• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Psykolog eller noe?

Started by RC, March 11, 2005, 10:48:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Nå har både Mons Ivar og Ragnvald gått ut og sagt at Brann har ett mentalt problem når det gjelder å spille på bortebane.
Og det er åpenbart for oss og at laget sliter voldsomt på bortebane og det er noe eg ser alvorlig på.

Det hjelper i alle fall ikkje å trene fotball for å løse det i og med at det ikkje har noe med fotball å gjøre.

Ka kan være løsningen på dette?

BL

Skjønner ikkje ka som har skjedd her. For noen år siden var det å spille på stadion som var problemet. Har de gjort seg helt avhengi av å ha 8-12000 bergensere i ryggen eller?? Dette er hvertfall ikkje bra!! Må få orden på dette før 11 april!!

De er jo helt hjelpesløse til tider!!!
Hansa-
Felt Z

Xminator

Slapp av. Til seriestart er de like vettskremte på hjemmebane som borte :)

Nemesis

Hvis det var det mentale som sviktet, så skjønner jeg ikke hvorfor Scharner spillte dårlig, han har jo egen psykolog :D
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

BL

Quote from: "Nemesis"Hvis det var det mentale som sviktet, så skjønner jeg ikke hvorfor Scharner spillte dårlig, han har jo egen psykolog :D   eller er det "psykolog"


Han spilte jo ikkje dårlig. Brann's beste!
Hansa-
Felt Z

Nemesis

Quote from: "BL"
Quote from: "Nemesis"Hvis det var det mentale som sviktet, så skjønner jeg ikke hvorfor Scharner spillte dårlig, han har jo egen psykolog :D   eller er det "psykolog"


Han spilte jo ikkje dårlig. Brann's beste!



hmmm, synes alle var langt under pari...   men hvis alle andre er av samme oppfattning som deg , så får jeg heller bite det i meg å si at psykologen hans kanskje har gjort en god jobb alikevel :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

enavgutta


Tjohei

Quote from: "BL"
Quote from: "Nemesis"Hvis det var det mentale som sviktet, så skjønner jeg ikke hvorfor Scharner spillte dårlig, han har jo egen psykolog :D   eller er det "psykolog"


Han spilte jo ikkje dårlig. Brann's beste!


Svikter halve laget, så er det dømt til å gå utover resten... Spillerne skal jo gjøre hverandre gode! Sikkert ikke alle som hadde like dårlig innstilling i denne kampen
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Go Up