• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking hater hele Brann

Started by sekto, April 05, 2005, 14:02:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto


Nemesis

Bratbakk er ufordragelig

Et annet hatobjekt: Runar Berg, etter den grisetakklingen på stadion som ødelagte hele Lars Bakkeruds karriere......

Frode Johnsen etter filmingen som førte til straffespark for noen sesonger siden.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Det må jo være litt frustrerende å ha Brann som hatlag nr. 1 når vi ikke kunne brydd oss mindre tilbake. Har vi i det hele tatt nevnt Viking med et ord på denne siden det siste året?
Rød makt på Hansa!

sekto

Har vel vært en god del snakk om hva Viking egentlig så i Tom Sanne.. :P

Nemesis

Har ikke de en engelsk trener som det har vært litt snakk om?
Hog Roygeson?....eller noe sånt?

SÃ¥ har det jo ogsÃ¥ vært litt snakk  rundt han derre østenstad.. han vant jo en pris borti england: Tidenes utenlanske flopp.....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Kruxleiven

Hulsker er jo kul. Morten Berre derimot. Blir aldri vant til denne ufordragelige, fæle møkkaspilleren.

Lurkin

Hulsker er kul? Hulsker snakket så mye dritt om Brann på radioen for noen år siden, husker det ble mye piping da. Og han prøvde å filme i Vestlandshallen...
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Hulsker kul??? KUL??? Han er den desidert mest klysete ufordragelige spilleren i hele Eliteserien. Før var Mini mitt hatobjekt, med det var faktisk mest på gøy. Tenker med glede på alle gangene jeg har sett han og Geddi krige på siden....

Men Hulsker....fy faen for et svin. Hatet han helt inn i hjerteroten siden moldedagene. Grisespillende falsk amatørskuespiller. Hater det trynet han setter opp hver gang han får frispark mot seg. Ser ut som om han er blitt behandlet ufattelig urettferdig. Senest mot IFK G nå i RL. Han rev ned en spiller og ble avblåst, og skrek og hylte til dommeren som den lille drittungen han er. Og de stygge trynene.....Rett før jeg knuste tv'en i sinne.

%Hater hater hater Hulsker. Hater hater hater Hulsker.% Kunne dette blitt en sang? Husker jeg var på stadion i fjor, da han skulle ta ett kast ved cornerflagget. Var helt stille på stadda, og jeg var 10 meter fra han. Skrek så mandlene nesten datt ut: Hulsker - Ditt Jævla Svin! Så snudde han seg å så surt og sint på meg....Glede!! Tror det må ha vært 100 stykk på Hansa som lo seg i hjel. Virket som alle var enig!
Gjør ikke sånn ofte, men den mannen stinker!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Alexåsane

Hulsker e et stort rasshøl, men Morten Berre!? FYFAN! Gashi? inn i helvette! Må nesten tro at det er flere i klanen som missliker noen av disse spillerne. E du et rasshøl så e du et rasshøl!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Hansakongen

Quote from: "Alexåsane"Hulsker e et stort rasshøl, men Morten Berre!? FYFAN! Gashi? inn i helvette! Må nesten tro at det er flere i klanen som missliker noen av disse spillerne. E du et rasshøl så e du et rasshøl!



For si meg enig med deg der ja... vil kalle vif HOMOLAGET NR. 1 i tippeligaen.. maken til sleipe spillere i en spillerstall skal du lete lenge etter Ã¥ finne i en og samme klubb :evil:  :evil:

eriksen_30

tror de må ha ett mindreverdighetskompleks (langt ord det der) i stavanger. Bor her sjøl og det går nesten ikkje en dag uten at eg hører kor mye de hater bergensere. Bergensere è ditt, Bergensere è datt... De bruker mye energi på oss, så vi får vel ta det som ett kompliment og ett sikkert tegn på at de innerst inne skulle ønske de kunne være som oss.

Candyman

Da har du nok rett, at de har ett mindreverdighetskompleks. Jeg hører så og si aldri noen slenger dritt om Stavanger. Jeg har masse gode minner derfra. Syns det er en grei plass, menmen, de vet jo de er lillebror på vestlandet, kan jo være vanskelig å svelge.

Henger meg på med Morten Berre.... Hva er det med den karen? Og har han en pinne opp i hekken når han spiller fotball eller noe? Kanskje ett cornerflagg. Ser jo så ufattelig teit ut når han springer.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Malarius

Quote%Hater hater hater Hulsker. Hater hater hater Hulsker.%


Det hadde blitt en hit på stadion, eg stemmer for denne sangen...

Han og Gashi e nokken jævler!!!
Bergen til eg dør!!

Alexåsane

Vil ikke si at de har et mindreverdighetskompleks i Stavanger, det er snakk om en rivaliserende klubb i samme landsdel, skal være litt "hat". De liker ikke klubben og enkelte spillere, som då blir til "hater hele laget"

Eg hater Vif og noen enkelt spillere,  blandt annet hulsker, gashi og berre! Men har samtidig enorm respekt for spillere som Ivers, Arason og Ronny Johnsen. Men eg vil ikke si at eg har et mindreverdighetskompleks ovenfor Vif, Klanen og Oslo.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

tiff

Dream team fra helvete:
                                             Mûller
Christer Basma      Vidar Riseth          Tommy Berntsen    Freddy Dos Santos
Morten Berre         Adrian Gashi           Espen SøgÃ¥rd       Fredheim Holm
                           Bernt Hulsker       Jan Derek Sørensen

Sharpy

Quote from: "tiff"Dream team fra helvete:
                                             Mûller
Christer Basma      Vidar Riseth          Tommy Berntsen    Freddy Dos Santos
Morten Berre         Adrian Gashi           Espen SøgÃ¥rd       Fredheim Holm
                           Bernt Hulsker       Jan Derek Sørensen



                                         Holtan
Basma                  Lüstu                 Hoftun            Fostervold (comeback)

Berre                    Winsnes             Risholt            Normann

                           F.Johnsen          Hulsker

DET hadde vært noe:D
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Jokke

Bytt ut Johnsen med Gøran Sørlot så er jeg med!

Sharpy

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "tiff"Dream team fra helvete:
                                             Mûller
Christer Basma      Vidar Riseth          Tommy Berntsen    Freddy Dos Santos
Morten Berre         Adrian Gashi           Espen SøgÃ¥rd       Fredheim Holm
                           Bernt Hulsker       Jan Derek Sørensen



                                         Holtan
Basma                  Lüstu                 Hoftun            Fostervold (comeback)

Berre                    Winsnes             Risholt            Normann

                           F.Johnsen          Hulsker




DET hadde vært noe:D


Jeg trekker tilbake Holtan etter at han sa at han tror Brann vinner serien.

Erik Holtan, Odd Grenland
1) Brann.
2) 3.- 4. plass.
3) Aalesund, Start.
4) Olivier Occean (Odd Grenland)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272997
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up