• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aalesund 03.04.05

Started by DJ_ADG, March 27, 2005, 23:27:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmann rob

det er unumererte plasser :)

TcK

Skal alle sangere stå på Hansa-tribunen? Er det vanlig på treningskamper etc.?

Hørte forresten at ARG skulle stå på SS..

tck.
Jesus elsker alle barna

Ricky

Quote from: "Xminator"Det virker som om Brann har gnitne supportere, og at gratis inngang er viktigere enn kampen.


Jeg har litt problemer med å betale 150 kr for å se treningskampen mot Aalesund, når akkurat det samme setet koster 80 kr på seriekampene. Trodde det nærmest var en slags "uskrevet regel" om at grensen går ved 100 kr for billetter til treningskamper.
Men man har jo alltids Gratishaugen, og jeg har da også sneket meg inn mer enn én gang opp gjennom barndommen.. :p

Lurkin

Quote from: "Xminator"Det virker som om Brann har gnitne supportere, og at gratis inngang er viktigere enn kampen.


Enkelt for deg å si, men lommeboken min består av 32 kr og 3 smilyes.
Berømte Brann fra Bergen

eksilbergenser

Flere som sliter med å se kampen på web-tv?? Tv2 web-tv er en vits, kommer jo ikke inn på siden engang!!
lt for Brann!

jkippers

Quote from: "eksilbergenser"Flere som sliter med å se kampen på web-tv?? Tv2 web-tv er en vits, kommer jo ikke inn på siden engang!!


Prøvde flere ganger - ikke nubbesjangs. Svært provoserende når det er en tjeneste man faktisk betaler for. Håper dette var en treningskamp også for de, og at de får orden på det til seriestart.
Gull 09

Nixon

Dere gikk vel ikke glipp av stort. Sæternes sitt mål var en perle. Men utenom det var kampet et stort gjesp. Men vi tapte ikke, noe vi gjorde i samme kamp i fjor. Så det var jo positivt.
Rød makt på Hansa!

Jonasbrann1

Jeg fikk ikke sett kampen, men spillte Martin Andresen bra? Hvordan var Winters?
Blod e tjukkare enn vann

bernu

HANSA - Z

enavgutta


Candyman

En måte å se på dette på er jo at vi slo ett dårlig lag, ett lag som vi forventer skal kjempe om tilværelsen i tippeligaen. Og Brann er jo alltid (nesten) dårlig mot dårlige lag. Det er jo ofte her det har gått gale, her vi har mistet poengene som skal ta oss til topps.

Så for håpe trenden fortsetter, at vi i år kan vinne møkkakamper. Heldigvis så skårer Sæternes mååååååååål. Og så får vi håpe at formen til disse spillerne vi har håpet skal ta oss til topps kommer fortere enn svint, får nå nærmer alvorets time seg med sjumilsteg.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

P-K

Avisene får skrive hva de vil. Andresen var svak i går!

- Han kjempet i duellene, men taklingene var stygge alle som en.
- Hver gang han fikk ballen stoppet spillet. da skulle han vende frem og tilbake på midtbanen helt til han mistet ballen.
- Han traff knapt nok med én pasning, og presterte til og med å skjelle ut Martin Knudsen etter å ha levert en tullepasning.
- Han stjal frispark fra Kvisen, og SENTRET til keeperen.

Hvis han virkelig var fornøyd med egen prestasjon i går kan han bare sette seg på første godstog tilbake til østlandet for hva jeg bryr meg.

Angrepsfotball ble det først da Charlie kom inn.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

enavgutta

Akurrat. Hadde vært artig om Charlie kunne vippe Andresen av pinnen. :-)

Nixon

Quote from: "P-K"Hvis han virkelig var fornøyd med egen prestasjon i går kan han bare sette seg på første godstog tilbake til østlandet for hva jeg bryr meg.


Slik jeg forstod det var han fornøyd sett i lys at han kun har trent fotball fem ganger på det siste halve året. Tror nok han har høyere ambisjoner enn dette.

