernu

HANSA - Z

Go Up