• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Svindal-Larsen

Started by Xminator, March 12, 2005, 18:40:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Snakker om å returnere til eliteserien. Skumler om Odd, men en spiller jeg gjerne skulle sett i rødt og sort ;)

byen e bergen

Quote from: "Xminator"Snakker om å returnere til eliteserien. Skumler om Odd, men en spiller jeg gjerne skulle sett i rødt og sort ;)

Han er vel sentral midtbanespiller så hvitt jeg vet. Der har vi jo hentet Martin Andresen, Paul Scharner i fjor. Vi har også Haugen og Miller i bakhånd, så jeg tviler vel gentlig på at det er aktuelt å hente Svindal Larsen.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Xminator

Da foreslår jeg vi sender Miller tilbake til Skotland og har Svindal Larsen i bakhånd istedenfor!

Alexåsane

tviler på at han er en person som er tilfreds med å ligge i "bakhånd"
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

oppedal

Vi har jo Scharner og M. Andresen så det blir nok ikke noe av.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AlexS

Jeg forventer at Mjelde hadde prioritert både Norges beste midtbanespiller (Andresen) og en av Tippeligaens beste midtbanespillere (Scharner) framfor Svindal Larsen. Sistnevnte er en meget god fotballspiller, men jeg har på følelsen av at denne spilleren vil kreve en betydelig sum i lønn, samt at alderen ikke akkurat taler for hans fordel.
Jeg vil også gjerne ha Haugen i bakhånd.

enavgutta

Xminator og dere andre... komman ! Skjerp dere. Dette er en fyr vi aldri skal ha i noen Brann drakt. Pensjonist fra tysk bakgårdsfotball. Han leverte aldri noe i Stabæk, har vært middelmådig i utlandet og er rett og slett en dårlig leiesoldat.

KennethS

Quote from: "Xminator"Snakker om å returnere til eliteserien. Skumler om Odd, men en spiller jeg gjerne skulle sett i rødt og sort ;)

Rødt og sort? skamelig og lese.
tå på Brann

Go Up