• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaut!!!!!!!!!!

Started by gull05, March 17, 2005, 22:46:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rødesk

noen så kan forklare meg den håpløse "klareringen" til sanne rett før 2-2 målet...det var der vi skulle hatt klock
oen må gå...!

KennethS

Noen som kan fortell meg koffor Brann kjøper spillere på Tv shop?? (Sigurdsson)
tå på Brann

Digg Jan

Noen som kan forklare koffor vi suppportere sutrere sann??? 8)
lutt og tull! I år blir det GULL!!!


Candyman

Barabass for faen......no må du gi deg!!

Er det ikke lenger lov å si det man mener her heller nå da. Sutrer vi?? No er det DU som sutrer.

Fakta er at vi hadde kampen i vår hule hånd til langt ut i andre omgang. Men når det da går som det gjorde, må man få komme med kritikk. Selvfølgelig ikke utsagn som er basert på personlige følelser, som for eks. Spiller X er en jæ...la idiot, han suger, ut med han!

Men når man kan slenge litt fakta på bordet, om faktisk spilleres kvaliteter (ja, som vi forventer at de har på dette nivået), spillerbytter, taktiske posisjoneringer osv, ja da får man lov å kritisere!!

Og her kommer min kritikk. Når Sanne kom innpå i går, tenkte jeg, ja nå går det til hel....te! Og dette var i det 57 minutt. Og sanne mine ord (ordspill ja). Da snudde hele kampen, tilfeldig?? Nei, iallefall ikke helt. 2-1 Denne mannen kan jo ikke legge ett eneste innlegg. Og miniputtforsøk klareringen in feltet før 2-2, ja, han har mer skyld han enn Opdal.

Så gikk Kvisviken ut, og 2-2 målet var fakta.

Men Sanne.....ahhhhhh, fatter ikke hvorfor denne mannen er med i kampen i det hele tatt. Skulle faen tatt og knytt skolissene og klarert den jævla ballen selv!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

chris_henrik

Som jeg har skrevet tidligere i denn tråden, er det Mjelde som taper kampen for oss. Slutt å klage på Opdal, Sanne m.f.

Mjelde er tydeligvis et geni når det kommer til motivasjon og kampforberedelser, men han svikter totalt på kampledelse.

Jeg kan ikke huske at han noen gang har gjort en vellykket taktisk manøver under en kamp. Og i Vestlandshallen tapte vi to poeng på tre helt skandaløse bytter.
<BRANN> ..... DKFM

KEO

Quote from: "chris_henrik"Som jeg har skrevet tidligere i denn tråden, er det Mjelde som taper kampen for oss. Slutt å klage på Opdal, Sanne m.f.

Mjelde er tydeligvis et geni når det kommer til motivasjon og kampforberedelser, men han svikter totalt på kampledelse.

Jeg kan ikke huske at han noen gang har gjort en vellykket taktisk manøver under en kamp. Og i Vestlandshallen tapte vi to poeng på tre helt skandaløse bytter.


Byttene måtte gjøres, kan ikke spille med spillere som er tom for krefter. det siste vi trenger nå er flere skader. Og at Opdal får litt pepper er naturlig,ike det at han var skyld i noen av målene ,men felt arbeidet til den gutten er under enhver kritikk. Så Brann trenger seriøst en keeper til.
Nu kør vi!

Brannmann rob

mobilen min er ødelagt pågrunn av at brann klarer å rote vekk en BRA ledelse..... :x   eg e bare forbanna!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Candyman

Quote from: "chris_henrik"Som jeg har skrevet tidligere i denn tråden, er det Mjelde som taper kampen for oss. Slutt å klage på Opdal, Sanne m.f.


Dette er jeg selvfølgelig 100% enig med deg i. Det er jo han som setter inn Sanne!!

Quote from: "chris_henrik"Jeg kan ikke huske at han noen gang har gjort en vellykket taktisk manøver under en kamp.


Du, dette tror du ikke selv. Og gjør du det, så har du ikke peiling, eller har ikke fulgt med i timen. Eller du er så frustrert at du sier hva som helst.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

eXploSer

Quote from: "Candyman"Sutrer vi??

Quote from: "Candyman"som for eks. Spiller X er en jæ...la idiot, han suger, ut med han!

Quote from: "Candyman"Når Sanne kom innpå i går, tenkte jeg, ja nå går det til hel....te!


Quote from: "Candyman"Men Sanne.....ahhhhhh, fatter ikke hvorfor denne mannen er med i kampen i det hele tatt. Skulle faen tatt og knytt skolissene og klarert den jævla ballen selv!


Ja, det der er sutring.

Forøvrig: Den Røde Fare har helt rett.

enavgutta

Nå satt jo seieren mot Odense ganske langt inne forrige gang i Vestlandshallen og vi så egentlig den samme kampen her denne gangen mot VIF - forskjellen var her at VIF faktisk fikk utlikningen. Det er vanskelig å forstå at Brann begynner å legge seg bakpå når det er hele 15 min igjen og bytter innpå 2 forsvarsspillere. Hvorfor gikk man ikke for 3-0 når man først var i siget. Da hadde det vært mer forståelig å legge seg noe bakpå.

Vi får se det positive i det. Disse "treningskampene" har forhåpentligvis gikk Mons Ivar og laget noe å tenke på til seriestarten. God sesongoppkjøring dette, men litt trist vi ikke gikk videre da. Men men.. gleder oss til seriestart som aldri før:-)

Brannmann rob

Quote from: "Digg Jan"Ka mobil va det?


n-gage...;P   men det var ikke det som var poenget....

eXploSer

Da gjorde det jo ingen ting at den ble ødelagt..

Candyman

Quote from: "eXploSer"
Quote from: "Candyman"Sutrer vi??

Er jo bare ett lite spørsmål, ikke en uttalese engang.
Quote from: "Candyman"som for eks. Spiller X er en jæ...la idiot, han suger, ut med han!

Hvis du leser innlegget mitt, så skriver jeg jo TYDELIG at uttalelser som dette er jeg veldig imot. Så enten har du ikke lest hva jeg skrev, eller så feilsiterer du meg med vilje. Kan ikke ta alt ut av sin sammenheng vet du.
Quote from: "Candyman"Når Sanne kom innpå i går, tenkte jeg, ja nå går det til hel....te!

Nja, kanskje litt sutring her. Men det ble jo fakta da....
Quote from: "Candyman"Men Sanne.....ahhhhhh, fatter ikke hvorfor denne mannen er med i kampen i det hele tatt. Skulle faen tatt og knytt skolissene og klarert den jævla ballen selv!

Er jo bare min personlige mening. Pr. dags dato, holder ikke Sanne det nivået han må for å spille eliteseriefotball.

Ja, det der er sutring.

Forøvrig: Den Røde Fare har helt rett.


Forøvrig: Fordi om ikke alle her inne har samme meninger som deg, kan ikke du avfeie alt som sutring. Det må være rom for å si det man mener.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

nummer9


Go Up