• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny afrikaner i Brann?

Started by Nixon, March 09, 2005, 09:28:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=74917

- Men Kargbo ville blitt en hit i Brann. Det er jeg helt sikker på. Han ville blitt en av eliteseriens beste spillere, mener agenten.

Nå er det ikke første gang en agent har skrytt en spiller opp i skyene. Hadde han vært så god ville han vel spilt i en bedre klubb enn Charleroi. En klubb jeg ærlig talt ikke hadde hørt om.

Men alderen taler til hans fordel, spesielt sammenlignet med Hjelde. Og det er en fordel at han ikke kommer rett fra Afrika, men har vært i Europa i noen år. Sågar i Sverige.

Og Brann sender ikke to mann ned til Begia dersom ikke de har tro på mannen. Så det virker spennende!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Der ja! har leitet og leitet etter denne spilleren :D. En kompis hadde hørt på radio 1 at en 22 åring var på vei til Brann. Fant ikkje noe før nå. Du reddet dagen min nixon :D

E dette et tegn på at de forventer at Soma forsvinner i løpet av sommeren?
tå på Brann

Nixon

Glad for å kunne hjelpe!:)

De sier at han skal erstatte Ophaug. Men de tenker sikkert på situasjonen til Soma også. Bedre å starte nå og finne gode erstattere enn å kjøpe i panikk til sommeren.
Rød makt på Hansa!

sekto

Har hørt om Charleroi, og syntes ikke nødvendigvis at spilleren trenger å være svak for han spiller der. Selvfølgelig, hadde han vært en verdensstjerne hadde han ikke vært der, men han kan nok holde høyt nivå i Tippeligaen.
Hadde noen sett Soma på sitt beste i fjor, så hadde de kanskje sagt at han var for god for Brann.. :0P

Regner med om Kargbo er aktuell, sÃ¥ vil han bli hentet pÃ¥ prøvespill om ikke sÃ¥ lenge. Tror ikke Brann kjøper en spiller uten Ã¥ se hvordan han fungerer med laget. SÃ¥ fÃ¥r de sjekke alderen litt mer nøye denne gangen.. :0P  Synd om denne lovende 22-Ã¥ringen faktisk nærmer seg 30.

byen e bergen

Joda, har hørt om Charleroi og det er ikke en Europeisk toppklubb og jeg håper vi får han. Det er alltid spennende med nye folk
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

sekto

Kan nevne Charleroi ligger på sjette plass i den beligske serien, og er med i kampen om medaljer. Tapte med 3-0 borte mot Anderlecht i går.

http://www.rcsc.be/code/fr/joueur_view.asp?pk_id_joueur=232

Presentasjon av spilleren. Ikke så mye spennende kanskje, men ser ut til at han er litt liten. 175 cm og 72 kg er ikke akkurat solid stopper materiale.

Men ser ut til at han har en fortid i Sverige, for flere klubber der.. (om jeg skjønner dette rett. Belgisk/fransk er ikke min sterke side) Om det stemmer, så har han også vært veldig ung når han begynte sin karriere.

oppedal

Tror ikke Brann forventer at Soma forsvinner til sommeren. Men dette er vel bare en erstatter for Ophaug og en spiller kan satse på i fremtiden.

Men visst han blir solgt til sommeren/etter sesongen så har vi jo Kargbo som kan erstatte Soma. Visst han velger brann da...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AlexS

Interessant. Heller denne spilleren enn Hjelde iallefall.

HaterRævBK

Får håpe han e den han utgir seg for å være då!
lite kult viss han egentlig e en 32-Ã¥ring fra Afrika med fornyet pass :P
S slaur.....

AlexS

Quote from: "HaterRævBK"Får håpe han e den han utgir seg for å være då!
lite kult viss han egentlig e en 32-Ã¥ring fra Afrika med fornyet pass :P

Det er visstnok en usikkerhet omkring denne problemstillingen om den tidligere Spudz-spilleren Mabusela.

Hyggelig hvis det viser seg at denne spilleren er betraktelig eldre enn tidligere antatt - noe alà den problemstillingen vi hadde med Tourè. Forskjellen er dog at vi ikke signet Tourè på permanent basis, i motsetning til Vålerengen.

Bare han har like god spenst som denne karen så er jeg fornøyd:

http://fotball.adressa.no/multimedia/archive/00031/tom_nordlie_31880a.jpg

Superjack

Ja, test han.
Vil ikke ha flere lurespillere fra Afrika.
Det har vært en tvers igjennom likandes kar fra afrika i norsk fotball og han het Seyi.
Kan vi kjøpe han tilbake for 1 mill kanskje fra wolves om de ikke rykker opp?
i taper ALDRI!

_owenz_

QuoteDet er visstnok en usikkerhet omkring denne problemstillingen om den tidligere Spudz-spilleren Mabusela.

Hyggelig hvis det viser seg at denne spilleren er betraktelig eldre enn tidligere antatt - noe alà den problemstillingen vi hadde med Tourè. Forskjellen er dog at vi ikke signet Tourè på permanent basis, i motsetning til Vålerengen.

Klarer ikke å finne noe på at det er noe galt med alderen til Mabizela. Har du noen linker til hvor dette diskuteres eller noe?`

Det eneste "problemet" jeg har plukket opp om han, er at agenten hans faktisk var trener for sør afrikas landslag når han var "kaptein"... Ingen medier som har hengt seg opp i dette. Blir man virkelig kaptein på Sør-afrika etter et par kamper i en alder av 22 år, hvis ikke agenten din tilfeldigvis er trener?

owenz

Go Up