• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

3keeper

Started by Malarius, March 30, 2005, 18:03:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Malarius

Bergen til eg dør!!

RC

"en ekstra trygghet for klubben om Håkon Opdal eller Johan Thorbjørnsen skulle pådra seg skade."

Javel, ekstra trygghet?
Eg føler meg ikkje nokke trygg på dette.

KennethS

Brann kjøper et talent.. hallo her e det ikkje snakk om en keeper som skal spille fast hver helg. RO LITT NED
tå på Brann

RC

Quote from: "KennethS"Brann kjøper et talent.. hallo her e det ikkje snakk om en keeper som skal spille fast hver helg.

Men det burde vært det :wink:
Det er alerede to "talenter" i klubben... Det er en rutinert keeper som gir de trygghet vi mangler.

Atlet Orvanger

Denne talentsatsinga må det bli en slutt på! Vekk med Walde og Storesund også!

Latterlig!

Kagain

Fordelen med den satsingen er at han er fra Sotra ;) Det er alltid positivt. Så får jeg jo si meg enig med de som kanskje føler at det er litt på kanten med tre talenter for å dekke keeperplassen der bare 1 av de har videre erfaring fra førstelaget.

oppedal

tror dere virkelig at han er kjøpt inn for å spille på førstelaget? da tar dere grundig feil.

vi trenger en keeper i tilfelle opdal eller thorbjørnsen blir skadet. Tenk visst thorbjørnsen blir skadet. Da måtte Opdal spilt for 2-laget og det hadde blitt for mye. Jeg skjønner at de hentet en tredje keeper..
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Sharpy

Quote from: "Røde Mor"Fordelen med den satsingen er at han er fra Sotra ;) Det er alltid positivt.

Rolig nå! Når ble det alt annet enn negativt å komme fra Sotra? Det er ikke 1. april i dag, vet du;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

olry

Quote from: "oppedal"

vi trenger en keeper i tilfelle opdal eller thorbjørnsen blir skadet. Tenk visst thorbjørnsen blir skadet. Da måtte Opdal spilt for 2-laget og det hadde blitt for mye. Jeg skjønner at de hentet en tredje keeper..

Og jeg som trodde junior laget til Brann hadde keeper også.

Alexåsane

Quote from: "olry"
Quote from: "oppedal"

Og jeg som trodde junior laget til Brann hadde keeper også.

Merkelig at du trodde det:S har juniorlag keaper?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kagain

Quote from: "Sharpy"
Rolig nå! Når ble det alt annet enn negativt å komme fra Sotra? Det er ikke 1. april i dag, vet du;)

Hehehe. Godt poeng godt poeng. Men det er nå lokalt da. Og det liker folk. Personlig er jeg selv fra Sotra, men bor for tiden i SELVE Narvik.

Go Up