• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sanne ute i kveld

Started by Xminator, March 10, 2005, 11:08:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Meldte seg syk, så der røk høyrekanten. Må si det skal bli *virkelig* intressant å se hva Mjelde gjør nå :) Det åpner vel for at Miller spiller midtbane og Dylan går inn på topp sammen med Sæternes?

viks

Skulle tro det ja.Et annet alternativ er jo Charlie på kant, men tror ikke at det skjer.

No sitter jeg meg straks i bilen til Gøteborg:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Nå er Mjelde truende til å bruke Arve Walde som sentral midtbane :p Gleder meg vilt til å se dagens lagoppstilling :D

Bruiser

Quote from: "Xminator"Nå er Mjelde truende til å bruke Arve Walde som sentral midtbane :p

Herregud ikkje, ver så snill.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Tjohei

Blir nok bare Dylan som går inn på spisspalssen, og Miller ned på sentral tenker jeg..
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Xminator

Jo, Sanne var nærmest garantert plass i dag. Om du ikke har fått det med deg så er Martin Knudsen skadet, og har vert skadet i flere uker nå. Med Sanne i troppen ville Guntveit spilt sentral midtbane.

Her er de 16 som reiste til Sverige. Lykke til om du klarer å sette opp ett slagkraftig lag uten Miller på midtbanen ;)

Keepere: Håkon Opdal og Johan Thorbjørnsen;
Forsvar: Fredrik Klock, Erlend Hanstveit, Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Ragnvald Soma og Christian Kalvenes;
Midtbane/angrep: Raymond Kvisvik, Paul Scharner, Cato Guntveit, Erlend Storesund, Arve Walde, Dylan Macallister, Charlie Miller og Bengt Sæternes

BL

Opdal
Sigurdsson - Bjarnason - Soma - Hanstveit
Guntveit - Miller - Scharner - Kvisvik
Sæternes - Macallister
Hansa-
Felt Z

_owenz_

Mjeldes fasit, som startet:
-------------------------------

H. Opdal

forsvar: