• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Respektløst av Rosenborg?

Started by KennethS, March 11, 2005, 01:42:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Ser at Brann spilte med sørgebind som etter at Reidar Bjørnestad døde i en alder av bare 57 år, noe som eg hadde forventet. Men ser også at Rosenborg ikkje spilte med det. Etter min mening var det ganske merklig? eller respektløst? vet at han var bergenser, men han var jo tross alt ansatt i Nff.
tå på Brann

oppedal

Tror du virkelig Brann hadde hatt bånd på visst han ikke hadde vært bergenser?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Sharpy

Respektløst, og respektløst.

Helt kurant at Brann spilte med bind, men jeg reagerer ikke i harnisk på at andre lag ikke hadde sørgebind.

Men ja, jeg også tror at Brann hadde spilt med sørgebind også dersom Bjørnestad IKKE var bergenser.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

neguah

Ansatte i NøFF fortjener ikke sørgebind.

Sharpy

Makan til vrøvl! Det innlegget DER var respektløst...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

byen e bergen

Quote from: "neguah"Ansatte i NøFF fortjener ikke sørgebind.

Det er noe av dem dummeste jeg hørt! Skjerp deg!
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Bruiser

Når folk reagerer på postane hans så får neguah det akkurat som han vil.

Teenage attention-whore!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

HaterRævBK

Bare lurer på hva som gjør den fyren så viktig?
Grrit det e synd slikt skjer, men han kan ikke være mer viktig bare pga han e ansatt i NFF.
Ok, brann hadde sørgebind, helt greit. Men eg mener ikke RBK var respektløs pga de ikke hadde det.
S slaur.....

DJ_ADG

Han var fra Bergen. Dømmte cupfinalen i 1978 mellom LSK og Brann. Han var dommer ansvarlig i NFF og jobbet som dommerobservatør i EM 2004 og var medlem av UEFAs dommerkomité. Han har også vært hjelpe trener i SOngdal på slutten av 90-tallt. Og sist men ikkje misnt døde han bare 57år gammel. Så han é en man bør spille med sørgebånd for.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up