• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

plassering og sikkerhet

Started by brannfrik, March 18, 2005, 15:42:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannfrik

eg mener at plasseringen av syngende supportere i hallen var skandaløs og ikkje minst sikkerheten.. eg mener at vi kunne få stå på andre langsiden denne kampen også,spesielt siden myggnettet var fjernet for anledningen.. når det gjelder kor vi faktisk ble plassert hadde eg forestilt meg at vi hadde fått oss et felt for oss sjøl, men det virket som om alt som kunne krype og gå av mennesker plasserte seg på den tribunedelen, og da bussene fra puben endelig kom måtte folk trøkke seg oppover trinnene og stille seg der det var plass ( eller der det ikkje var plass), så eg syns faktisk det e et lite under at stemningen ble så bra som den ble... når det gjelder sikkerheten så var den rett og slett til å grine av.. allerede en halvtime før kampstart var det antakelig dobbelt så mange mennesker på vår tribunedel enn det den egentlig e beregnet for, men vaktene fortsatte bare å slippe inn folk. det kunne man også se på motsatt langside der det så ganske romslig og trivelig ut.. at det ble så trangt førte naturligvis til at det ikkje gikk an å komme seg noen vei på tribunen og da måtte man gå utenom plastikksperringene de hadde satt opp, men det fikk vi jo heller ikkje lov til... snakket faktisk med vaktleder om problemet ca klokken 20.00 og då sa hun at de fikk bare fortsette å slippe inn folk og gjøre det beste ut av det.. dette må bare rett og slett bli bedre hvis det skal spilles flere kamper i hallen, både for syngingen og sikkerheten sin del, for dette var rett og slett for dårlig...

Stoffi

Vær så snill å bruk paragrafer og linjeskift.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up