• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ettertraktet eks - prøvespiller

Started by Skotten, March 21, 2005, 21:45:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skotten

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=75442

...er ikke dette samme mannen som for en tid tilbake ikke var god nok for Brann? La ikke spesielt merke til ham sist sesong, men virker som om en del mer eller mindre profilerte klubber gjorde det. 30 millioner for en spiss som ikke scorer mål høres forøvrig passe ambisiøst ut.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

AlexS

Høres merkelig ut. Denne afrikanske spilleren har bare en middelmådig hurtighet og teknikk, men er fryktelig sterk skimter jeg. Husker at han og Panzer-Hagen var i en duell i fjor - sistnevnte flagret fem meter på banen. Klanen ble helt stille. Schtilig.

30 millioner? Dagens gullkorn.

Straffe!!!

Ble vel betegnet som et stort talent i Brann også, men her var man ikke villig til å ta sjansen på at utviklingen skulle gå den riktige veien.

Ser han har gjort noen gode kamper i vinter og bl.a. scoret litt mål. Men 30 mill?

Nåja, Hold Your Horses...

_owenz_

Er vel nok en Klubb som skal tjene grovt med gryn. Såvidt jeg har hørt så fikk ikke viking solgt gullgutten sin for de 40 mill'ene de ønsket seg. Nå har vi vel ikke akkurat fått solgt Soma for 20 mill heller. Men i det miste så selger Brann når summen er akseptabel.

Tromsø, (som nesten veltet overgangen med kravene sine...),
Viking ( Som veltet overgang med 40 mill krav.. http://nrk.no/redskap/utskriftsvennlig/4556227.html) (

Brann har vel brant seg på lignende med Flo, og Kvisvik+Hellstad pakken. Håper virkelig ikke Brann finner på slikt idioti igjen. 20 mill er bedre en ingenting, samt andre talenter legger merke til hvilke klubber som forlanger latterlige summer.

Hvis Brann får rykte på seg som en pålitelig kjøtt eksportør, så skal du ikke se bortifra at de største talentene velger Brann.

owenz

enavgutta

Tipper Ham Kam har svinedårlig økonomi og prøver å hause opp et luftslott av en overgang her. Latterlig

oppedal

Quote from: "_owenz_"Er vel nok en Klubb som skal tjene grovt med gryn. Såvidt jeg har hørt så fikk ikke viking solgt gullgutten sin for de 40 mill'ene de ønsket seg. Nå har vi vel ikke akkurat fått solgt Soma for 20 mill heller. Men i det miste så selger Brann når summen er akseptabel.

Tromsø, (som nesten veltet overgangen med kravene sine...),
Viking ( Som veltet overgang med 40 mill krav.. http://nrk.no/redskap/utskriftsvennlig/4556227.html) (

Brann har vel brant seg på lignende med Flo, og Kvisvik+Hellstad pakken. Håper virkelig ikke Brann finner på slikt idioti igjen. 20 mill er bedre en ingenting, samt andre talenter legger merke til hvilke klubber som forlanger latterlige summer.

Hvis Brann får rykte på seg som en pålitelig kjøtt eksportør, så skal du ikke se bortifra at de største talentene velger Brann.

owenz

Kem har sagt at Soma forsvinner til sommeren? Han sier jo nei til alle klubbene som spør, så han forsvinner nok ikke ennå.

Jeg la ikke mye merke til Oluwasagun Abiodun sist sesong, 30 millioner er for mye for han. Kanskje 20-23, men ikke 30 millioner...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

KennethS

Quote from: "enavgutta"Tipper Ham Kam har svinedårlig økonomi og prøver å hause opp et luftslott av en overgang her. Latterlig

Enig, bør ikkje denne spilleren bevise at han duger i tippeligaen først? han har jo ikkje akkurat spilt så mange kamper i tippeligaen.
tå på Brann

Go Up