• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Laget mot Enga

Started by sekto, March 16, 2005, 14:46:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Laget mot Enga er klart:

Opdal; Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit; Knudsen, Miller, Scharner, Kvisvik; Macallister, Sæternes

På benken: Thorbjørnsen, Klock, Kalvenes, Storesund, Sanne, Spurkeland

Gleder meg til å se Miller på midten. Tror han kommer til å balansere Scharner fint. Mac og Sæternes sammen på topp kan bli en artig kombinasjon. Men synd at det ikke er noen Winters med i troppen.

Nixon

Som forventet. Men hvor er Arve Walde? Er han blitt skadet? I så fall dumt, for reservebenken skremmer ingen.
Rød makt på Hansa!

mr-bolstad

enig!
skulle gjerne sett walde på den listen!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Geir

Walde er skadet. Kjekt å se at MK er med igjen.
ndelig SERIEMESTER

Lurkin

Knudsen er tilbake! Så slipper vi Sanne..

Men flytter Enga sin lille Ishizaki (eller hva faen han heter) ut på venstrekanten så tror jeg Sigurdsson kan bli farlig for oss selv.
Berømte Brann fra Bergen

AlexS

Quote from: "Lurkin"Knudsen er tilbake! Så slipper vi Sanne..

Men flytter Enga sin lille Ishizaki (eller hva faen han heter) ut på venstrekanten så tror jeg Sigurdsson kan bli farlig for oss selv.

Tviler på at de vil flytte Ishi ut på venstrevingen. Han har etter hva mine kunnskaper angår minimalt med rutine på den plassen, høyrevingen og eventuelt spissplassen har vært hans faste plasser.

Så det blir nok Morten Berre mot Sigurdsson - pass på Oscar-lignedne filming, Sigurdsson! :wink:

Xminator

Nå skal det ikke så mye til for å gjøre Hanstveit og Soma svimmel om dagen heller. Ishi får nok rikelig med plass når Kvisvik jukser med de defensive løpene ;)

Intressant at MK går rett inn på laget etter skade. Mulig Sanne fremdeles er sliten etter influensaen?

Vi mangler strengt tatt bare Winters for å stille ett like sterkt lag som i Cupfinalen ... Så litt forventninger bør vi ha til laget. Likevel, med tanke på resultatene og skadene, så er jeg selv forsiktig pessimist, og gleder meg vannvittig til kampen (men ikke sutringen til gamlingen når det blir slått feilpasninger :p)

KennethS

Knudsen og Kristinsson på høyresiden.... tror vi kan forvente oss at det meste skjer på venstresiden ja.
tå på Brann

Xminator

Joda, det blir nok flest sjanser mot på vår venstreside :p Og flest for også for den saks skyld. Om ikke Knudsen bestemmer seg for å slå lissepasninger som i cupfinalen. For du har ikke glemt den KennethS?

KennethS

Quote from: "Xminator"Joda, det blir nok flest sjanser mot på vår venstreside :p Og flest for også for den saks skyld. Om ikke Knudsen bestemmer seg for å slå lissepasninger som i cupfinalen. For du har ikke glemt den KennethS?

oj, helt utrolig... det eneste folk her inne klarer og bruke som "grunn" til og beholde knudsen e han har spilt bra 1 kamp... 1 kamp som alle husker... 1 kamp. Fortell meg om de andre lissepassningene da? husker du kansje flere?
tå på Brann

AlexS

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Xminator"Joda, det blir nok flest sjanser mot på vår venstreside :p Og flest for også for den saks skyld. Om ikke Knudsen bestemmer seg for å slå lissepasninger som i cupfinalen. For du har ikke glemt den KennethS?

oj, helt utrolig... det eneste folk her inne klarer og bruke som "grunn" til og beholde knudsen e han har spilt bra 1 kamp... 1 kamp som alle husker... 1 kamp. Fortell meg om de andre lissepassningene da? husker du kansje flere?

Man sitter vel ikke å pugger antall lissepasninger en spiller presterer i løpet av èn hel sesong, Kenneth? Faktum er at Martin Knudsen var en av våre beste spillere siste halvdel av foregående sesong. Jeg tør påstå at Brann hadde minket sine sjanser radikalt til å vinne cupen forrige sesong hadde det ikke vært for Martins tjenester i semifinalen og cupfinalen. Du husker vel hvem som scorte det første målet i semifinalen mot Stabæk, og hvem som storspilte og hadde blant annet èn assist i finalen mot Lyn?

