• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny keeper!!!!!!!

Started by Pascal Simpson, March 31, 2005, 15:15:38 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Pascal Simpson

o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Candyman

Thorbjørnsen klarer ikke holde en ball om du ga den til han?? No må du slappe av litt. Han holdt no nullen mot løv-ham.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Geir

Ifølge Steffensen er Torbjørnsen mer lovende enn Opdal noen gang har vært. Det gjenstår jo å se om han har rett
ndelig SERIEMESTER

TERD

Quote from: "Geir"Ifølge Steffensen er Torbjørnsen mer lovende enn Opdal noen gang har vært. Det gjenstår jo å se om han har rett

Steffensen var mannen som presset vår landslagsaktuelle sistesanse bort fra klubben, så hva han sier tar jeg med enormt store klyper salt.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Geir

Vet jo det, men vi får jo håpe at den gode Steffensen gjør sitt beste i den jobben han har fått. Selv har jeg vel alltid vært litt skeptisk til ham som trener. Husk at han har gått i skole hos Drillo, og det ser jeg IKKE på som et kvalitetsstempel
ndelig SERIEMESTER

Nixon

Quote from: "TERD"
Quote from: "Geir"Ifølge Steffensen er Torbjørnsen mer lovende enn Opdal noen gang har vært. Det gjenstår jo å se om han har rett

Steffensen var mannen som presset vår landslagsaktuelle sistesanse bort fra klubben, så hva han sier tar jeg med enormt store klyper salt.

Rønningen var vel ikke akkurat landslagsaktuell da han forlot Brann. Var vel minst 4-5 målvakter foran han i køen. Eneste køen han var først i var utenfor Metro ved åpningstid...
Rød makt på Hansa!

Geir

Men noe bra må vel Rønningen og ha gjort i bartebyen, for mange av de bartebefengte supporterne vil ha ham som førstekeeper isterdet for Espen "Tabbetryne" Johnsen
ndelig SERIEMESTER

Eden

Fy søren..!! Kor mange sånne drittposta som dette ska folk laga? No e d jo MINST ein post på kvar side som handle om keepere, opdal, kor dårli han e og masse annet piss! Bruk synet folkens og se ka innlegg som har vert skreve før.. Eller vent.. Drit i å laga sånne posta I D HEILE FUCKINGS TATT!!
Må no søren meg vera andre ting å skriva om ja.. Støtt d laget vi har dåkke og slutt å sleng med leppa til ei kvar tid..
Damn.. Må sei d e mange såkalla supportere som e mykje flinkare å ropa høgt om dritt-ting enn å sei nåkke positivt.. Både om klubben, laget og enkeltpersona..

Og Pascal Simpson.. Fin signatur du har.. Eller eventuelt muligens kanskje helst IKKJE!!!

TERD

Quote from: "Eden"Fy søren..!! Kor mange sånne drittposta som dette ska folk laga? No e d jo MINST ein post på kvar side som handle om keepere, opdal, kor dårli han e og masse annet piss! Bruk synet folkens og se ka innlegg som har vert skreve før.. Eller vent.. Drit i å laga sånne posta I D HEILE FUCKINGS TATT!!
Må no søren meg vera andre ting å skriva om ja.. Støtt d laget vi har dåkke og slutt å sleng med leppa til ei kvar tid..
Damn.. Må sei d e mange såkalla supportere som e mykje flinkare å ropa høgt om dritt-ting enn å sei nåkke positivt.. Både om klubben, laget og enkeltpersona..

Og Pascal Simpson.. Fin signatur du har.. Eller eventuelt muligens kanskje helst IKKJE!!!

Det at du bor i barteland betyr at du diskvalifiserer deg selv som meningsytrer. Vi må desverre se bort fra innlegget ditt.

God bedring!
-----------------

fettnok

torbjørnsen var veldig bra under trening idag iallefall.
ette går aaaaaldri bra!

Pascal Simpson

Eden......

Du har drukket for mye bartejuice no.

Opdal er en klovn, ferdig med det. Men det er en dag igjen av overgangsvinduet så det er vel på tide å gjøre noe nå.

Ps. du og e en klovn.

PPS. Hold kjeft.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Xminator

Oha, Pascal Simpson tilbake ;)

Opdal i lett psykologisk ubalanse er ikke helt bra for nervene nei. Om vi likevel tar av oss de sort/hvite brillene og ser verden i ett litt mer grått (og lyserødt) lys, så er det ikke så veldig mange andre tippeligakeepere jeg ikke ville sett i Branndrakt. 10 av de som spiller førstelagsball faktisk ;)

Opdal klarer ihvertfall å klarere noenlunde presise tilbakespill. Det er lenge siden en Brannkeeper har gjort. At man blir litt småsvett på etthvert innlegg i 16 klarer jeg å leve med. Rønningen har tross alt virket på samme måte en stund før :p

Om Brann finner norges beste keeper blant sofaputene, ja takk, inntil da skal jeg klare å leve med en av de bedre keeperene i tippeligaen og utvilsomt ett av de største talentene. Skål!

Pascal Simpson

Mye bra i det du sier der.
Etter at vi fikk Soma i midtforsvaret har jeg vært ganske rolig, på døballer og innlegg, men når han Opdal står i mål og Soma lar ballen gå til han, da kommer flashbacken tilbake.

