• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann- Molde FK 11.04.05 19.00 Status

Started by Superjack, March 25, 2005, 15:59:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Dette lover bra rett og slett.
Molde er svake i år - det kan eg banne på.

I tillegg har Brann match'et seg med "kremen" i Skandinavia, mens Molde har hatt henholdsvis lag som Hødd, GIF Sundsvall, Sogndal osv på andre banehalvdel og slitt mot de fleste...

Blir lekestue på stadion om 17 dager.
Sæternes,Winters,Kvisvik og Andresenshow!

sekto

Er enig at vi må skifte fokus over på seriestart nå. Royal League har vært en hyggelig opplevelse, men nå begynner snart det virkelige alvoret.

Vi kan kanskje oppsummere litt hva vi syntes er positivt og negativt på dette tidspunktet:

Negativt: Andresen har debutert, men er fortsatt ikke i kampform og vil ikke få spille seg inn med laget. Winters er fortsatt ikke helt klar for spill og Haugen er også ute. Sigurdsson har ikke slått til enda og Ophaug er vekk. Det er fortsatt ikke sikkert at vi beholder Soma ut året. Vi mangler en stabil toppkeeper som kan utfordre Opdal.

Positivt: Brann sin midtbane ser ut til å kunne bli enormt sterk. Både Miller og Scharner har visst at de kan sette sitt preg på midten i år og vi har fortsatt solide spillere i bakhånd. Sæternes begynner å finne formen, og Macallister har visst positive tendenser. Både Miller og Kvisvik har fortsatt den enorm ballfølelse, og kommer til å bli to av Tippeligaens store profiler i år. Kalvenes har gjort en meget god innsats i sine innhopp, og kan vise seg å bli en meget god spiller i år. Martin Knudsen har vist gode takter i det siste, og kommer forhåpentligvis til å gjøre det gjennom sesongen.

Det er i hvert fall noe jeg har merket meg. Mye annet som kan nevnes, men det får være opp til andre. Får håpe at litt av det negative kan ordnes til seriestart.

Superjack

Enig der med Sekto.
Kalvenes har vært den store positive overraskelsen i vinter.
i taper ALDRI!

Lilleheil

Noen som vet om tifo har noe planlagt for denne kampen...
nokke dugnader som e rundt hjørnet?

SKB e BEST!!!

Ser utrolig bra ut mot molde ja! Resultatene på treningskampene sier jo litt..hadde vært kult med TIFO kampen, noe vi bør få til..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

eg har hørt rykkter om tifo mot Molde. Men eg é usikker på kosen tifo og om det trenger dugnad.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Sharpy

Quote from: "Superjack"Enig der med Sekto.
Kalvenes har vært den store positive overraskelsen i vinter.

Jeg håper bare jeg må bite i meg det jeg skrev 1.november:

"En som kanskje KAN kalles en flopp er Christian Kalvenes. Neivel, det er ikke hans feil at han ikke har spilt noe, men det må da være komplett toskeskap å bruken 300000(?) på å hente en spiller som uansett ikke kan spille en kamp på denne tiden. En liten gåte er det i hvert fall."

Sharpy,
i det selvransakende hjørnet nå
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

Med 8 kampklare spillere og mindre enn 2 uker til kamp, så ser ikke dette lovende ut :p Her blir det kriseløsninger hele våren, så det eneste som kan redde en medalje er innsats. Så lenge Kvisvik ikke blir skadet tror jeg ikke det går helt galt ;) Skal likevel godt gjøres om det lukter gull 16. mai...

enavgutta

Reny

Jeg skal dra til Brann stadion :P
fordi jeg har fikk Partoutkort::
ødt og hvit er Brann sin farge, Ikke Svart!

Go Up