• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Serien 2005

Started by Malarius, March 26, 2005, 03:40:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Malarius

Bergen til eg dør!!

Lurkin

Scharner er et håp der. Robbie er dessuten viktigere for oss enn hva Bengt er. Bengt ligger å sover i 85 minutt og så gåller 3 mål. Robbie jobber hele tiden, perfekte spisspar.
Berømte Brann fra Bergen

sekto

Tror Miller kunnet blitt en av årets profiler, om han fikk spille fast.
Problemet er, som flere har nevnt i andre tråder, vi har Scharner og Andresen på sentralt på midten allerede. Andresen på sitt beste er fantastisk, og har en enorm kapasitet. Scharner jobber som en helt så og si hver kamp, og forstyrrer motstanderen konstant. Miller kommer litt midt i mellom, og da er det vanskelig å få en plass. Selv om han nok får noen kamper på midten i år, etter meget god innsats i noen av treningskampene.

Samtidig, så er ikke Miller en utpreget spiss. Han kommer bak Sæternes, Winters og Macaliister, og kommer til å slite med å få spilletid her også.
Når det er sagt, så tror jeg at Miller kan gjøre en god vår som midlertidig løsning for både Andresen og Winters, men jeg tror ikke han får nok spilletid til å sette sitt preg på Tippeligaen.

Min største drøm er at Opdal slår igjennom i år. På en eller annen måte blir stabil, og får luket vekk alle de småfeilene. Med den beste keeperen i Tippeligaen kunne vi tatt gull.

brannsupporteren:-D

Skulle ikke forundre meg om winters blir årets toppscorer. Utover det tror jeg miller har en sjans som årets spiller men det kommer jo ann på hvor mye spilletid han får til å hvis hva han kan. :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Xminator

Hansakongen

For å si det sånn vil jeg si tror kanskje drømme rollen til miller kunne vært om han var bindeledde mellom midtbanen og spissene.. han har jo god overblikk over situasjonen og kan så de riktige ballene mot spissene i bakrommet til motstanderes forsvar.... tror dette hadde vært en god oppskrift til å bøtte inn med mål den riktige veien.

howieh57

Quote from: "Lurkin"Scharner er et håp der. Robbie er dessuten viktigere for oss enn hva Bengt er. Bengt ligger å sover i 85 minutt og så gåller 3 mål. Robbie jobber hele tiden, perfekte spisspar.

Må le av denne her, Robbie er viktigere enn en spiller som scorer tre? Nå gjelder vel den gode gamle fotball klisjéen, at mål preger kamper, også for Brann. Hvis en spiss jobber utrettelig i 90min er det kjempe bra, men hvis ingen andre scorer så hjelper det så lite. Hvis Sæternes scorer tre mål på de første fem minuttene kan jo han nesten bare gå å sette seg, då har han gjort dagens jobb, satt veeeeldig på spissen. Men er veldig enige i at Robbie og Bengt utfyller hverandre utrolig godt!
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

howieh57

Sorry, litt sent ble dobbelposting her.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Lurkin

Mente vel heller at Bengt ikke er fullt så god uten Robbie. At Robbie gjør sånn at Bengt scorer mye (som vi så i finalen), som ikke Dylan er i stand til. Ergo: At Robbie/Dylan er bedre spisspar enn Robbie/Bengt, fordi Robbie gjør mye dirty work for den andre, som ingen andre av spissene til Brann gjør.

You see?
Berømte Brann fra Bergen

eksilbergenser

Ehh....dette innlegget ga ikke mye mening.  Det du mener er vel at Robbie/Bengt er det perfekte spissparet?
lt for Brann!

Lurkin

Ja, Robbie/Bengt er selfølgelig best. Men Dylan/Bengt er ikke like bra som Dylan/Robbie, fordi Robbie kan hjelpe andre spisser (som Dylan), mens Bengt trenger mer hjelp (som ikke Dylan er sååå flink til).

Get it? Er faktisk litt mening bak det der, men skrev det mens jeg var ruset på likørsjokolade fra påskeegget, så må jo forsvare meg selv.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up