Begynner å bli gammal og nervene takler ikke mange Opdal tabber før eg går i penalet.
o e det nok!!

Kruxleiven

Nuno og Ali fra Lyn hadde vært noe. Håkon "Casillas" Opdal går imot nok en vanskelig sesong.

Suppesupporter

Seriøst. Jeg har aldri vært noen stor fan av Opdal, og var skikkelig møkksur når Rønningen ble lempet ut av Brann, men jeg har innfunnet meg med Opdal. Synes han leverte varene forrige sesong. Alltid noe å plukke på, men gud hjelpe meg hvor forbannet jeg ofte var på Rønningen. Han var til stadighet på tur, og skrek på seg latterlige kort gang på gang. Jeg har fått sansen for Opdal. Han kjemper. Kjemper for å bevise trenerne og publikum og han e lojal så det ljomer etter for Brann.

Synes enkelt enkle sjeler blant Brannsupporterne burde klappe igjen, og støtte laget. E dritt lei stadionspøkelset. Gi no Opdal en sjangse no, så blir dette en knallsesong.

Men en ting skal sies: Brann trenger en keeper til i stallen. En som kan kjempe med Opdal. Thorbjørnsen e et bra talent. Men altså bare et talent. Alle seriøse utfordrere til seriemesterskapet bør ha 3 keepere i stallen...

Lefty

Hadde Brann tatt en slump med skillinger og innkjøpt Ali Al-Habsi
fra FC Lyn Oslo, hadde seriegullet tilhørt Brann i oktober!

Alt dette med Opdal er likevel gammelt nytt, og tror vi likegodt kan innta holdningen: "if you can't beat them, join them"!

Jeg personlig skal forsøke å ikke banne Opdal opp og i mente hver eneste gang (i hver eneste kamp) han feiler i feltarbeidet, eller har smurt inn vottene med feil type oppvaskvann.

Lefty

TERD

Quote from: "Eden"TERD: Kan ikkje huska at eg har lest nåkken plass at d e ulovlig å heia på Brann og å sei d eg meine sjøl om eg har flytta te trøndelag eit år for å gå på skule....!

Da leser du skremmende lite; og du som er student, og greier.
-----------------

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Eden

At eg lese lite e ein heilt annen sak..! Men stjernestudent eller ikkje.. Eg kan vel for pokker sei ka eg vil! Og å heia på Brann e d ingen som kan få meg fra å gjera..
Har tatt meg ein ekstra lang påskeferie bare for å kunne gå på treningskampen mot Aalesund på søndag.. Kjekt å kunne heia på dei når eg har sjansen..

Men dåkke trangsynte, bedrevitende små barna med tilsynelatende svært lav iq må bare slenga litt meir piss i trynet på meg.. Eg svare dåkke gjerne!

PS: Just for the record.. Eg går på skule i Steinkjer, i NORD-Trøndelag, to timars kjøretur nord for Trondheim.. Så studere ikkje mykje i bartebyen nei! Bare til å sjå på eit kart d, så ser dåkke sjøl at Trondheim ligg i Sør-Trøndelag..! Eg e vel i grunn lika nermt Nordland som Trondheim..

AlexS

Opdal kommer til å blomstre denne sesongen.

Skjerp dere såkalte, "Brann-fans".

Lefty

Quote from: "AlexS"Opdal kommer til å blomstre denne sesongen.

Skjerp dere såkalte, "Brann-fans".

Så vi som er kritiske til en keeper som ikke viser hverken trygghet eller stabilitet og ei heller har utpreget konkurranse på plassen, er ikke "Brann-fans" i dine øyne?!

Sola skinner ikke alltid i Bergen, heller! Men vi elsker byen likevel...

Lefty

KennethS

Opdal kommer til og bli en stor keeper, gi han tid. Dette hylekoret om ny keeper allerede nå e ingen vits. Opdal spiller for Brann neste sesong og garantert sesongen deretter så støtt han! Martin Knudsen har fått 10 sesonger på seg og spille en god kamp, ser ut som de fleste her inne e fornøyd med den utviklingen. Tviler på at Opdal bruker 10 år. (kansje ikkje 10 år, men det virker slik)
tå på Brann

RC

Det finnes to typer kritikk:

1. Konstruktiv kritikk
2. Destruktiv kritikk

Alle som mener Opdal ikke er god nok har ikkje slengt drit om han. Men å si ifra er bare bra. Han må skjerpe seg om han skal være med videre her.

Suppesupporter

Er vel ingen som e i tvil om at Opdal har masse å jobbe med. Tipper Opdal selv e klinkende klar over det. Som ordtaket sier: "Den late sauen synes at ullen er tung" og jeg tipper Opdal vil jobbe hardt for takle oppgavene som førstekeeper i Brann.

Rønningen e uansett ikkje noe savn i mine øyne. Den mannen forårsaket mange nesten-hjerteinfarkt i sin periode på stadion, og "talentet" hans var det no så som så med...

Gleder meg til seriestart!

ChRiStEr87

Gi nå Opdal ein sjangs!! Eg synes ikke han har spilt noe dårlig heller, han må sjerpe seg ja. Men han e ikke den eneste på laget som må d...

Glede meg te tippeligaen, brann og Opdal til topps :D
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Go Up