• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

idiotisk

Started by Brann4ever, April 06, 2005, 15:33:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann4ever

eg skulle opp på stadion i dag for å få på sponsorene på drakten min.. eg kom inn i butikken å spurte om de tok på sponsor å sånt då, de sa jo ja då..så når eg skulle ta drakten opp av sekken så kom det fra damen bak disken, " kor har du kjøpt den hen`?" eg var jo ærlig å sa steve perryman, det slo jo ikke meg at de kunne være så jæævla griske å penge gnitne at de trykket bare på sponsor gratis vist den var kjøpt i brann butikken.. de skal jo bare være gla for at eg går med sponsor på drakten og i det hele tatt går i brann drakt..så eg må innrømme å si at eg ble virkelig skuffet når eg gikk ut døren der asså..

noen flere som e enig med meg eller?
em è best? BRANN!!!!

ole3000

synes no egentlig drakten er finest uten reklame da... men det er jo bare min mening.
i går for en til!

mr-bolstad

jeg er ikke så begeistret for reklamen jeg heller, men jeg kunne tenkt meg å få på sparebanken vest og chess logoene, vet noen om det er mulig å få kun disse to eller?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

lenuzen

jeg har bare sparebanken vest på min, og eg veldig fornøyd med det, hadde jeg skulle hatt noe mer hadde det blitt chess men tror ikke jeg kommer til å ha det.. men jeg kjøpte jo min drakt av de helt første som kom inn så vet ikke om du kan velge no lenger...
rann i våre hjerter

tiff

Det beste hadde vore om me kunne fått Hansa  på drakta,Brann kan vell ikkje få nokon problem med det sjølv om det er ein offesiell  Brann drakt?
Gjør det nok ikkje oppe på Stadion, men hadde uansett vore kult med 4000 drakter med Hansa logo.  Men ellers er drakta fin med bare Sparebank logoen, minner litt for mykje om ein ishockey drakt med Toro og Bkk reklamen, litt for mykje rot.

enavgutta

Fatter ikke at tanken om å få sponsorer på drakten i det hele tatt streifet vedkommende.

Xminator

Noen ganger er det flott med en overskrift med noenlunde beskrivelse av innhold :p

Charmless Man

Er det noen der ute som vil ha all reklamen på drakten sin?!? Jeg holder med Brann jeg. Ikke Toro, Sparebanken vest, Bkk, BA, Gaia, Chess etc. Reklamen ødelegger drakten. Så enkelt er det.
Ladish on the Foot

LinnK

Asså! eg har vært å fått reklame på min drakt, og de spurte ikkje en gang kor eg hadde kjøpt an... men d som va grådi teit, va at eg har fått nr. på ryggen, men d e et av de gamle tallene! ...no e d jo komt nyr former på tallet...   ...så d syns eg va dårlig av de som trykket, at hu ikkje ga beskjed om at d kommer nye tall!!!! **lurer på om eg e litt sur!!? !

enavgutta


Superjack

Jeg vil ha Brann-drakten jeg, uten den hærsens reklamen. Det er Dø for Brann ikke Dø for Chess, BKK, Sparebanken Vest osv.
BKK kan forresten gå rett og legge seg med den brutalt griske nettleien sin!
i taper ALDRI!

viks

Hvorfor finansierer du Steve Perryman, når kjøp av supportereffekter i Brann butikken er en fin måte og donere penger til klubben din...?

Brann tjener vel ikke en krone på drakter som SP selger (i alle fall ikke det store beløpet), så på en måte skjønner jeg de, selv om det jo finnes et ord som heter service..

Har i alle fall alltid fått god service i Brann  butikken, så ser egentlig ikke noen grunn til og henge de ut...

Før vi vet ordet av det, har vel Anders Pamer laget en to siders artikkel om saken...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

aquascutum

butikk er latin og betyr "tjene penger" (tror eg) :)

der du kommer fra leker man sikkert butikk men det gjør de ikke på stadion.
hvorfor i alle dager skal brann sponse deg, når ikke du gidder å sponse sponse brann?
IDIOT!
asualhilsen fra felt å
ANAL!

RC

Uansett elendig...  Grådig gjort!

mobli

Jeg kjøpte min drakt (2000) her i England, og den kom uten reklame.
Jeg må si at jeg foretrekker den med så lite reklame som mulig, til nød går det med hovedsponsoren på fremsiden, men det bør være det
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

DeeDee

Oppsøker du en butikk for å få reklame på drakten din??? Hallo? Hva er det egentlig som skjer med dere? Snakk om å selge seg....

Brann4ever

Quote from: "viks"Hvorfor finansierer du Steve Perryman, når kjøp av supportereffekter i Brann butikken er en fin måte og donere penger til klubben din...?
Jeg fikk et gave kort til jul som skulle brukes på Brann drakten, den måtte jo ikke brukes på d..men eg hadde lyst på den..

men ser at noen sier at det er stygt m de orginale sponsorene å alt d dritet..kansje det er det, kansje ikke..men d er ikke poenget mitt.. det er jo at det er dårli gjort av Brann og ikke trykke på sponsorene sine på drakten sin vist den ikke er kjøpt akkurat i brann butikken..var inne Steve perryman for noen uker siden, de trykket det på gratis uansett kor den var kjøpt..men de hadde ikke fått inn trykkene
em è best? BRANN!!!!

Go Up