• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Musikken på Stadion før kamp

Started by Brannfrelst, March 26, 2005, 11:27:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Er det noen som har anledning til å få Erik Hanøy til å spille Brann sanger før kampene(pausen også) isteden for Radio1 musikk? Eller er dette en del av reklamestuntet til Radio1?
Bør vere mulig å presse inn et par sanger før kampen.
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

det burde da absolutt være mulig å gjøre noe med.. skjønner ikkje ka radio1 har å gjøre på stadion i det hele tatt lenger etter at de sluttet å sende brannkamper fordi det ikke passet inn i deres nye "sendeprofil" for 2 år siden... og de må for all del lære at musikken skal skrues ned og ikkje opp når mons ivar e borte og hisser opp store stå før kampen.

brannsupporteren:-D

det som du sier på slutten der e eg helt enig i! er så irriterende når det ikke går an å høre hva mons ivar sier til oss før kampen pga den høye musikken. Kan jo ikke være så vanskelig å få gjort noe med det vel?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

brannfrik

har sendt en e-mail til brann om dette og et par andre småting no, så får vi satse på at de tar det til etterretning....

mr-bolstad

Quote from: "brannfrik"har sendt en e-mail til brann om dette og et par andre småting no, så får vi satse på at de tar det til etterretning....

har du fått noe svar eller?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

TcK

Foretrekker egentlig SS' sang den siste halvtimen før kampstart i stedenfor svette radio-hitter man kan høre når man våkner om morgenen..

for å være helt ærlig savner jeg Hanøy på bortekampene også. glemmer aldri da vi tapte 3-2 (eller var det 4-3?!) borte mot sogndal et år.. kampen ble avgjort på en feil idømt straffe helt på tampen av kampen.. hanøys kommentar var bare "scoring. 3-2 (igjen evt. 4-3) til sogndal. brann har tapt. jeg heter erik hanøy. *stillhet*"

very well.

tck
Jesus elsker alle barna

Go Up