• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

BT tipper tabellen?

Started by sekto, March 13, 2005, 22:01:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Er kanskje bare meg som er gammeldags, men ka er det BT holder på med? Gikk inn på sidene deres, for å se om det var noen nytt når det gjaldt kampen som etter planen skal gå på torsdag. Legger merke til at de har satt opp tabellen for kommende sesong, men har tydeligvis ikke gjort som alle andre og satt den opp alfabetisk.

Aalesund  
Start  
Vålerenga  
Brann  
Lillestrøm  
Molde
Odd Grenland
Tromsø
Bodø/Glimt  
Lyn  
Rosenborg  
Viking
Fredrikstad
Ham-Kam

Er dette BT sin tipping av tabellen, eller er det bare ingen som bryr seg om å sette opp ting i en naturlig rekkefølge? Uansett meget skuffende at de ikke klarte å plassere Brann først, og kanskje enda mer forferdelig er at vi ikke får medalje OG vi blir slått av VIF.

På pluss siden, Rosenborg kommer tydeligvis til å slite i år.. :P

byen e bergen

At Aalesund og Start står øverst bekrefter vel at BT ikke har tippet tabbellen i hvertfall
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Nixon

Om du ble skuffet nå blir du garantert skuffet når BT kommer med listen sin. For jeg tror neppe BT kommer til å tippe Brann på førsteplass.

Ellers likte jeg at Fredrikstad rykte ned...:)
Rød makt på Hansa!

byen e bergen

Quote from: "Nixon"Om du ble skuffet nå blir du garantert skuffet når BT kommer med listen sin. For jeg tror neppe BT kommer til å tippe Brann på førsteplass.

Ellers likte jeg at Fredrikstad rykte ned...:)

Hvorfor det? På grunn av Drillo kanskje?
Med tanke på publikumsinteressen i plankebyen så håper jeg absolutt at FFK holder seg.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Nixon

Hvorfor? Har ikke peiling. Men jeg liker de ikke. Fotball har den egenskap at jeg får uforklarlige følelser. Driter en lang marsj i Drillo og publikumsinteresse.

RBK og VIF har også mye publikum...
Rød makt på Hansa!

_owenz_

Skjønner ikke hvorfor noen har fått det for seg at den tabellen er BTs tips for hvordan det går. Hvorfor skulle dte være det? Det er nok bare helt tilfeldig.

Angående Drillo, så synnes jeg han er en utmerket kommentator, og et levende bibliotek. Personlig synnes jeg Drillo har misforstått deler av hva fotball er. Han har en tro på at det å ta poeng uansett hva er en riktig vei å gå.  

Han mener faktisk at det er helt rikitg å spille gørr kjedelig fotball bare man vinner. Tankegangen er at andre lag skal drive sporten fremover, og at han skal være en slags parasitt som henger på.

Hvis alle skulle ha spilt som Drillo så hadde man ikke kunne levet av fotball. Det er f.eks ingen som betaler seg inn på en arbeidsplass for å se maling tørke.

Internasjonalt der Norge er en miniputt har filosofien noe for seg. Norge kommer ALDRI til å vinne VM eller EM med vanlig spill. Eneste mulighet man har er å utnytte systemet dvs. prøve å komme seg så langt som mulig , for så å få ut mest mulig penger fra systemet.

I tippeligaen er det helt håløst å drive på som Drillo gjør, når han ble annonsert i høst var det mange som lurte på om Drillo skulle spille "Drillo fotball". Han sa da at han ville fortsette det arbeidet som var gjort uten å radikalt forandre det.

Denne artikkelen finner jeg merkelig iallefall:
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=75046

Quote- Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
- Underholdning er bare fjas, sa Drillo

Hva er fotball hvis det ikke er underholdning? Drillo fotball er en sykdom som bør utryddes. Jeg håper virkelig at han mislykkes, og at han spiller langpasninger ned i 1. Divisjon. Drillo fotball er destruktivt, det finnes ingen positive sider ved det i klubb fotball.

Hvis Drillo derimot kommer med et helt ny taktikk der man spiller fengende angrepsfobtall.  Et nytt system slik som han kom opp med på 80-90 tallet som ble til "Drillo Fotball". Men nå bare motsatt. Drillo er fotball professor og burde kunne ha "to tanker".

Da blir jeg positivt overraskett, kanskje trenings kampene og uttalelsene bare er et skalkeskjul?  Kanskje Drillo har lært av Hitler? "nei , jeg skal ikke angripe polen..."  Så når serien begynner dukker Drillo opp i skinn støvler med "Blitz Fotball" som er dødelig effektiv, og FFK scorer fint 10 mål i hver kamp.  (ehm, host).

DA blir jeg imponert,.. personlig tror jeg Drillo lever på gammle bragder, og vil spille gørr kjedelig fotball som et gammelt flashback fra '94....

owenz

Lurkin

Du skriver så mye piss owenz..

At noen tror at denne tabellen er BT sitt tips så vil gjerne røyke det samme som de røyker.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Er jo ingen her som tror det der var BT sine tips......Herregud! Dere forstår vel ironi? Var nok humoristisk ment fra trådstarter, og de som hang seg på......

Og enig med deg Lurkin.......owenz: Drillo, Hitler, parasitt, blitz fotball??? Hva er det du holder på med?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up