Men hadde jeg vært Mjelde hadde jeg vurdert sterkt å la Miller starte på mandag.
Rød makt på Hansa!

abe78

.og husk!

P-K

Quote from: "abe78"P-K jeg setter 50 kroner på at du buet på Sanne i går.


Du får skylde meg femti kroner da.

Som jeg skrev i Buing på Sanne-tråden.

Buing hører ingen steder hjemme.

Godt mulig Andresen kan unnskylde seg med at han er ute av form, men han gjorde akkurat det motsatte. Han sa han var fornøyd med innstatsen.

Har lest noen flere aviser nå, og ser at Mjelde omtaler Andresen som midtbaneanker. I så fall får Andresen og Scharner kjempe om én plass. Scharner er ikke offensiv! Eventuelt får de dytte Scharner ned på høyrebacken. ( Men dette er kun hvis de absolutt skal bruke Andresen )

Inntil Andresen er i bedre form har han ingenting på laget å gjøre.

Og Miller presterte friske pasninger, og fint driv. Han hadde til og med en situasjon hvor han løp fra motspillerne når han hadde ballen!?! Det var uvant kost fra den kanten.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

tiff

Er Mjelde tøff, så lar han rett og slett Miller starte på mandag sammen med Scharner. Han er i bedre form enn Andresen pr dags dato, og derfor bør han få spille. Men er ikkje tvil om at Andresen i form er det klare første valget,men er naturleg nok ikkje i topp form enno. Så eg trur det beste er at han får seg ein halvtime på slutten, men rekner med at Mjelde har kontroll på ka han gjør.    
Ein annen ting, ser at P-K skriver at Scharner ikkje er offensiv. Det vil eg sei at han er, han tar utruleg mangen lange løp fram for å hjelpe spissene, er blitt mektig imponert over alle løpene han tar både opp og ned. Så eg ser ikkje vekk i fra at han kan få seg eit par overgangs mål i år.

P-K

Beklager jeg burde vært klarere.

Scharner prøver så godt han kan å være offensiv, men han har ikke evnene. Han har fine løp, og ofrer alt, men han har ingen tekniske finesser å by på. Du ser ham ikke slå de geniale pasningene. Svharner gjør mye bedre nytte for seg som ballvinner. Han takler så det svir, og vinner alt i luften så lenge han ikke møter tometersmennene...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

tiff

Lo godt når han knuste Aarøy i ein hode duell i går, sikkert ikkje ofte han opplever å tape ein duell. Du har rett i at han ikkje har teknikken og pasningene  til Olofinjana, men det er der Martin A. evnt. Miller kommer inn. De skal fore spissene og Scharner med geniale pasninger. Ellers er det alltid gøy å sjå Scharner, gir alltid alt. Begynner å bli min store helt på årets Brann lag, kan få mykje moro med han. Trur nok den sentrale midtbanen kommer til å få ein god del gule kort, så det er bra me har bra dekning på den plassen.

Xminator

Før Miller starter på midten istedenfor Andresen må han lære å jobbe hjemover *med en gang han mister ballen*. Han fikk skamkjeft av Mjelde flere ganger de 30 minuttene han spilte.

Selv syntest jeg Andresen var bedre enn Miller i går. Og med 5 dager til som friskmeldt blir det neppe verre. Miller var bra han, og blir god å ha siden Andresen npk er ute mer enn 1 gang med karantene :p

Dinho

Nå har det seg også slik at de 11 som startet er ganske sikker på å få starte neste mandag og derfor ikke ofret seg noe særlig i en treningskamp. Når det da kommer innpå sultne spillere som kjemper om plass i første elveren så ofrer de mye mer for å prøve å overbevise mest mulig. Brann gjorde akkurat det de måtte igår. Så det etter aalesund scoringen at de satt opp tempoet litt, scoret seiersmålet og gikk tilbake til autopiloten igjen.

Go Up