• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treningskamp mot LøvHam

Started by Nixon, March 21, 2005, 10:01:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det er nå bestemt at den spilles på Krohnsminde klokken 18.00.

Noen som vet om kanskje Andresen kan få seg noen minutter? Kan uansett bli gøy!
Rød makt på Hansa!

rødesk

er det på tirsdag kampen spilles?
oen må gå...!

Nemesis

Quote from: "rødesk"er det på tirsdag kampen spilles?

Ja..........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Ser nå på brann.no at de skal ha inngangsbillett på 100 kroner. Synes Brann kunne hatt litt høytidsstemning og gitt oss supportere den kampen gratis.
Rød makt på Hansa!

rødesk

100kr? alt for mye... skal på kampen selv om prisen er så pass høy, men mener de med medlemskort burde få komme gratis inn!..
oen må gå...!

brannfrik

det e faktisk løv-ham som e hjemmelaget i følge brann.no så vi får heller gå til de å klage....

rødesk

¨beklager...trodde det var brann som arangerte kampen.
oen må gå...!

Nixon

Ser også nå at det er LøvHam som er arrangør. Og da stiller det seg selvsagt helt annerledes. De trenger nok pengene mer enn Brann.

brann.no står det også at det er en sjanse for at Andresen skal spille. BA er sikker: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1512760.ece
God nok grunn til å komme!
Rød makt på Hansa!

rødesk

some e usikker på grunn av skavanker.. korti ble han skadet?
oen må gå...!

brannfrik

vet at endel av folket her inne kommer til å humre godt i skjegget av denne her, men eg mener som alltid at vi bør satse på å samle en liten syngende gjeng et eller annet sted når brann spiller kamp i bergen selv om det bare e en betydningsløs treningskamp.... ka sier folket til den store ståtribunen på den ene langsiden.. der skulle vi i alle fall ha nok plass å boltre oss på;)

Nixon

Quote from: "brannfrik"vet at endel av folket her inne kommer til å humre godt i skjegget av denne her, men eg mener som alltid at vi bør satse på å samle en liten syngende gjeng et eller annet sted når brann spiller kamp i bergen selv om det bare e en betydningsløs treningskamp.... ka sier folket til den store ståtribunen på den ene langsiden.. der skulle vi i alle fall ha nok plass å boltre oss på;)

Hadde jeg hatt skjegg hadde jeg nok humret i det. Slår aldri feil...:)

Men jeg vil nok anbefale dere samler dere på den andre tribunen. Den med tak. Grunnen er at det er der folk flest vil sitte/stå, og kan bli med på enklere kamprop og klapping. Og taket vil ikke minst gjøre at sangen blir sterkere. På den andre siden vil den forsvinne helt.
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Beliggenheten og tidspunktet er perfekt for meg og mine, så dette blir bra.  :)
Er spent på Andresen, om han spiller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Setter en rød en på at Andresen spiller de to siste kampene i 2005 sesongen :-D

Nixon

Rød makt på Hansa!

Nixon

Rød makt på Hansa!

enavgutta

Ingenting imponerte meg i denne kampen. Man bør ikke slå et profilløst Løv Ham med knepne 3-0. For knepent var det. Bedre neste gang Brann, får vi nå inderlig håpe.

Skotten

Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Candyman

Bra innlegg Skotten...er så hjertens enig. Kunne ikke sagt det bedre selv.

Gleder meg til å se Andresen utover i sesongen hvis han holder seg skadefri. Med han og Sharner sentralt, kan vi ha norges beste midtbane. Winters og Sæternes på topp, så har vi kanskje norges beste angrep. Og tror Opdal kommer til å heve seg mer og mer utover våren. Olafur og Soma kommer til å være sterke i forsvar. Erlend er sjef. Martin Knudsen blir jo bare bedre og bedre. Alle husker vel all kjeften han fikk noen sesonger siden. Kan noen be Sanne ta en prat med han....??? Kvisviken eier venste flanken. Få litt mer fart på høyre. Så er vi der...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

DJ_ADG

to tribunne bilder fra kampen i dag;

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

AlexS

Bemerkelsesverdig at Mjelde prioriterer Johan Thorbjørnsen foran Opdal (jeg tar forbehold ved eventuelle skader hos sistnevnte). Denne kampen hadde etter min oppfatning vært ypperlig til å forsterke Opdals skrale selvtillit, men Mjelde plasserer oddingen på benken. Man trenger jo ikke å være Einstein for å skjønne hva det resulterer i. Jeg formoder dog at Mjelde har en lur baktanke ved denne prioriteringen, ettersom Thorbjørnsen definitivt ikke vil være vår sisteskanse når eliteserien blåses igang. Kanskje for å gi Opdal et lite skremmeskudd - her er det ingen gratisinngang til keeperplassen? Vi kan iallefall alle enes om at vi må se en forbedret utgave av Opdal i april - noe jeg også tror vi vil se.

AlexS

Dagens dobbel. Da kan jeg benytte anledningen til å gratulere Martin Andresen med en fin treningsøkt i dag. Vi trenger deg.

DJ_ADG

eg tror det var fordi at  Johan Thorbjørnsen ikkje har kamp trening uten om Brann 2. Og tilfelle Opdal skulle bli skaddet ller noe annetkunne vi resikert å spille med en målvakt uten kamp trening.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

AlexS

Quote from: "DJ_ADG"eg tror det var fordi at  Johan Thorbjørnsen ikkje har kamp trening uten om Brann 2. Og tilfelle Opdal skulle bli skaddet ller noe annetkunne vi resikert å spille med en målvakt uten kamp trening.

La oss håpe det er grunnen.

enavgutta

Krohnsminde er forøvrig et jævlig stygt anlegg. Utenom gressmatten ser det helt for jævlig ut der oppe. Var det ikke snakk om å rive hele dritten ?

brannfrik

det var snakk om det ja, og hvis det skal stå der i fremtiden bør de få gjort noe drastisk med tribuneanlegget for det e rett og slett forferdelig. når eg satte meg ned i pausen kjente eg bare at trenplankene knirket faretruende under meg (og eg tror ikkje at grunnen til det e at eg e for feit) ellers skjønner eg ikkje helt vitsen med at de har laget løpebaner kun på den ene langsiden..

KEO

Quote from: "brannfrik"det var snakk om det ja, og hvis det skal stå der i fremtiden bør de få gjort noe drastisk med tribuneanlegget for det e rett og slett forferdelig. når eg satte meg ned i pausen kjente eg bare at trenplankene knirket faretruende under meg (og eg tror ikkje at grunnen til det e at eg e for feit) ellers skjønner eg ikkje helt vitsen med at de har laget løpebaner kun på den ene langsiden..

Kan være at folk inne på krohnsminde er forbanna lat og orker ikke å springe en hel runde.
Nu kør vi!

Go Up