• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor er dårlig stemning tråden!

Started by Xminator, March 18, 2005, 10:01:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Fra min posisjon i godstolen virket den jo veldig bra. Og siden ingen har sutret enda må det jo ha vært bra også ;)

Nixon

Overraskende bra stemning skal jeg være helt ærlig. Selv om vi, i likhet med laget, svikter litt på slutten.
Rød makt på Hansa!

KEA

mye å rette på fram til seriestart, men utendørs blir det forhåpentligvis et helt annet trøkk!

Professoren

Tja, vet ikke hvordan det hørtes ut på tv, men jeg syns ikke stemningen var god nok totalt sett. Den var bedre mot Odense, litt rart vi ikke skal holde samme nivå eller høyere mot Vif.
Syns faktisk de tilreisende gjør jobben i forhold til antall, vi gjør det ikke

lenuzen

jeg syns det var bra trøkk store deler av kampen.. men på slutten må vi sjerpe oss! selv om vi depper når d blir 2-2 kan ikke vi på tribunen bare dø ut. da må vi trå til å støtte laget så de får litt oppmuntring til å forsette de siste minuttene, det er trossalt like trist for de som for oss at enga klarer å få det målet..
rann i våre hjerter

Brannfrelst

En får jo et skikkelig støkk i seg når det blir 2-2 4 min før slutt mot VIF!!!
Men vi prøvde jo å støtte hele tiden en god del,men dabber en av,kan det føre til at 20-30 stk ikke gidder heller. Er jo alltid slik.
2.10.07-Gullet kom hem!

lenuzen

selvfølgelig.. d var ikek sånn jeg mente det, men bare prøver å få frem det at vi kansje kunne klart litt til da, så kansje de ut på banen oxo hadde giddet litt mer.... :?
rann i våre hjerter

pusuren

Quote from: "Professoren"Tja, vet ikke hvordan det hørtes ut på tv, men jeg syns ikke stemningen var god nok totalt sett. Den var bedre mot Odense, litt rart vi ikke skal holde samme nivå eller høyere mot Vif.
Syns faktisk de tilreisende gjør jobben i forhold til antall, vi gjør det ikke


Supporterene var Mye mer spredd over alt i denne kampen..

Professoren

Quote from: "pusuren"
Quote from: "Professoren"Tja, vet ikke hvordan det hørtes ut på tv, men jeg syns ikke stemningen var god nok totalt sett. Den var bedre mot Odense, litt rart vi ikke skal holde samme nivå eller høyere mot Vif.
Syns faktisk de tilreisende gjør jobben i forhold til antall, vi gjør det ikke


Supporterene var Mye mer spredd over alt i denne kampen..


Det har du rett i, og det talte ikke akkurat til vår fordel. Men jeg syns uansett det ble vel tamt fra vår side

fanagutt

blir for dumt å si at supporterne var for mye over alt. Alle som var på kampen i går er supportere, men at de syngene ikke var sammen kan jeg være enig i.. synes det var bra trøkk, men er vanskelig å bli samstemt når det blir så mye ekko.. Neste gang, hvis det blir noen neste gang, så må samlingssted avtales litt tidligere, så alle får det med seg. Inngang b var heller ikke noe bra sted med tanke på at det er der de som kommer først til hallen går inn..
rann

chris_henrik

Må si meg fornøyd med stemningen i Vestlandshallen.

Rundt der hvor jeg stod var det åpenbart en del tilskuere som "har hatt partoutkort på hovedtribunen siden Kniksens dager". Mange av disse sang med på de mest kjente sangene.

Dette lover bra for 11 April.

Kanskje vi også kan få til "SK Brann, Bergens stolthet" over langsidene?

At det dabber litt av på slutten er vel bare naturlig, ikke lett å synge med klump i halsen......
<BRANN> ..... DKFM

Brann-Peter!

Håper vi kan få til det samme storestå og Hansa imellom.
Det hadde gitt et bra trøkk, og nå til dags blir det vel enklere og enklere å føre det inn...:)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Nixon

Tror nok dette kan videreføres etter den relativt store suksessen i de to innendørskampene. Men det er litt viktig at man åpner for et svar. Det vil si at hvis (når) SS starter må de ikke også svare.
Rød makt på Hansa!

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Professoren

Konstruktive innspill fra brann-peter og nixon her, dette kan bli en slager på stadion ja!

Go Up