• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gull eller tull

Started by ROSENBORGHATEREN, March 08, 2005, 20:30:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ROSENBORGHATEREN

Det er endel folk som har hauset opp stemningen angående at Brann tar gull i år.Da må eg bare si det at det er tross alt flere lag i serien enn Brann og rema1000 laget.Så her må ikke noenting taes for gitt,da kan man fort få ting og tang i vrangstrupen fortere enn man har godt av!Når det er sagt må det jo være lov å håpe på en topp tre plassering i år,ikke sant![/b]

Nemesis

Tviler på at noen tar gullet for gitt. Kall det heller optimisme. Topp fire  kan vi ta for gitt. Brann var åtte poeng bak gullet i fjor. Klarer de å la vær å snuble mot "enkel" motstand (noe som koster brann en 10-12 poeng hvert år), så er vi der vi hører hjemme.

SERIEMESTER 2005!!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

BL

Skal Brann lykkes i år (topp 3 er å lykkes) så må de ikkje gå på sånne blemmer som har skjedd så alt for mange ganger. 1-5 mot lsk i fjor, 1-6 mot rbk i 2003, 6-0 mot stabæk samme år, osv...
Hansa-
Felt Z

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

oppedal

å tro at Brann tar gull i år er litt mye syns jeg, men innen tre år tror jeg det er mulig. VIF er i brta form og har forsterket seg kraftig.

Men sølv og muligens CL-plass er realistisk!
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

BL

Quote from: "oppedal"å tro at Brann tar gull i år er litt mye syns jeg, men innen tre år tror jeg det er mulig. VIF er i brta form og har forsterket seg kraftig.

Men sølv og muligens CL-plass er realistisk!


Men no har jo de mistet Jalland og Hagen, muligens Gashi også.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det *blir* gull eller tull :) *nikke febrilsk* Men hva det blir tør ikke jeg spå :D

KennethS

Quote from: "BL"Skal Brann lykkes i år (topp 3 er å lykkes) så må de ikkje gå på sånne blemmer som har skjedd så alt for mange ganger. 1-5 mot lsk i fjor, 1-6 mot rbk i 2003, 6-0 mot stabæk samme år, osv...


om du taper 1-6 eller 0-1 spiller vel ingen rolle? virker som du mener det kun e stortapene som har skylden.
tå på Brann

BL

Quote from: "KennethS"
Quote from: "BL"Skal Brann lykkes i år (topp 3 er å lykkes) så må de ikkje gå på sånne blemmer som har skjedd så alt for mange ganger. 1-5 mot lsk i fjor, 1-6 mot rbk i 2003, 6-0 mot stabæk samme år, osv...


om du taper 1-6 eller 0-1 spiller vel ingen rolle? virker som du mener det kun e stortapene som har skylden.


Det er jo klart at det er verre å tape med 5 mål enn 1 mål. Selvtilliten får en liten knekk da og det blir vanskeligere å reise seg i neste kamp.
Hansa-
Felt Z

arneg

"Men no har jo de mistet Jalland og Hagen, muligens Gashi også."
Nåja for å erstatte Hagen så er følgende stoppere hentet inn: Ronny Johnsen, Amund Skiri og Andre Muri.  For Jørgen Jalland så er Kristian Grindheim og den sør-afrikanske spillereren hentet.  I tillegg så er Stefan Iziaki og Bernt Hulsker hentet inn.  Samtidig så er det grunn til å minne om at Iversen og Arasson bare spilte halve sesongen i fjor.  Går Gashi så svekkes deres sjanser noe, uten tvil.  Gullet vil stå mellom RBK, Brann og VIF.

Nemesis

Er til dels enig med BL, etter 1-5 tapet mot lsk, tapte de 3-4 hjemme for rbk i kampen etter.  Etter 1-6 tapet for rbk, klarte de bare 3-3 borte mot ålesund....   Klart stor tap virker inn på spillerne.......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up