KennethS

Oj , nok en begrunnelse for at vi skal gi Mk gudestatus. Kunne tro han bare hadde spilt 1 kamp.
tå på Brann

AlexS

Quote from: "KennethS"Oj , nok en begrunnelse for at vi skal gi Mk gudestatus. Kunne tro han bare hadde spilt 1 kamp.

Gudestatus? Det eneste jeg forventer av en Brannsupporter er at man gir Martin Knudsen respekt for hans trofaste og lojale arbeid for klubben.

Nixon

Quote from: "KennethS"Oj , nok en begrunnelse for at vi skal gi Mk gudestatus. Kunne tro han bare hadde spilt 1 kamp.

Nå er vel det litt forskjell på å mene at MK fortjener en plass i troppen, og å gi han gudestatus. Såvidt jeg har fått med meg er det ingen som har nevnt det.

Men det er klart at man kan tenke seg en stall med 24 spillere som er mye bedre enn MK. Imøteser med stor interesse et forslag fra KennethS om en slik stall og ikke minst en økonomisk plan for hvordan Brann skal kunne kjøpe disse spillerne.
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"

Nå er vel det litt forskjell på å mene at MK fortjener en plass i troppen, og å gi han gudestatus. Såvidt jeg har fått med meg er det ingen som har nevnt det.

Men det er klart at man kan tenke seg en stall med 24 spillere som er mye bedre enn MK. Imøteser med stor interesse et forslag fra KennethS om en slik stall og ikke minst en økonomisk plan for hvordan Brann skal kunne kjøpe disse spillerne.

Regner med Brann har planer fordet. De var jo for bare noen mnd siden villig til og betale 10 mill for en spiller på den kanten.

Ser at Lillestrøm skal forsterke stallen sin med en høyrekant. Blir spennende å se om det finnes noen Brann har oversett.
tå på Brann

_owenz_

QuoteSer at Lillestrøm skal forsterke stallen sin med en høyrekant. Blir spennende å se om det finnes noen Brann har oversett.

Nixon

Quote from: "_owenz_"
Rød makt på Hansa!

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

capp

I tillegg mangler Vålerenga Amund Skiri, Christian Grindheim, lagkapteinen Tom Henning Hovi, Alexander Mathisen og Tommy Edvardsen i kveld.

Selv ikke «evigunge» Lars Bohinen (35) er frisk nok til å redde Vålerenga i kveld. Han sliter med muskulaturen.

Dermed vurderes en enda eldre kriseløsning.

- Det er en mega, mega kriseløsning, sier Rekdal som kan ende opp som troppens 18. mann i kveld.

utdrag fra http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270643
mm...

Nixon

Quote from: "KennethS"Knudsen og Kristinsson på høyresiden.... tror vi kan forvente oss at det meste skjer på venstresiden ja.

Kanskje forumets største Knudsen-hater, KennethS, kan erkjenne at Knudsen ikke var så verst i dag?:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Du vet like godt som meg Nixon at det ikke vil skje. De holder kjeft når det går bra, og skriker så snart det går mindre bra.

Knudsen var god i dag. Kvisvik gjør en kjempekamp. Miller gjør en brukbar/god kamp og er etter min mening bedre enn Guntveit som sentral midt. Hanstveit gjør en bra kamp og har klart bedre kontroll enn på lenge. Scharner er god igjen, men forsvinner for mye på slutten.

chris_henrik

Jeg vil påstå at Knudsen var BB før han ble tatt av. Løp, taklet, gikk seirende ut av "alle" dueller, hadde fine oppspill og ikke minst scoret.

Miller fortjente for en gangs skyld all cred han har fått blandt SS, vil si han gjør seg bedre på midtbane enn som spiss. Jobbet mye bakover og hindret endel overganger.

Kvisvik viser nok en gang at han er en spiller som trår til når det virkelig gjelder, for ikke å snakke om når han kommer seg fri fra 4 [FIRE] VIF spillere foran benken.

Mac ser jo virkelig ut til å trives i Vestlandshallen, håper for hans del at det går flere kamper der inne.
<BRANN> ..... DKFM

Nemesis

Quote from: "Bruiser"

Etter kampen i går...   Synes du fortsatt han virker kjapp på foten?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up