• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gashi

Started by Professoren, March 18, 2005, 14:10:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Professoren

Fins det en mer sytete, grinete pingle i tippeligaen? En som bruker flere tjuvtriks (holding i trøyen), og generelt sett er mer usympatisk? Jeg hadde skammet meg over å ha en sånn drittsekk på laget jeg følger. Godt Miller viste hvor skapet skal stå, stod lenge å ventet på at noen skulle ta tak.
Til vif-supporterne som sikkert er uenige: Gashi hadde havnet på listen til Hagen om de ikke spilte i samme klubb, og dere vet det!

Digg Jan

Han er en liten sleiping. Men han er en meget god fotball spiler.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Professoren

Quote from: "Digg Jan"Han er en liten sleiping.


Dagens understatement...

Nixon

En spiller vi hadde elsket å hatt på vårt eget lag.
Og til Professoren som sikkert er uenig: Vi hadde hatet Miller like mye dersom han hadde spilt for VIF, og du vet det!
Rød makt på Hansa!

fettnok

klanen kaller visst han for bavianen...
ette går aaaaaldri bra!

BL

En spiller som fansen elsker og motstanderen hater. Haugen på sitt beste/verste spiller vel ikkje helt etter regelboken han heller  :wink:

Off topic; Kun eg som så veldig mye Magne Hoseth i Stefan Ishizaki?
Hansa-
Felt Z

Digg Jan

Quote from: "BL"En spiller som fansen elsker og motstanderen hater. Haugen på sitt beste/verste spiller vel ikkje helt etter regelboken han heller  :wink:

Off topic; Kun eg som så veldig mye Magne Hoseth i Stefan Ishizaki?


Så ikke så mye Magne Hoseth der, men eg så litt Erna Solberg der.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Professoren

Quote from: "Nixon"En spiller vi hadde elsket å hatt på vårt eget lag.
Og til Professoren som sikkert er uenig: Vi hadde hatet Miller like mye dersom han hadde spilt for VIF, og du vet det!


Her har du nok misforstått meg. Jeg hadde "hatet" Miller for å være en meget god spiller, men jeg hadde uansett repspektert ham for å være en ærlig, tøff spiller. Gashi er hans rake motsetning, en feig, syntete uærlig spiller. En spiller som åpenlyst slår til meg midt på banen har jeg større respekt for enn en som i det skjulte gir meg en albue, hvis du skjønner hva jeg mener.

Patriot

Quote from: "Professoren"
Quote from: "Nixon"En spiller vi hadde elsket å hatt på vårt eget lag.
Og til Professoren som sikkert er uenig: Vi hadde hatet Miller like mye dersom han hadde spilt for VIF, og du vet det!


Gashi er hans rake motsetning, en feig, syntete uærlig spiller. En spiller som åpenlyst slår til meg midt på banen har jeg større respekt for enn en som i det skjulte gir meg en albue, hvis du skjønner hva jeg mener.


Skal prøve å være litt upartisk  her(kan bli vanskelig); Gashi er en spiller som jobber,jobber og jobber, litt sånn haugen i brann og søgård i lsk. Dermed blir det mye knuffing i gjenvinningsfasen men han gir aldri en albue... Det er en opplysning du ikke har grunnlag for å påstå, eller har du? Tror ikke det nei.. Han er også en spiller Hareide har stor sans for og tanken hans er vel å bruke han som en ballvinner.. Alle respektive lag har en tilogmed dere men jeg hater ikke noen fordet..

Digg Jan

Dere må ikke ta det sriøst, det sies mye dumt.. Gashi er en meget god fotball spiller som gir alt i 90 minutter, har pesonlig ingenting imot han...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Skulle vi valgt på øverste hylle av midtbanespillere hadde Gashi vært veldig høyt oppe. En fremtidig landslagsmann for Norge er ikke å forakte!
Rød makt på Hansa!

Professoren

[/quote]

Skal prøve å være litt upartisk  her(kan bli vanskelig); Gashi er en spiller som jobber,jobber og jobber, litt sånn haugen i brann og søgård i lsk. Dermed blir det mye knuffing i gjenvinningsfasen men han gir aldri en albue... Det er en opplysning du ikke har grunnlag for å påstå, eller har du? Tror ikke det nei.. Han er også en spiller Hareide har stor sans for og tanken hans er vel å bruke han som en ballvinner.. Alle respektive lag har en tilogmed dere men jeg hater ikke noen fordet..[/quote]

Selv om jeg skjønner det kunne se sånn ut, mente jeg ikke at han har gitt albuer, det var mer en generell beskrivelse av "tøffe og ærlige" vs "full i tjuvtriks-spillere".
Jeg har ikke ikke påstått at han ikke jobber eller ikke er god, men han er og blir en liten pingle som syter til dommeren hver gang han taper en duell, og selv er førstemann til holde i trøyen.
De som ikke har sett, eller så dette i gårsdagens kamp er blinde! Haugen griner ikke til dommeren etter å ha tapt en fair duell, han gir litt julig og tåler en god del selv også, så ikke sammenlign de to.
Og for min del driter jeg om han er hvit, brunn eller grønn, mine synspunkter om en usympatisk drittsekk består uansett hvordan han ser ut.

eXploSer


Professoren

Quote from: "Mr_Soma"


Endelig en som har sett det samme som meg!
Hørtes ut som om casual-gjengen sang "Gashi tar trikken"-eller noe i den dur, sikkert andre som hørte det bedre enn meg. Ellers var "vi har kuttet slangen" finfin når Hanøy annonserte at bussusjøføren til klans-bussen måtte melde seg

Go Up