• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Birmingham på stadion...

Started by arild, March 17, 2005, 12:08:24 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Noen som spår mer enn 3000 på Stadion? :p

Kruxleiven

Skal kle meg i lilla og lyseblått og stille meg blant bortefansen  :lol:

Nemesis

Er det fri adgang for oss med patoutkort???  

Tipper 15000 på kampen, og folkefest i byn om de vinner  :D
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

P-K

Pinlig!

De pengene kunne Brann spart seg. Dette prosjektet kommer ikke til å gå i pluss.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Birmingham klinger ikke akkurat like bra som Arsenal, Chelsea eller Liverpool. Men det er jo likevel en fin utfordring for våre spillere å se hvordan de står mot et middels PL-lag. Jeg stiller!
Rød makt på Hansa!

Blææ

Eneste lyspungtet i dette er at man får kjangsen til å hetse Steve Bruce...
ont follow me,Im lost too

Felt F forever

Nå spørs det vel om Steve Bruce og gjengen krever så mye penger for å komme på besøk - dette er et ledd i sesongoppkjøringen i England, og det skal også spilles kamp mot Viking. Vil tro at man ønsket to kamper i Norge, og at den godeste Roy i Stavanger anbefalte en tur til vestlandet...

Vi trenger også en kamp i dette tidsrommet, og tror litt god motstand kan være gunstig - ikkje minst fordi dette er tett opptil UEFA-cup kvalifiseringen... men om man heller vil se Løv-Ham...

Nixon

Quote from: "Blææ"Eneste lyspungtet i dette er at man får kjangsen til å hetse Steve Bruce...


Jepp, tenkte jeg ikke på. Og så skal jeg klappe for Heskey...:)
Rød makt på Hansa!


Chuggah

Quote from: "P-K"Pinlig!

De pengene kunne Brann spart seg. Dette prosjektet kommer ikke til å gå i pluss.


Hvis de kommer mange, noe det helt sikkert gjør. Så er det vel ikke så utenkelig at Brann tjener på dette? Tror ikke Birmingham tar seg så veldig godt betalt at det gjør noe..

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

capp

Quote from: "Nixon Jepp, tenkte jeg ikke på. Og så skal jeg klappe for Heskey...:)[/quote


Fornuftig :)
mm...

AlexS

Jeg skal klappe for Matthew Upson, og muligens gi Jermaine Pennant (hvis han signer for Birmingham) en liten leksjon hva angår høflighet og oppførsel.

Tjohei

Birmingham er et bra lag med masse tradisjon i engelsk toppfotball. Ikke kom å klag på Birmingham, de kommer til å knuse Brann med B-laget sitt!!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

KEA

Treningskamper som dette har neppe den store publikumsappellen, med mindre motstanderen er et virkelig storlag. Uten å si noe stygt om Birmingham, tror jeg de fleste vil betrakte dem som en middelmådighet, og at P-K har helt rett når han sier at det Birminghamlaget vi møter vil være under oppkjøring til ny sesong, og at de derfor trolig ikke vil by på noen artig kamp engang. Tror derfor at Tjohei tar feil, jeg vil anta sannsynligheten er større for at Brann vil kjøre over Birmingham i juli måned enn omvendt.

Jeg håper i hvert fall vi slipper at våre egne tar parti for motstanderen bare fordi man gjenkjenner spillere fra engelske tippekamper.

Digg Jan

Birmingham suger, hører Løv Ham har match mot Mandalskammeratene den dagen, det er ingen tvil om kor eg kommer til og være...
Ska det først komme noen fra England må jo det være Newcastle...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

byen e bergen

Kan jo si at Lyn trakk 800 tilskuere på Ullevaal når de møtte Wolves i fjor sommer...
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Nixon

Jeg tror ikke på noe tilskuerrekord på noen som helst måte. Men jeg for min del liker å se Brann uansett hvem de spiller mot. Og det blir jo spennende å se hvordan våre gutter klarer seg mot spillere som Heskey, Yorke, Anderton og Izzet. Greit nok at de har oppkjøring, men de har jo ikke glemt å spille fotball for det.
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Eg stiller ihvertfall med Villadrakt!

bahus

Quote from: "byen e bergen"Kan jo si at Lyn trakk 800 tilskuere på Ullevaal når de møtte Wolves i fjor sommer...


vel...nå e vel ikke lyn kjent for å ha mye publikum.synes faktisk 800 e bra for å være lyn.
ergen vest bistro boys

Kandahar

Går ALDRI på Brann-kamp for å sjå andre lag enn Brann.  Det gjelde om det e Nordre Holsnøy eller Real Madrid som står på andre sida. Uansett e det BRANN som e trekkplasteret som trekke meg til Brannkamp.

Men selfølgelig e det kjekt med besøk frå England. Det einaste e vel at ein vert nødt til, e å sjå folk som vanligvis kler seg i rødt holde med andre lag på stadion. Det e utroskap, og det e ein skam!

(det va like ekkelt å sjå "brannsupportere" som holdt med Man U og Liverpool på stadion, som den gongen eg såg ein heil familie fra Bergen kom og holdt med Rosenborg med skarre R!!)

Kandahar

okei då... ikkje så ekkelt!

ein plass går grensa...

Lurkin

Kandahar: Så du er helt likegyldig til Brann - Gjøvik/Lyn 2 og Brann - Real Madrid er helt likegyldig for deg?

Troooor jeg ikke på...
Berømte Brann fra Bergen

oppedal

Quote from: "KEA"Treningskamper som dette har neppe den store publikumsappellen, med mindre motstanderen er et virkelig storlag. Uten å si noe stygt om Birmingham, tror jeg de fleste vil betrakte dem som en middelmådighet, og at P-K har helt rett når han sier at det Birminghamlaget vi møter vil være under oppkjøring til ny sesong, og at de derfor trolig ikke vil by på noen artig kamp engang. Tror derfor at Tjohei tar feil, jeg vil anta sannsynligheten er større for at Brann vil kjøre over Birmingham i juli måned enn omvendt.

Jeg håper i hvert fall vi slipper at våre egne tar parti for motstanderen bare fordi man gjenkjenner spillere fra engelske tippekamper.



Suger Birmingham? Kas planet er du fra? de overkjører de fleset tl-lag...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Kandahar

Likegyldig?

Poenget mitt e at det e Brann som e attraksjonen. Ville selfølgelig heller sett Brann mot Real Madrid enn mot Nordre Holsnøy. Men grunnen til at eg går på stadion e SK BRANN Bergen, uansett kem dei spele mot..

Brannfrelst

Er ikke noe galt med Nordre Holsnøy,hører selv til der.
Hadde absolutt stilt opp om disse skulle møtes!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Eden

Uansett kass lag Brann spille mot.. Så ska eg vera der og heia på dei så sant eg ikkje har blitt overkjørt av ein dampveivals elle nåkke sånt..

Kampen blir digg den då! Sjøl om d e midt i ferien så trur eg d kan komma ein del folk.. Bør i alle fall d..! Ekte supportere stille opp uansett!!
Folk som stille i Villa drakt elle ikkje stille i d heile tatt pga ein Løv-Ham kamp for å bruka dei inlegga som eksempel.. Sånne folk kan ikkje kalla seg ein ekte supporter! Ein ekte supporter stille opp for laget i tykt og tynt, uansett kem motstanderen e!!

Så få ræve dåkkas på Stadion og vis at hjertene dåkkas virkelig står i Brann!!

Go Up